Yes!!! Lekker toeren in Tilburg..

• Onderwerp starter Onderwerp starter Yes
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb nog maar weinig gedaan aan brikkie, moet ook nog gepoetst worden :N
Als ie het goed blijft doen dan gaat ie van de winter weer uit elkaar om de rest op te knappen. Ga zo eerst eens op pad voor een ander stuur, vorige eigenaar heeft geprobeert er een chopper van te maken :X

FOTOOOO!!!!! ;)

full

Nog maar 1 dan, persoonlijk vind ik de kont van deze cb's de lelijkste die ooit gemaakt zijn. Toen ik hem kocht zat er ook nog een mooi bagagerek incl rugsteun op :r

full

Leuke fiets!! Succes met proefrijden dadelijk....

@ninja: 12.00 uur haal ik niet (huhum...)

De leeftijden (drie stuks) zijn toegevoegd ;) , nog meer weten?

ik kan zondag 16 oktober ook wel
heb wel zin om mee te rijden
is weer eens wat anders.
Misschien gaat m'n maatje (ook van mf) ook wel mee

Gezellig!!!
Wie is je maatje van MF??

Laatst bewerkt:
13.30?? (moet ook nog douchen, eten, wakkerworden :X )

Hoorde gisteren dat knippers achter niet verplicht is, voor wel...maar of dit klopt?!?! Klinkt nie logisch in mijn oren...ligt ook aan het bouwjaar en andere zaken dacht ik...

Ik let wel redelijk goed op mijn snelheid enzo, maar verder heb ik in 13 jaar motorrijden nauwelijks stress gehad met de pliesie. Meestal als je jezelf relax opstelt, kom je er wel mee weg (afhankelijk van de overtreding natuurlijk). Op mijn motor valt een hoop op te merken maar nog nooit problemen...ff afkloppen.

Hé Ninja en motormeissie (Yes),
als jullie nou eens richting Eindhoven toeren...ik ben hopelijk iets vroeger klaar met werken (hoop op 16.30) en dan kunne we nog ergens terrasje pikken en stukkie rijden. Dit even ter kennismaking en het zogenaamde "bonding-gevoel" :W

Volgend weekend ga ik zeker proberen..ligt ook wel aan het weer want ik heb op het moment geen goede regenkleding...de kou boeit me niet zo :]

Ik let wel redelijk goed op mijn snelheid enzo, maar verder heb ik in 13 jaar motorrijden nauwelijks stress gehad met de pliesie. Meestal als je jezelf relax opstelt, kom je er wel mee weg (afhankelijk van de overtreding natuurlijk). Op mijn motor valt een hoop op te merken maar nog nooit problemen...ff afkloppen.

Nee verder ook geen problemen.. maar als je met groepen gaat rijden dat ze dan alles tot in de treuren moeten checken enzo.. en das alijd zonde van de sfeer B|

Verder is er ook nix op aan te merken ;)

Ik ga in elk geval toch kijken of ik ze erop kan zetten van't weekend. Vind het wel zo veilig dat achterliggers zien wat ik van plan ben.

Maar Ninja...wat dacht je van mijn plan om vanmiddag richting het Eindhovense te rijden? Jij met Yes? :Y

Enne...Toberfloth (?), je bent een verstandige kerel..op zich fijn als je met een groepje gaat rijden. Als je allemaal van die haantjes/alpha mannetjes op pad gaat, dan is de kans op ongelukken groot. Maar aan de andere kant zou ik me er niet teveel mee bezig houden...komt wel goed hoor!

He Ninja, om 13.30 uur bij Mac (afslag 11 Goirle)??
Richting Eindhoven: kan. Geef ff je 06'je dan...

Uuuhhh...06-je hier op de site geven? Dat vraagt om problemen denk ik zo!? Niet dat ik jullie niet vertrouw, maar elke dokus kan het dan lezen! Kan het ook via de mail? Lijkt me wel leuk om straks jullie te mogen begroeten in Eindhoven de gekste... :W :W :W :W :W :W :W

He Ninja, om 13.30 uur bij Mac (afslag 11 Goirle)??
Richting Eindhoven: kan. Geef ff je 06'je dan...

Is goed Yes.. check je mail ff voor mijn 06

Moet dalijk nog wel ff snel langs Breda (Motoport), is dat goed? Ga je dan ff mee?

:]

Uuuhhh...06-je hier op de site geven? Dat vraagt om problemen denk ik zo!? Niet dat ik jullie niet vertrouw, maar elke dokus kan het dan lezen! Kan het ook via de mail? Lijkt me wel leuk om straks jullie te mogen begroeten in Eindhoven de gekste... :W :W :W :W :W :W :W

mailen :?

Ja...dat is een redelijk moderne manier van communiceren..via een computer (zoiets waar je nu waarschijnlijk achter zit)
Yes vroeg om een mobiel nummer...ik ga kijken of ze emailadres heeft...

mail naar motormeissie6@hotmail.com....

Ja...dat is een redelijk moderne manier van communiceren..via een computer (zoiets waar je nu waarschijnlijk achter zit)
Yes vroeg om een mobiel nummer...ik ga kijken of ze emailadres heeft...

Joh! vertel eens.... O-)

:+

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan