ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Stuurdemperset is compleet...
20190112_102235.jpg
 
Goedemorgen! Gisteren, in dat kloteweer viel me op dat de lichtopbrengst van mijn koplamp wel wat tegenvalt. Zijn er dingen die ik makkelijk kan doen om het wat feller te maken?
 
Goedemorgen! Gisteren, in dat kloteweer viel me op dat de lichtopbrengst van mijn koplamp wel wat tegenvalt. Zijn er dingen die ik makkelijk kan doen om het wat feller te maken?


Alleen met mooi weer rijden8-), wie gaat er nu ook gisteren rijden :+
 
Met die led lampen verblind je alleen een andere weggebruiker ,verbieden die zooi :W
 
Tsja, ik niet iig. Ik rij alleen met mooi weer, maar die maat van me zou hem wel naar mijn huis rijden, achter me aan.
Dat heeft ie geweten, was doornat toen we bij mijn huis aankwamen, hehe. Maar het viel me op dat de koplamp wel erg weinig licht gaf..
zal de lamp vervangen door een LED exemplaar.:Y Nu maar even de ZRX wassen, ziet er niet uit na gisteren...;)
 
Goede halogeen kopen, scheelt ook veel. Sowieso geven halogeen bolletjes naar verloop van tijd minder licht dus vervangen kan sowieso schelen. Ik heb er zelf Philips X-Treme Vision lampjes inzitten. Omdat het gewoon halogeen is veranderd het lichtbeeld niet en zul je er dus niemand mee verblinden. Met LED wel, zoals ome Jan hierboven al zegt.
 
Verblinden wil ik ook niet natuurlijk, je kan ze toch zo afstellen dat dat niet gebeurd?

Ik heb de LED lamp in mijn ZRX zitten die Stefan laat zien ,het lichtbeeld kun je op max perfect afstellen :t, en dan heeft niemand er last van .
Als k nu naar het werk rij ( s' morgens 6 uur ) meer dan licht genoeg , en er heeft nog nooit iemand met de lampen geseind zo van je verblind mij.:N
Monteren kun je goed zelf , stelt niks voor.

GREETZ
 
Led lampen horen m.i in een lens die daarvoor gemaakt is, je ziet al teveel kermis verlichting onderweg -O-
Wat m n neefje Highking hierboven aangeeft is een mogelijkheid.maar ik zie prima met die kaars die er nu in zit :t
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zo, ben ik weer. De ZRX staat weer netjes gewassen en schoon in de garage. Net op tijd, want het begon weer te gieten hier.
Ik ga eerst, zoals @HighKing aangaf een nieuwe halogeenlamp van Philips erin doen, kijken of dat scheelt, maar denk van wel aangezien ik die ook onlangs in het koekblikje gezet heb, dat scheelde. Zo niet ga ik Horeon een belletje geven.Bedankt voor de info mannen!:)
 
Zo, ben ik weer. De ZRX staat weer netjes gewassen en schoon in de garage. Net op tijd, want het begon weer te gieten hier.
Ik ga eerst, zoals @HighKing aangaf een nieuwe halogeenlamp van Philips erin doen, kijken of dat scheelt, maar denk van wel aangezien ik die ook onlangs in het koekblikje gezet heb, dat scheelde. Zo niet ga ik Horeon een belletje geven.Bedankt voor de info mannen!:)


Zou er ,net als ik,een ledlamp in zetten,goed afstellen,en je hebt een bak licht.

Zeker nu...zijn denk bij horeon in de aanbieding...
 
Led lampen horen m.i in een lens die daarvoor gemaakt is, je ziet al teveel kermis verlichting onderweg -O-
Wat m n neefje Highking hierboven aangeeft is een mogelijkheid.maar ik zie prima met die kaars die er nu in zit :t

ben je niet in de war met xenon verlichting:? , die hebben iig een andere lens nodig:Y

GREETZ
 
ben je niet in de war met xenon verlichting:? , die hebben iig een andere lens nodig:Y

GREETZ


Nee ik ben niet in de war, als je aan je gewone lamp niet genoeg hebt wordt t tijd voor een brilletje.
 
heb xenon gehad. geeft wel meer licht maar vond het lichtbeeld maar niks. de R koplamp is wat mij betreft niet de meest optimale. Een raybrig koplamp schijnt een verbetering te zijn, zelf wil ik eens een vervangende ledkoplamp proberen. Maar een vers lampje kan al een heel verschil maken trouwens.
 
Terug
Bovenaan Onderaan