ik heb 2 jaar geleden ook al naar de 12 van Van sleeuwen in volkel gekeken. was alleen jammer dat er geen euro afging toendertijd... het is een model 2002 (kijk maar naar de grijze achterbrug = zwart vanaf 2003) maar hij verkoopt hem als 2004...
bij een gemiddelde bovag dealer heb je een jaar VOLLEDIGE garantie. Ik kocht de mijne bij goedhardt in bodegraven en de schijven/blokken en een achterband na een paar weken (haha hoe zou die slijtage nou komen :-) werden gewoon gratis vervangen.
Ik zou echt een bike kopen met 10.000 km + grote beurt en 1 jaar garantie... voor 3000 euro minder! dan maar een "oude".
En zoals al genoemd een spyball was een paar jaar geleden nog nodig voor de verzekering van dat soort motoren, maar tegenwoordig als je bij de benzinepomp staat met een volle accu, volle tank en nieuwe batterij in de ab van de spyball en hij zegt KLIK KLIK in plaats van 190 paarden die tot leven komen : BEETJE JAMMER! spybaal is het dan.
voordat het echt een lang verhaal word over max PK's en 300 km/u (en JA sommige mensen hebben dat nodig minimaal 1x per week haha) het is gewoon een lekker fiets om mee te sturen - heb er nog nooit door iemand die er echt op gereden heeft een slecht woord over gehoord. wel van mensen die alleen op een 600 supersport hebben gereden en vervolgens beweren dat de 12 een log apparaat is - omdat ze dat denken. tja...
www.bikenet.nl en dan motormarkt zx-12r intikken en er staan er 24 te koop. 1 uit 2004 (ja ECHT uit 2004) incl radiale remklauwen,
zilver 10.500 km voor E 9999,- inpakken en een mooie strik eromheen want het is een cadeautje!
anders wil ik mijn km teller wel even terug draaien want ik heb al een zwart/goude met hugger en spyball en hij heeft lekker altijd binnen in de garage gestaan en is bereden door een oud omaatje
ik zou zeggen shades - halen dat beest, join the club en tot ziens in cochem
jeetje wat een lang verhaal