ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

mooi compleet kitje!zie ook een greg couch oil rail? :t

schobreker lek van het werkpaard... wat een werk om die voorste eruit te krijgen zeg....
fSRGEs0.jpg

komt straks een setje wilbers wesa op... kan ie weer even vooruit :P


tjeesus wat een wanhoop,met kleren aan vindt ik t altijd wel mooie dingen ,maar zo-O-
 
mooi compleet kitje!zie ook een greg couch oil rail? :t

schobreker lek van het werkpaard... wat een werk om die voorste eruit te krijgen zeg....
fSRGEs0.jpg

komt straks een setje wilbers wesa op... kan ie weer even vooruit :P

Nu al lek? Zou oud is de GS toch nog niet? Had je deze niet geleased?
 
nu 65k op de teller, hij is uit 2008 dus niet zo piep meer. blijkbaar gaat de achterste er rond deze kilometerstand wel aan....

vandaag de ZRX mee naar het werk, lekker hoor! (blij dat ik de voorkant er nog niet had afgehaald :+ )
 
nu 65k op de teller, hij is uit 2008 dus niet zo piep meer. blijkbaar gaat de achterste er rond deze kilometerstand wel aan....

vandaag de ZRX mee naar het werk, lekker hoor! (blij dat ik de voorkant er nog niet had afgehaald :+ )
Volgens mij word er al gestrooid,zonde man....
 
wielen zien er al niet meer uit..... maar die gaan er toch af :+ en het zout is wel weggespoeld inmiddels :t
 
Leuk. Ik begreep van Erik dat de originele koplamp van een R niet bijzonder veel licht geeft (mijn S heeft een dubbele koplamp, branden beide altijd, dus niets te klagen ;)). Ben wel benieuwd of je hiermee een betere lichtbundel hebt. :)
 
Leuk. Ik begreep van Erik dat de originele koplamp van een R niet bijzonder veel licht geeft (mijn S heeft een dubbele koplamp, branden beide altijd, dus niets te klagen ;)). Ben wel benieuwd of je hiermee een betere lichtbundel hebt. :)

Ik heb in mijn huidige koplamp al een LED lamp zitten. Nu rij ik voor 99% overdag dus zal niet echt het verschil gaan merken. Maar weer wat anders hè...
 
belachelijk weer dat strooien.... 4 graden en vanavond gaat het weer regenen B|

coole koplamp, zoek ook nog zoiets! waar heb je deze vandaan?
 
Zo n lamp dat vindt ik dan weer helemaal nix,maar ja dat is smaak en dat heb ik gelukkig niet :N
 
Hallo, lees hier zo nu en dan mee. Ik heb een vraag en wellicht kunnen jullie helpen, wat is de diameter van de koplamp van een zrx?
Bvd
Groet jaap
 
Terug
Bovenaan Onderaan