ZX-12R topic " Deel 3 "

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik weet dat iemand van het forum begin geen voorang kreeg van een automobilist
en zijn 12 had kuipschade, ik weet niet of het deze is, misschien als je het kenteken weet
dan kunnen we het aan hem vragen, want ik vind ook de foto erg veel kleur verschil tussen de wielen en de onderkuip.
(en ik weet ook dat er in nederland een zwarte zx12r rondrijd die officieel zilver was, maar omdat deze kleur onverkoopbaar was hebben ze hem zwart gemaakt.
Maar op zich is er met schade niks mis meer, maar dan moet hij wel goed gemaakt zijn.

:W

Ziet er leuk uit en geen gekke prijs - 39 euro (plus 15 verzendkosten).
Hoe betaal je bij die club ? (ik heb geen PayPal)

Kawaramon - heb jij gaatjes moeten boren voor je kentekenverlichting ? Ik zie dat deze undertray de onderkant van je achterlicht afdekt.
Ik zoek nog wel even naar jouw montagefoto's in dit topic ..

Volgens mij gaat iedereen nog even snel z'n bike pimpen voor het Cochem weekend !
*D

ja ik heb 3 gaatjes moeten boren om mijn kenteken verlicht te krijgen, het enige dat ik heb moeten maken is een beugeltje om mijn achterlicht te kunnen bevestigen, en de module heb ik met 4 dotjes kit op mijn undertail geplakt.
maar voor de rest past hij 100% en is echt stevig.

full

hier zie je mijn zelf gemaakte beugel

en de beugel van mijn achterlicht zit op het schroefdraad van mijn kenteken houder.

full

Heb gebeld: "hagelnieuw, ingeruild voor een bmw"

Een beetje kansloos altijd als dealers met dat soort zinnen op de proppen komen als je duidelijk de krassen ziet staan. Schade is in principe niet erg ook, zolang je maar zeker weet dat het gewoon altijd netjes is gemaakt...

Toch Rob, jij liet het wel netjes maken of niet??? :+

Laatst bewerkt:
Een beetje kansloos altijd als dealers met dat soort zinnen op de proppen komen als je duidelijk de krassen ziet staan. Schade is in principe niet erg ook, zolang je maar zeker weet dat het gewoon altijd netjes is gemaakt...

Ja mijn idee.
Heb ook al twee keer meegemaakt op een proefrit dat de vorige eigenaar er "ineens" was. WEIRD

Ik ga zaterdag wel ff kijken - is niet echt ver weg.

Trouwens wel een hagelnieuwe gezien (0km op de teller) bjr 2004 voor 12998,--. Is dat een slechte, heel slechte, goede of heel goede prijs (afgezien van het feit of je het kan betalen..) ?

Die fiets zou zwart/goud moeten zijn maar volgens mij is die heel donker blauw/goud. Staat bij van sleeuwen motoren | Welkom.

Als het weer een maandje langer duurt is er weer 500,-- vanaf moet je maar denken :)

Ja mijn idee.
Heb ook al twee keer meegemaakt op een proefrit dat de vorige eigenaar er "ineens" was. WEIRD

Trouwens wel een hagelnieuwe gezien (0km op de teller) bjr 2004 voor 12998,--. Is dat een slechte, heel slechte, goede of heel goede prijs (afgezien van het feit of je het kan betalen..) ?

Die fiets zou zwart/goud moeten zijn maar volgens mij is die heel donker blauw/goud. Staat bij van sleeuwen motoren | Welkom.

Als het weer een maandje langer duurt is er weer 500,-- vanaf moet je maar denken :)

Da's geen 2004 :N Da's een 2002 of 2003. In 2004 was ie helemaal zwart en had ie radiale remmen. Zoals mijn ex '(
Aangezien ze niet bijster goed verkopen zou ik voor 11.500 gaan *O*

Ja mijn idee.

Dat is inderdaad een mooi fietsje bij van sleeuwen. En nieuw is die ook. Goeie zaak komt mijn 12 ook vandaan, ik kon toen alleen die nieuwe niet betalen. Zwart/goud =donkerblauw/goud het is een zwarte lak met een blauwe glans. Dit is bij alle zwart/gouden zo. Alleen de compleet zwarte 12 is echt zwart. Van Sleeuwen kennende doet hij er wel wat af. met eenbeetje geluk als je €11.500 geeft krijg je hem gelijk mee. Hij heeft zelf ook zx12 gereden.

Laatst bewerkt:
Ja mijn idee.

Heb zelf een 2003 model en de prijs was (afgelopen oktober 2006) 10.000 euro
Had er pas 8900 km gelopen.
Vond ik en beetje aan de hoge kant maar ik moest en zou een zwart/gouden hebben.
Kreeg een redelijke goede prijs terug voor mijn 9 uit 1994 met veel km's dus toch maar gedaan.
Die 12 staat in Volkel, zo'n 20 min van mij vandaan. Misschien overjarig model ??

he ivo, was het gezellig in tholen? :W

:Y :Y :Y :Y :Y Dat was heavy shit om in stunt termen te blijven. Hoorde al van Henrieke dat iemand haar had aangesproken, maar wie wist ze niet. Je neefje???

Het was echt de moeite waard en moest 's morgens nog in Breda zijn, dus het was maar een klein stukkie. :X :X

Heb zelf een 2003 model en de prijs was (afgelopen oktober 2006) 10.000 euro
Had er pas 8900 km gelopen.
Vond ik en beetje aan de hoge kant maar ik moest en zou een zwart/gouden hebben.
Kreeg een redelijke goede prijs terug voor mijn 9 uit 1994 met veel km's dus toch maar gedaan.
Die 12 staat in Volkel, zo'n 20 min van mij vandaan. Misschien overjarig model ??

Bouwjaar is 2004 maar die heeft idd andere schijven.. mmm toch maar eens voorzichtig die richting op gaan denken misschien wellicht wel bouwjaar 2004 maar niet model 2004. Dat kan ook nog :)

Da's geen 2004 :N Da's een 2002 of 2003. In 2004 was ie helemaal zwart en had ie radiale remmen. Zoals mijn ex '(
Aangezien ze niet bijster goed verkopen zou ik voor 11.500 gaan *O*

Ah dus bouwjaar 2004 maar model 2002 of 2004 - zal eens gaan bellen want ik vind het toch wel interessant.

Dat is inderdaad een mooi fietsje bij van sleeuwen. En nieuw is die ook. Goeie zaak komt mijn 12 ook vandaan, ik kon toen alleen die nieuwe niet betalen. Zwart/goud =donkerblauw/goud het is een zwarte lak met een blauwe glans. Dit is bij alle zwart/gouden zo. Alleen de compleet zwarte 12 is echt zwart. Van Sleeuwen kennende doet hij er wel wat af. met eenbeetje geluk als je €12.000 geeft krijg je hem gelijk mee. Hij heeft zelf ook zx12 gereden.

Dat 12000 klinkt al weer beter als 13000. Die volle mep kan ik niet betalen maar ik kom een heel eind. Hij is wel mooi idd. Begrijp ook net dat een model 2004 wel zwart is en model 2002 dkrblauw

:Y :Y :Y :Y :Y Dat was heavy shit om in stunt termen te blijven. Hoorde al van Henrieke dat iemand haar had aangesproken, maar wie wist ze niet. Je neefje???

Het was echt de moeite waard en moest 's morgens nog in Breda zijn, dus het was maar een klein stukkie. :X :X

Klopt dat was Ramon zijn neefje, hij was met ons meegereden naar de mega meeting.
We twijfelden s'morgens nog om er ook heen te gaan, toen maar besloten om te winkelen in A'dam. Jammer dat we er niet naar toe zijn gegaan, maar
Ik heb een nieuwe helm gekocht *O* HJC minihelm *O* en zomer handschoenen voor op vakantie.

En hoe was het op het oude energie bedrijf in Haarlem?

:W

Laatst bewerkt:
Nope, niet bouwjaar 2004, maar 02 of 03.
Op kenteken gezet in 2004. Da's wat anders :Y

Aan het kleurverschil tussen topkuip en onderkuip te zien niet netjes genoeg;)

Hoewel daar wel de volle mep voor is gerekend door de motorzaak (waar ie ook vandaan kwam). Zag er toen lelijk uit, maar was slechts lichte schade. (Kuip, topkuip, uitlaat en koppelingsdeksel met krassen. Niets aan frame, stuur o.i.d.)

Nope, niet bouwjaar 2004, maar 02 of 03.
Op kenteken gezet in 2004. Da's wat anders :Y

Ah okay,
Wat je al niet door elkaar kan halen..
Maar model 2002 of 2003 dus.

Heb hier een lijstje met modellen gevonden: Beku Plaza Uithoorn - C.J. is the Magic Webmaster
Lijkt wel of de 2003 "geler" is dan de 2002 versie?
is dat zo ?

Er is nl. ook wat kleurverschil in het goud tussen de fietsen van steveZX-12R en Jc Ivo of is dat weer oudholland kleurendoof ?

Laatst bewerkt:
Er is nl. ook wat kleurverschil in het goud tussen de fietsen van steveZX-12R en Jc Ivo of is dat weer oudholland kleurendoof ?

nee dat komt door die wegwerp camera die hij bij de kwamtum heb gekocht, want volgens mij zit er bij hun niet echt kleur verschil

full

dit was nog een foto die ik had gemaakt in duitsland, tijdens onze onspanningsrit _O-

nee dat komt door die wegwerp camera die hij bij de kwamtum heb gekocht, want volgens mij zit er bij hun niet echt kleur verschil

[afbeelding]

dit was nog een foto die ik had gemaakt in duitsland, tijdens onze onspanningsrit _O-

Cool.

Zijn er dat iemand weet "rare" dingen bij een 2002 model ? die een 2003 of 2004 model niet hebben want die in Volkel begin ik wel interessant te vinden eigenlijk. Budget aanvullen naar 12000 is nog wel goed te praten bij vrouwlief misschien

Aan het kleurverschil tussen topkuip en onderkuip te zien niet netjes genoeg ;)

Ik dacht dat ik gek was, maar ik las de ZX-12 topics ff door voor info en zag daar idd dat ie ff geaaid was. :+ Maar verder alles geregeld met de All Risk verzekering toch?

Heb nog geen tijd gehad om te kijken, donderdag ga ik ws ff in conclaaf te Rijen. :Y

Laatst bewerkt:
Cool.

Zijn er dat iemand weet "rare" dingen bij een 2002 model ? die een 2003 of 2004 model niet hebben want die in Volkel begin ik wel interessant te vinden eigenlijk. Budget aanvullen naar 12000 is nog wel goed te praten bij vrouwlief misschien

De voorkant bij de luchthapper is iets lelijker bij de 2002 modellen. :P ;)

De voorkant bij de luchthapper is iets lelijker bij de 2002 modellen. :P ;)

huh :? die is bij 2002 - 2004 modellen toch gelijk gebleven of ben ik nou raar. Met het 2000 model is er inderdaad wel een heel verschil op te merken..

huh :? die is bij 2002 - 2004 modellen toch gelijk gebleven of ben ik nou raar. Met het 2000 model is er inderdaad wel een heel verschil op te merken..

Hmm, je hebt idd gelijk. :o

Weet ik ook meteen dat deze dus geen 2002 is iig. :Y

Hmm, je hebt idd gelijk. :o

Weet ik ook meteen dat deze dus geen 2002 is iig. :Y

Klopt - das gewoon eentje uit 2000 (j*suz - ik word een kenner :) en ik heb nog geeneens een 12 ;( )

[afbeelding]

Das 2x een 2002 model dus - logisch dat daar geen verschil in zit :)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan