ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

LED geeft net als Xenon een ander lichtbeeld dan halogeen. Daar is je lens niet voor gemaakt en dus is de kans groot op strooilicht.
Sommige duurdere LED's weten het lichtbeeld van halogeen aardig na te bootsen maar het blijft een beetje knutselen m.i.

Dan kun je beter zo'n ledlamp kopen als Megalodon op de vorige pagina. Er even vanuit gaande dat ze daar ook een klein beetje over hebben nagedacht.
 
is vooral het brandpunt, als dat gelijk is aan de halogeen dan is het lichtbeeld wel redelijk hetzelfde. de GS heft met een enkele H7 halogeenlamp echt 4x meer lichtopbrengst, dat is toch wel lekker op donkere landweggetjes waar de hazen voor je langs schieten :]
 
Toch weer fijner om naar te kijken :t
winter.jpg

20180915_150547_resized.jpg
 
kijken , rijden zal je toch wel bedoelen zekers:]

GREETZ


Nix rijden :N daar heb ik de klr voor *O* veel beter met dit weer ,kan geen ZRX tegenaan ,modder sneeuw t maakt niet uit t ding baggert overal door*O*
 
mooi dat ie weer in orde is Jan! Mag je nog een beetje van de paden af daar in de regio?

Mooie remklauw adapters. Vind de 65mm brembo's ook wel mooie klauwen. Ben benieuwd of het remmen ook verbetert!
 
mooi dat ie weer in orde is Jan! Mag je nog een beetje van de paden af daar in de regio?

Mooie remklauw adapters. Vind de 65mm brembo's ook wel mooie klauwen. Ben benieuwd of het remmen ook verbetert!
Joh de zx9 remklauwen doen het meer dan goed...maar vind goldline brembootjes wat mooier....na lang zoeken en contact met de usa eindelijk de adapters gevonden die ik nodig heb....
 
mooi dat ie weer in orde is Jan! Mag je nog een beetje van de paden af daar in de regio?

Mooie remklauw adapters. Vind de 65mm brembo's ook wel mooie klauwen. Ben benieuwd of het remmen ook verbetert!

Ik kan hier redelijk van de paden af Erik , ben nogal vaak aanwonende/bestemmings verkeer,zeg maar O-)
 
Staat er weer knap bij. Nu maar snel aftellen tot het voorjaar ik heb nou wel weer zin om te rijden.
Ik ook, maar dat kun je je wel indenken.. Net een mooie ZRX gekocht, en ik kan er geen meter mee rijden nog. Winterstop verzekering en het weer is kudt.
Mijn handen jeuken als ik hem in de garage zie staan... Laat het maar snel maart, en lekker weer worden.:]:t
 
Kijk ,kijk en dan ook is redelijk snel een meet ergens :t
ik ga proberen in mei t rondje geen gezeur te doen voor ca. 6 man ,onder t motto ;gang is alles _O-

Als er al 5 man mee wil :$
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ook binnen uit de uk,hopelijk morgen op tijd thuis...ga dan aan de brommer beginnen...blokje eruit....blokje erin...
 

Bijlagen

  • IMG-20190117-WA0005.jpg
    IMG-20190117-WA0005.jpg
    200,9 KB · Weergaven: 4
Terug
Bovenaan Onderaan