Yes!!! Lekker toeren in Tilburg..

• Onderwerp starter Onderwerp starter Yes
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
En buiten dat zal het tempo de 16e op een beschaafd niveau liggen, dus problemen voorzie ik niet.
Ik ga komende zondag als het goed is ook even met de vrouw karren, dus als ze de 16e meegaat dan komt alles goed!

ok dan! *O*

Ga wss wat routes ophalen bij Kito van de week (hij is mijn overbuurman - hoe toevallig)... Jullie suggesties zijn ook welkom... Dan kan ik volgende week de (globale) route hieraan toevoegen.

HOHO de vrouw rijdt scooter!!! :P :P :P :P :+ :+
Dus afgezien van de snelheid (daar moet ze echt nog goed aan wennen) weet ze wel hoe het bochtenwerk gaat.

Maar als ze afstapt dan is het inderdaad toch weer een groot verschil wat acceleratie enzo (ondanks dat ik geen kinderachtig vermogen heb met mijn 106 pk)

En buiten dat zal het tempo de 16e op een beschaafd niveau liggen, dus problemen voorzie ik niet.
Ik ga komende zondag als het goed is ook even met de vrouw karren, dus als ze de 16e meegaat dan komt alles goed!

Ik moet het wel rustig aan doen, eerste 500 km niet boven de 5000 toeren :(

Dat geeft niks, dan rij jij gewoon voorop, dan komt alles goed.
Rustig aan dan breekt het lijntje niet, dan komen we er ook wel.

Dat geeft niks, dan rij jij gewoon voorop, dan komt alles goed.
Rustig aan dan breekt het lijntje niet, dan komen we er ook wel.

Hmm ziet er naar uit dat vanavond m'n blok dicht zit en er terug onder gaat.
Dus morgen en het weekend ff 500km maken, kan ik volgende week gewoon gas geven :X
Btw ik schakel erg snel dus ook met 5000rpm hou ik het wel bij 8-)

Morgen iemand nog een stukkie rijden??? Ninja, jij geloof ik wel? Bijvoorbeeld om 12.00 uur ofzo? Mail dan ff.

Ga wss wat routes ophalen bij Kito van de week (hij is mijn overbuurman - hoe toevallig)... Jullie suggesties zijn ook welkom... Dan kan ik volgende week de (globale) route hieraan toevoegen.

Beter om geen route te posten Yes... je mag hem wel ff mailen anders... route is nooit slim, want polisi kijkt ook vaak mee op MF. B|

Beter om geen route te posten Yes... je mag hem wel ff mailen anders... route is nooit slim, want polisi kijkt ook vaak mee op MF. B|

Zou toch een rustig ritje worden??? :+ En de smaakpolitie mag best meekijken :o

Doormailen kan ook natuurlijk, kan ik het vast uit mijn hoofd leren voor het geval dat ik de groep kwijt raak 8-)

Meneer Ninja05,
ik lees net pas je signature, meesterlijk gewoon! :}
Waar heb je die vandaan?

Hee en Yes:
Is het misschein niet leuk om de leeftijden van de mensen achter hun naam te zetten? Ik ben daar persoonlijk wel benieuwd naar.
Ik zal beginnen: 23 jaar

Hee en Yes:
Is het misschein niet leuk om de leeftijden van de mensen achter hun naam te zetten? Ik ben daar persoonlijk wel benieuwd naar.

Ja goed idee, meteen ff een lijstje maken van wat ik allemaal wil weten; lengte? gewicht? belastbaar inkomen? pincode? ........... en nog wel wat dingen denk ik.

:} :}

Nee mijn lft is niet 67, ben dus nog net niet met pensioen. Het is mijn bouwjaar dus ben nog net 37 8-) Hiermee zal ik wel de oudste zijn :?

*O*

Zou toch een rustig ritje worden??? :+ En de smaakpolitie mag best meekijken :o

Doormailen kan ook natuurlijk, kan ik het vast uit mijn hoofd leren voor het geval dat ik de groep kwijt raak 8-)

Jazeker... maar dan kun je strax eerst allemaal op controle.. RBW en kenteken showen.. motor inspectie.. nee dank je!

Meneer Ninja05,
ik lees net pas je signature, meesterlijk gewoon! :}
Waar heb je die vandaan?

Ze zei meneer tegen me!! :X
:+

Hee en Yes:

Als je kijkt in de profielen kun je het aan de geboortedatum ook zien :Y

Maar goed.. ik ben 26, dus dat scheelt niet zo veel ;)

Daar zeg je wat. Kan ik trouwens bekeurd worden wegens het ontbreken van knippers achter?

eeehhh.. ZE heeft een penis!....
Maar da gif niks jongen, kun je aan de naam ook niet zien he? En ik had inderdaad net stiekem in je profiel gekeken ja, 3 jaar ouder...

Daar zeg je wat. Kan ik trouwens bekeurd worden wegens het ontbreken van knippers achter?

Yep! Geen richtingaanduiding is nie goed nie! :+

eeehhh.. ZE heeft een penis!....
Maar da gif niks jongen, kun je aan de naam ook niet zien he? En ik had inderdaad net stiekem in je profiel gekeken ja, 3 jaar ouder...

Hahaha dat weet ik ook wel.. 8-) had allang in je profiel gekeken O-)

Godver, ben er weer ingetrapt...

Maar dan moet ik nog ff wat verzinnen voor die knippers (vorige eigenaar heeft de bevestiging hiervan eraf geslepen/gezaagd)

Godver, ben er weer ingetrapt...

Maar dan moet ik nog ff wat verzinnen voor die knippers (vorige eigenaar heeft de bevestiging hiervan eraf geslepen/gezaagd)

ooh das wel lekker dan.. heb je verder helemaal nix achter? :?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan