ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Ook de beste wensen voor allen van mijn kant......

wat een ongelovelijk dikke zrx op marktplaats voor 3500... gouden vorkpoten dikke velgen..precies zoals een zrx eruit moet zien in mijn ogen!!!
 
Dag mannen, ik heb jullie advies/tips weer nodig. nl of jullie iemand kennen, bedrijf of vriend, waar jullie goede ervaringen mee hebben, die goed kan lassen...

Ik wil graag aan een projectje beginnen...

Dank alvast!
 
Dag mannen, ik heb jullie advies/tips weer nodig. nl of jullie iemand kennen, bedrijf of vriend, waar jullie goede ervaringen mee hebben, die goed kan lassen...

Ik wil graag aan een projectje beginnen...

Dank alvast!

Hangt er van af wat je wilt doen. Kijk maar eens onder de rubriek Streetfighters bij Jerryt.
 
Ook de beste wensen voor allen van mijn kant......

wat een ongelovelijk dikke zrx op marktplaats voor 3500... gouden vorkpoten dikke velgen..precies zoals een zrx eruit moet zien in mijn ogen!!!

Heb je de motoren hier uit onze Familie al eens goed bekeken :N :o :t

GREETZ
 
t is gewoon een t(er)reurgroep 8-)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hij is binnen...nu de spullen uit de usa nog....stuurdemper is gewoon nieuw!
 

Bijlagen

  • IMG-20181229-WA0001.jpg
    IMG-20181229-WA0001.jpg
    185,9 KB · Weergaven: 6
Mijn schatje ook blij gemaakt,voor op haar z750.
 

Bijlagen

  • IMG-20181229-WA0002.jpg
    IMG-20181229-WA0002.jpg
    223,9 KB · Weergaven: 10
zo jongens , ga jullie verlaten , de zrx is verkocht aan coert65 , zal af en toe nog wel eens meelezen , stap over op een ander merk naked bike.
 
zo jongens , ga jullie verlaten , de zrx is verkocht aan coert65 , zal af en toe nog wel eens meelezen , stap over op een ander merk naked bike.


*O* feli en jammer man ,succes met t nieuwe merk:t
 
heb in die 8 jaar dat ik hem had altijd met plezier op gereden , hoop dat ik er geen spijt van krijg.
 
mijn eerste keus is een triumph speedtriple , maar een yamaha fz1 vind ik ook wel wat hebben , ga in ieder geval eerst op zoek naar een speed.
 
Goedemiddag heren, ik kom mezelf hier ook even melden! Ik heb vandaag de ZRX van Johan gekocht, deze:
rechts.jpg

maar die kennen jullie vast wel. Ik kijk nu al uit naar de mooie ritten die ik ermee ga maken.*O*:]

Johan ik hoop voor je dat je een mooie Triple vind. Bedankt voor de gezelligheid vandaag, en vooral je mooie ZRX, groet Coert.
 
Goedemiddag heren, ik kom mezelf hier ook even melden! Ik heb vandaag de ZRX van Johan gekocht, deze:
Bekijk bijlage 1346058
maar die kennen jullie vast wel. Ik kijk nu al uit naar de mooie ritten die ik ermee ga maken.*O*:]

Johan ik hoop voor je dat je een mooie Triple vind. Bedankt voor de gezelligheid vandaag, en vooral je mooie ZRX, groet Coert.

Mooie ZRX in een mooie kleur. Welkom !
 
Goedemiddag heren, ik kom mezelf hier ook even melden! Ik heb vandaag de ZRX van Johan gekocht, deze:
Bekijk bijlage 1346058
maar die kennen jullie vast wel. Ik kijk nu al uit naar de mooie ritten die ik ermee ga maken.*O*:]

Johan ik hoop voor je dat je een mooie Triple vind. Bedankt voor de gezelligheid vandaag, en vooral je mooie ZRX, groet Coert.


feli Coert ,mooie aankoop!
 
Terug
Bovenaan Onderaan