ZX-12R topic " Deel 3 "

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sja, de laatste specs van de GTR zijn zo'n beetje bekend:
rijklaar gewicht: 308 kg -O-
tankinhoud: 22 liter
vermogen: 155pk
koppel: 136Nm
Allemaal niet erg schokkend. T'is niet de verwachte killer, maar natuurlijk een prima machine die waarschijnlijk de Pan nog wel eens op gaat volgen...

En ik vond de ZX-12R met 230kg al veel te zwaar, pfff B|
 
zo vandaag zijn we even naar de stickerboer geweest, en nu is de motor van suzinki klaar, we hebben die gsx-r logo er af gehaald en een yoshimura logo opgeplakt.
(zo hadden ze hem eigenlijk moeten afleveren, vind ik zelf)

[afbeelding]


zo zondag gaan we weer naar de spectakeldag bij motorport uithoorn, ik heb met lawson afgesproken bij Q8 amstelveen, misschien wil er nog iemand mee rijden?
wij staan daar om 10:30. :W


was ook al van plan om te gaan. wil wel es ff zien wat ,'n plof doet zonder aanpassingen. Wil echter liever vanaf 11.00 a 11.30 afspreken vanwege slaapperiode van de kleine.
 
was ook al van plan om te gaan. wil wel es ff zien wat ,'n plof doet zonder aanpassingen. Wil echter liever vanaf 11.00 a 11.30 afspreken vanwege slaapperiode van de kleine.


hmmmm, ander kom jij toch gewoon naar uithoorn toe, daar kan je ons vast wel weer vinden *O* (wij zijn daar heus niet binnen 10 min weg)
 
Laatst bewerkt:
zo vandaag zijn we even naar de stickerboer geweest, en nu is de motor van suzinki klaar, we hebben die gsx-r logo er af gehaald en een yoshimura logo opgeplakt.
(zo hadden ze hem eigenlijk moeten afleveren, vind ik zelf)

[afbeelding]


zo zondag gaan we weer naar de spectakeldag bij motorport uithoorn, ik heb met lawson afgesproken bij Q8 amstelveen, misschien wil er nog iemand mee rijden?
wij staan daar om 10:30. :W

@ kawaramon en lawson...
Is wel uit de route maar ik ben er ook om 10:30... Q8 Amstelveen.
Heb trouwens de gilles remschakelset en supercorsa's eronder zitten.
Man wat een grip niet normaal meer kan nu echt 2 x zo plat door de bocht en op de MPP 2CT's zat toch ook al geen schaamrandje meer.
 
@ kawaramon en lawson...
Is wel uit de route maar ik ben er ook om 10:30... Q8 Amstelveen.
Heb trouwens de gilles remschakelset en supercorsa's eronder zitten.
Man wat een grip niet normaal meer kan nu echt 2 x zo plat door de bocht en op de MPP 2CT's zat toch ook al geen schaamrandje meer.


gezellig, master of the zx12r _O-
 
Even wat zx12 plaatjes hier dumpen en verkapt spammen voor mijn vriendjes en vriendinnetjes van de zxr club :+

MF-er Black Widow :

p6021751alg0.jpg


en wat kawa's :

p6021755aoi7.jpg


het lijkt me duidelijk waar de overige foto's te zien zijn, dus extra spammen hoeft niet :z
 
Go, ik ben is een keertje het eerste die post hier vandaag.

Spektakel dag uithoorn geweest, het weer was goed tot heet, zomerjasje gekocht, dus van mijn mag het weer zo blijven.
Het was er niet verschrikkelend druk, dus we konden alles goed zien, wel gezellig.

wou ook nog een powercommander kopen, maar daar voor was het te druk.

Weer een mooie cd van Kawaramon gekregen, dus weer 1 1/2 uur kijkplezier hoe ze een motor afraggen. _O-

OOk even suzinki d`r sticker bewonderd :Y , en ja de suzzzzzzzzi[rot computer] word steeds mooier, ook het rijden word steeds leuker, nu al 2 mooie kontjes om tegen aan te kijken. _O- _O-

M`n maat had ook genoten, dus misschien gaat hij vaker mee.
 
Go, ik ben is een keertje het eerste die post hier vandaag.

Spektakel dag uithoorn geweest, het weer was goed tot heet, zomerjasje gekocht, dus van mijn mag het weer zo blijven.
Het was er niet verschrikkelend druk, dus we konden alles goed zien, wel gezellig.

wou ook nog een powercommander kopen, maar daar voor was het te druk.

Weer een mooie cd van Kawaramon gekregen, dus weer 1 1/2 uur kijkplezier hoe ze een motor afraggen. _O-

OOk even suzinki d`r sticker bewonderd :Y , en ja de suzzzzzzzzi[rot computer] word steeds mooier, ook het rijden word steeds leuker, nu al 2 mooie kontjes om tegen aan te kijken. _O- _O-

M`n maat had ook genoten, dus misschien gaat hij vaker mee.


2 mooie kontjes???? ben jij er ook al zo één die op mannen valt, want volgens mij heb je mijn kontje toch wel eens vaker gezien. (op de autobahn als je het weer eens niet bij kon houden) _O- _O- _O-

ja was erg gezellie vandaag, en dat jij nu de eerste bent met posten komt omdat we allemaal op jou gewacht hebben, zoals gewoonlijk :X
 
Nog bedankt ZX-12Rob.
Gisteren voor het eerst de gear indicator echt gebruikt bij een ritje.
Moet zeggen dat het perfect werkt. Let er alleen nog een beetje té veel op.
Was wel ff uitzoeken voor een goed plaatsje. Maar hij zit erop ;) ;)


full
 
Inderdaad goed plaatsje daar. Daar zat ie bij mij ook. :) Veel plezier ermee. Ik vond het perfect, je weet voor een bocht altijd precies in welke versnelling je zit.

Op de Suzuki zit het al af fabriek.
 
Ik heb ook nog een zéér dringend vraagje.

Kan mijn alarm (spyball) sinds vanavond niet meer uitschakelen.
Allebei de afstands reageren niet meer.
Zit dus met een vet probleem.

Wie oh wie weet raad
 
Ik heb ook nog een zéér dringend vraagje.

Kan mijn alarm (spyball) sinds vanavond niet meer uitschakelen.
Allebei de afstands reageren niet meer.
Zit dus met een vet probleem.

Wie oh wie weet raad

Noodprocedure reset alarmsysteem.
Het Spyball motor-alarmsysteem is standaard uitgerust met twee handzenders. In geval van verlies, of niet goed funktioneren van één van de handzenders (lege batterij), is het toch mogelijk om het alarmsysteem te de-activeren middels de unieke security-code. Deze 6-cijferige code staat vermeld op de bijgeleverde SpyBall security pas en is uniek voor elk systeem. Zorgt u ervoor dat u deze security-code altijd bij uw persoonlijke bescheiden draagt!!.
Het verdient aanbeveling om onderstaande procedure eenmaal te proberen, zodat u bij een calamiteit de procedure reeds kent.
Indien het gehele alarmsysteem geactiveerd is
1. zet het motorkontakt aan, het alarm gaat af,
2. wacht 10 seconden, het alarm stopt en de LED start met knipperen,
3. tel het aantal knipperen van de LED, zet het kontakt weer uit nadat het aantal knipperen is overeengekomen met het eerste cijfer van de kode. (voorbeeld: als het eerste cijfer 3 is, zet het kontakt uit na 3x knipperen van de LED),
4. wacht tot de LED weer dooft,
5. schakel het contact nu binnen 3 seconden weer aan en wacht tot het aantal knipperen van de LED het 2e cijfer heeft bereikt. Zet hierna het contact uit. Indien de eerste twee cijfers goed zijn ingevoerd, gaat de LED nu snel knipperen ter bevestiging,
6. schakel het contact nu binnen 3 seconden weer aan en wacht tot het aantal knipperen van de LED het 3e cijfer heeft bereikt. Zet hierna het contact weer uit. Herhaal de procedure voor het 4e, 5e en 6e cijfer. Indien de gehele procedure correct is uitgevoerd zullen de knipperlichten branden. Hierna kunt u de motor starten.
Indien alleen de motorblokkering geactiveerd is
1. zet het motorkontakt aan, de LED begint snel te knipperen, na 1 minuut zal de LED langzaam gaan knipperen;
2. vervolg nu de procedure vanaf punt 3, zoals hierboven omschreven.
Let op!!
Bovenstaande procedure biedt u de mogelijkheid om tijdens een noodsituatie toch het alarmsysteem uit te schakelen. Uit beveiligingstechnisch oogpunt, zal de motorblokkering zich automatisch inschakelen na ca. 1 minuut nadat het contact weer uit is gezet. Om hierna weer de motor te starten, volgt u bovenstaande procedure.
 
He zx12rob,

en hoe bevalt ie, het is wel een overstap natuurlijk van een 12 naar een 750, maar waar jij hem het meeste voor gebruikt, is ie wel beter geschikt. ;)
 
ff een vraagje

Ik wil gelijk zo'n zwarte carbon hugger over het achterwiel laten plaatsen zodra m'n fiets binnen is. Heb alleen geen idee wat die dingen kosten en of er nog verschillende zijn en waar ik op moet letten. Zou iemand wat links kunnen plaatsen ?

Al vast bedankt
 
Laatst bewerkt:
ff een vraagje

Ik wil gelijk zo'n zwarte carbon hugger over het achterwiel laten plaatsen zodra m'n fiets binnen is. Heb alleen geen idee wat die dingen kosten en of er nog verschillende zijn en waar ik op moet letten. Zou iemand wat links kunnen plaatsen ?

Al vast bedankt


Zie www.mdi-online.nl daar hebben ze ze in zwart kunstof, kunstof carbon-look en natuurlijk volledig carbon :9
 
Nog bedankt ZX-12Rob.
Gisteren voor het eerst de gear indicator echt gebruikt bij een ritje.
Moet zeggen dat het perfect werkt. Let er alleen nog een beetje té veel op.
Was wel ff uitzoeken voor een goed plaatsje. Maar hij zit erop ;) ;)


[afbeelding]

Sjeep --
Is deze gewoon plug en play of moet je nog moeilijke dingen instellen?
Ik heb hem van datatool dat vond ik een heel gedoe met schakelen en contact maken met een aparte massa draad om de juiste versnelling aan te duiden. En wat ik nu nog wel eens heb als je terugschakelt dat ie even een hogere versnelling laat zien dan waar ie in werkelijkheid in zit. Het werkt wel maar ik vind de datatool een beetje knullig dus ben benieuwd of die van jouw echt plug en play is en gewoon altijd de juiste versnelling aangeeft.
 
Sjeep --
Is deze gewoon plug en play of moet je nog moeilijke dingen instellen?
Ik heb hem van datatool dat vond ik een heel gedoe met schakelen en contact maken met een aparte massa draad om de juiste versnelling aan te duiden. En wat ik nu nog wel eens heb als je terugschakelt dat ie even een hogere versnelling laat zien dan waar ie in werkelijkheid in zit. Het werkt wel maar ik vind de datatool een beetje knullig dus ben benieuwd of die van jouw echt plug en play is en gewoon altijd de juiste versnelling aangeeft.

@Bedankt voor info ZX-12Rob. Straks nog even geprobeerd.
Spyball werkt weer normaal maar dat is natuurlijk niet oke als ie zo raar doet.
Zal in ieder geval je info uitprinten voor het geval dat.
En natuurlijk ff laten checken bij dealer, ik heb nog steeds onder garantie.

@Edwin ZX12 Dankzij de info zx12-Rob was het zelfs voor mij (absolute leek op techniek)
te doen.
Is i.d.d. plug en play.
Er zitten 2 stekkers aan gear-indicator.
1 ervan (kleine) steek je in instrumentenpanel en die je eruit haalt gaat in de grote v.d
indicator. montage is dan klaar.
Je reset hem (achterop even met spijker in het kleine gaatje duwen en vast houden)
Je ziet dan een L
even 6x duwen (zijn de versnellingen)

Dan een stuk rijden.
1 begint snel te knipperen en er verschijnen 3 horizontale lijntjes en dan een 2
even in zijn vrij zetten en daarna doorschakelen naar zijn 2.
er verschijnt een 3 dan schakelen naar z'n 3
etc tot 6e versnelling.
Als het goed is werkt het dan prima.

Mocht ik iets vergeten zijn, hoop ik dat zx12-rob het even rechtzet

Klopt wel wat je zegt dat hij iets vertraagd met weergave v.d werkelijke versnelling
als je terugschakelt maar dat is maar ong. 1-1,5 sec.
Ik heb verder niets hoeven te doen met extra massa e.d.
 
Nog bedankt ZX-12Rob.
Gisteren voor het eerst de gear indicator echt gebruikt bij een ritje.
Moet zeggen dat het perfect werkt. Let er alleen nog een beetje té veel op.
Was wel ff uitzoeken voor een goed plaatsje. Maar hij zit erop ;) ;)


[afbeelding]

sjeepp bedankt he dat je me nog even laat zien voor welke gear indicator ik NET te laat was met reageren. had mijn reactie op het forum gezet en zie jouw reactie net boven de mijne staan.... :N arghghgh haha veel plezier ermee - en als ik gisteren geen 75 euro aan onze vriendelijke vrienden van de politie had moeten betalen (doodlopende steeg - kon echt niet meer wegkomen! haha) had ik er ook 1 kunnen kopen :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan