ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

een struisvogel ei dan zeker :t

Denk meer van een dinosaurus als ik ons bekijk
:);):+*D:(:P;(}):z:?:r:9~:}:]|(:9:')'(8-):ZO-):XB|:/:Y:N_O-:W*O*-O-:j:$:t8)7:YY}:O
Ouder , haar verliezend , ogen worden slechter , sneller op onze pik getrapt , scherpe tong , zijn onenigheden vrij snel vergeten , zijn nog jong van geest en lichaam , houden van motorrijden , en hebben een ZRX ziel.

Dus we lijken toch wel wat op elkaar:Y:Y:Y:Y:Y

GREETZ
 
Meissie ook blij...
 

Bijlagen

  • 20190106_133437.jpg
    20190106_133437.jpg
    818,2 KB · Weergaven: 11
Tik.....starten....lopen....

Doekje erover en weer onder het laken...
 

Bijlagen

  • 20190106_131405.jpg
    20190106_131405.jpg
    1,8 MB · Weergaven: 20
Deze ken ik heeft een paar jaar terug te koop gestaan bij Gilex motoren. Dus de huidige eigenaar heeft het zo niet uitgevoerd. Ik kan mij herinneren dat deze ZRX toen voor een stuk meer te koop stond. Ik vindt de achterbrug nog wel gaaf.
 
T lijkt mij zo heet aan de reet :? wat een minder mooi ding zachtjes gezegd_O-
 
Dat dacht ik dus ook..die pijp loopt echt vlak onder het zadel. Smaken verschillen uiteraard, maar mijn keuze is het niet.:N
 
Nou, voor deze zou ik 'm misschien inruilen. Heb ook een video van een GPZ900R gezien op basis van de nieuwe 900. Echt kwijlen.
 

Bijlagen

  • FB_IMG_1546805231759.jpg
    FB_IMG_1546805231759.jpg
    51,5 KB · Weergaven: 34
Welkom Coert! mooie fiets, ga je vast veel plezier van hebben. @ftpjb veel success met de zoektocht!


hoewel niet echt fraai er zitten wel een hoop mooie spulletjes op die tweede fiets
 
mooi compleet kitje!zie ook een greg couch oil rail? :t

schobreker lek van het werkpaard... wat een werk om die voorste eruit te krijgen zeg....
fSRGEs0.jpg

komt straks een setje wilbers wesa op... kan ie weer even vooruit :P
 
mooi compleet kitje!zie ook een greg couch oil rail? :t

schobreker lek van het werkpaard... wat een werk om die voorste eruit te krijgen zeg....
fSRGEs0.jpg

komt straks een setje wilbers wesa op... kan ie weer even vooruit :P
Ja.....een greg oil rail....broer zwart...ik zilver....
 
Terug
Bovenaan Onderaan