Eliminator67
Die hard MF'er
Jaha eindelijk mijn laatste onderdelen binnen. Word een lange dag sleutelen vandaag en hoop morgen de eerste km te maken. Dus de 16e moet lukken om er bij te zijn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Jaha eindelijk mijn laatste onderdelen binnen. Word een lange dag sleutelen vandaag en hoop morgen de eerste km te maken. Dus de 16e moet lukken om er bij te zijn
Ben benieuwd naar je motor!!
Tja da's ook zo'n lange straat, net als de P. Gilisstraat.
Dan denk dat ik je wel eens thuis heb zien komen. Woon je toevalling tussen Elbe en de C1000?
Denk bij mij maar aan Heineken, dan weet je genoeg denk ik...
Die hebben gewoon maar naar ons te luisteren
Leuk
Idd, nu maar hopen op mooi weer van de weergoden
Je kent het spreekwoord toch?
Het geluk is met de dommen
We hadden nog niks volgende week, dus als het goed is zijn we er dan!
Ik ga ervan uit dat we morgenavond slagen voor de motorkleding (anders maandag naar Motoport) en dat mijn vorkproblemen zaterdag opgelost worden.
Dus bij geen tegenbericht ben ik / zijn wij van de partij!
11 augustus geslaagd, en afgelopen vrijdag pas een motor gekocht. Moet dus 'helemaal nieuw' beginnen.
Want die stukjes met spijkerbroek, winterjas en Nike's aan zijn niet heel verstandig...
Ja ik wil eigenlijk ook wel leer (is gewoon mooier en beter als je op je muil gaat), maar als het regent dan ben je nog zeiknat. En dat wil ik niet want daar smelt ik van!
En ik heb ook geen zin om als het gaat regenen te stoppen om mijn regenoverall aan te trekken; dan ben je toch al nat!
En als het nat is (net als mijn Spool handschoenen die zogenaamd wind- en waterdicht zouden moeten zijn door een of ander membraan) dan blijf het 5 dagen nat.
Het zal dus wel zo'n duur Kushitani pak met Goretex worden Maar dan maakt een druppeltje regen meer of minder zondag ook niet uit!
En ja, ik moet ook nog 'leren rijden'. Alleen gaat prima maar met z'n tweeën is toch weer wat anders de eerte 5 minuten.
Jammer dat het op deze datum is want dan moet ik helaas werken.........
Volgende keer beter want heb wel zin om mee te gaan!!!!!!!1
11 augustus geslaagd, en afgelopen vrijdag pas een motor gekocht. Moet dus 'helemaal nieuw' beginnen.
Want die stukjes met spijkerbroek, winterjas en Nike's aan zijn niet heel verstandig...
Nu maar hopen dat ik dom ben
Ik zie dat de teller (als de vraagtekens ook zeker meegaan) op 10 staat.
Dat wordt straks een mooie slinger van motoren!
Eerder remmen met een passagier is het probleem niet (ben toch niet zo'n late remmer), het zijn meer de bochten die het hem doen:
je verandert iets minder makkelijk van richting, en je moet rekening houden met de verhoogde centrifugaalkrachten en dus de kracht op / grip van de banden. Rustiger en minder schuin de bocht nemen dus. En vloeiender rijden.
Vooral bij vochtig weer.
Eerder remmen met een passagier is het probleem niet (ben toch niet zo'n late remmer), het zijn meer de bochten die het hem doen:
je verandert iets minder makkelijk van richting, en je moet rekening houden met de verhoogde centrifugaalkrachten en dus de kracht op / grip van de banden. Rustiger en minder schuin de bocht nemen dus. En vloeiender rijden.
Vooral bij vochtig weer.