Yes!!! Lekker toeren in Tilburg..

• Onderwerp starter Onderwerp starter Yes
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Jaha eindelijk mijn laatste onderdelen binnen. Word een lange dag sleutelen vandaag en hoop morgen de eerste km te maken. Dus de 16e moet lukken om er bij te zijn *O*

Jaha eindelijk mijn laatste onderdelen binnen. Word een lange dag sleutelen vandaag en hoop morgen de eerste km te maken. Dus de 16e moet lukken om er bij te zijn *O*

*O*
Ben benieuwd naar je motor!!

*O*
Ben benieuwd naar je motor!!

Ik ben meer benieuwd of ie goed loopt, tenslotte stond ie in de rij om gesloopt te worden. Tis een gewone 750kz van 25 jaar oud, als ie technisch nu in orde is dan ga ik verder met opknappen deze winter.

Tja da's ook zo'n lange straat, net als de P. Gilisstraat.
Dan denk dat ik je wel eens thuis heb zien komen. Woon je toevalling tussen Elbe en de C1000?

Denk bij mij maar aan Heineken, dan weet je genoeg denk ik... :+

Yep!! ;)

We hadden nog niks volgende week, dus als het goed is zijn we er dan!
Ik ga ervan uit dat we morgenavond slagen voor de motorkleding (anders maandag naar Motoport) en dat mijn vorkproblemen zaterdag opgelost worden.

Dus bij geen tegenbericht ben ik / zijn wij van de partij!

We hadden nog niks volgende week, dus als het goed is zijn we er dan!
Ik ga ervan uit dat we morgenavond slagen voor de motorkleding (anders maandag naar Motoport) en dat mijn vorkproblemen zaterdag opgelost worden.

Dus bij geen tegenbericht ben ik / zijn wij van de partij!

Mooi! *O*

(Motorkleding: was je oude kleding niet meer goed, of ben je ook nog niet zo lang bezig?)

11 augustus geslaagd, en afgelopen vrijdag pas een motor gekocht. Moet dus 'helemaal nieuw' beginnen.
Want die stukjes met spijkerbroek, winterjas en Nike's aan zijn niet heel verstandig...

11 augustus geslaagd, en afgelopen vrijdag pas een motor gekocht. Moet dus 'helemaal nieuw' beginnen.
Want die stukjes met spijkerbroek, winterjas en Nike's aan zijn niet heel verstandig...

Nee, idd, motorkleding is beter... Heb ook een broek en een jas gekocht...van textiel. Wil eigenlijk leer, maar ja, na alle lessen en de motor zat dat er even niet meer in... Komt nog wel!
Maarre: gelukkig, ben ik niet de enige 'beginneling' ;)

Jammer dat het op deze datum is want dan moet ik helaas werken.........

Volgende keer beter want heb wel zin om mee te gaan!!!!!!!1 *O*

Ja ik wil eigenlijk ook wel leer (is gewoon mooier en beter als je op je muil gaat), maar als het regent dan ben je nog zeiknat. En dat wil ik niet want daar smelt ik van! :+
En ik heb ook geen zin om als het gaat regenen te stoppen om mijn regenoverall aan te trekken; dan ben je toch al nat!
En als het nat is (net als mijn Spool handschoenen die zogenaamd wind- en waterdicht zouden moeten zijn door een of ander membraan) dan blijf het 5 dagen nat.
Het zal dus wel zo'n duur Kushitani pak met Goretex worden :( Maar dan maakt een druppeltje regen meer of minder zondag ook niet uit!

En ja, ik moet ook nog 'leren rijden'. Alleen gaat prima maar met z'n tweeën is toch weer wat anders de eerte 5 minuten.

Ja ik wil eigenlijk ook wel leer (is gewoon mooier en beter als je op je muil gaat), maar als het regent dan ben je nog zeiknat. En dat wil ik niet want daar smelt ik van! :+
En ik heb ook geen zin om als het gaat regenen te stoppen om mijn regenoverall aan te trekken; dan ben je toch al nat!
En als het nat is (net als mijn Spool handschoenen die zogenaamd wind- en waterdicht zouden moeten zijn door een of ander membraan) dan blijf het 5 dagen nat.
Het zal dus wel zo'n duur Kushitani pak met Goretex worden :( Maar dan maakt een druppeltje regen meer of minder zondag ook niet uit!

En ja, ik moet ook nog 'leren rijden'. Alleen gaat prima maar met z'n tweeën is toch weer wat anders de eerte 5 minuten.

Heb nog nooit met iemand achterop gereden...ben ook benieuwd hoe dat is...

Jammer dat het op deze datum is want dan moet ik helaas werken.........

Volgende keer beter want heb wel zin om mee te gaan!!!!!!!1 *O*

Jammer! B|

Ach ik heb al 12 jaar A rbw, laatste 3 jaar niet langer dan 10 min motor gereden dus ik ben "heropstapper" Dus eigenlijk ook nieuw. Jas en helm heb ik nog uit de kast kunnen halen, broek en laarzen moet ik tzt ook nog aanschaffen.

Word zo wel een leuk clubje........... :]

Met zijn 2en rijden is wel ff wennen, gewicht voornamelijk en daardoor ook rekening houden met remmen!! maar went erg snel. Persoonlijk rij ik liever alleen, voor de gezelligheid liever met zijn 2en.

Eerder remmen met een passagier is het probleem niet (ben toch niet zo'n late remmer), het zijn meer de bochten die het hem doen:
je verandert iets minder makkelijk van richting, en je moet rekening houden met de verhoogde centrifugaalkrachten en dus de kracht op / grip van de banden. Rustiger en minder schuin de bocht nemen dus. En vloeiender rijden.
Vooral bij vochtig weer.

Ik zie dat de teller (als de vraagtekens ook zeker meegaan) op 10 staat.
Dat wordt straks een mooie slinger van motoren!

Ik zie dat de teller (als de vraagtekens ook zeker meegaan) op 10 staat.
Dat wordt straks een mooie slinger van motoren!

*O* Yes *O* Ninja05 *O* Eliminator67 *O* Pietje Puk96 *O* Roelibaldi
*O* GPZ_Pauluske *O* Kito *O* Tobberloth *O* Reneetje81? *O* Alwin1973 *O*

Eerder remmen met een passagier is het probleem niet (ben toch niet zo'n late remmer), het zijn meer de bochten die het hem doen:
je verandert iets minder makkelijk van richting, en je moet rekening houden met de verhoogde centrifugaalkrachten en dus de kracht op / grip van de banden. Rustiger en minder schuin de bocht nemen dus. En vloeiender rijden.
Vooral bij vochtig weer.

Dat zeg ik, hoger gewicht dus................. Maak je geen zorgen went erg snel en zeker als je niet het uiterste uit je fiets haalt dan heb er zeker geen last van :]

Dude... jij wil als je net je RBW hebt meteen met iemand achterop meerijden in een toer?? :}

...lijkt me alleen niet verstandig! :X

En buiten dat zal het tempo de 16e op een beschaafd niveau liggen, dus problemen voorzie ik niet.
Ik ga komende zondag als het goed is ook even met de vrouw karren, dus als ze de 16e meegaat dan komt alles goed!

Vooral bij vochtig weer.

Als je een makkelijke bijrijder hebt, dan voel je die nauwelijks ;)

Alleen aan de kracht van je fiets zul je het merken als ze weer afstapt :Y

8-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan