Yes!!! Lekker toeren in Tilburg..

• Onderwerp starter Onderwerp starter Yes
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Er staat alleen 06 (geen cijfers daarna)...

mail naar motormeissie6 apensliert hotmail kom....

niet slim meissie.. ze gebruiken in je profiel ook niet voor nix een plaatje ;)

txt.php

*D

Nu moet het gelukt zijn :Y Het nummer is nu in het bezit van onze baas Yes..of mag ik Yvette zeggen? Benieuwd of ik iets hoor straks...hoop het want ik wil straks nog ff stukje rijden :] :] :] (v.l.n.r. Yes, Ninja, Roelibaldi)

Nu moet het gelukt zijn :Y Het nummer is nu in het bezit van onze baas Yes..of mag ik Yvette zeggen? Benieuwd of ik iets hoor straks...hoop het want ik wil straks nog ff stukje rijden :] :] :] (v.l.n.r. Yes, Ninja, Roelibaldi)

Als jullie nog in de buurt zijn?(Eindhoven) Rij ik ook een stukkie mee

Als de 16de doorgaat mag ik dan mee? AHHH TOEEE, mag het, mag het, mag het?????

Erg vervelend zo'n Mac dicht bij je in de buurt.

Groeten Math

Jaaaa.....MAC MURDER }) Ik zei het al eerder, maar kan het niet laten om het nog eens te doen: SNOEP VERSTANDIG, EET EEN WHOPPER..........

Enne Eliminator (of zoiets)...ik heb nog steeds niks gehoord van die 2 (Ninja & Yes) Ik ga straks in ieder geval nog ff in de buurt van Eindhoven cruisen en ergens terrasje pikken. Zit zéér waarschijnlijk wel even op het terras van Thunder Roadhouse (= bikercafé op Stratumseind), ken je dat? :W

Jaaaa.....MAC MURDER }) Ik zei het al eerder, maar kan het niet laten om het nog eens te doen: SNOEP VERSTANDIG, EET EEN WHOPPER..........

Enne Eliminator (of zoiets)...ik heb nog steeds niks gehoord van die 2 (Ninja & Yes) Ik ga straks in ieder geval nog ff in de buurt van Eindhoven cruisen en ergens terrasje pikken. Zit zéér waarschijnlijk wel even op het terras van Thunder Roadhouse (= bikercafé op Stratumseind), ken je dat? :W

Nee ken ik niet maar misschien makkelijk iets afspreken bij de mac in Best of veldhoven. dan zie ik wel of yes en ninja er ook bij zijn. mijn mail adres staat in mijn profiel dus mail anders je nummer?

Nee ken ik niet maar misschien makkelijk iets afspreken bij de mac in Best of veldhoven. dan zie ik wel of yes en ninja er ook bij zijn. mijn mail adres staat in mijn profiel dus mail anders je nummer?

Heb 't, laat om 17h wel ff wat horen

:] Hanggroepbikers bij de MAC...waar gaat dit naar toe met deze wereld? |( Lang leve de BurgerKing :}
Eliminator: ik ga je zien en als er nog andere mensen zijn die dit lezen: de MAC in Best hoogstwaarschijnlijk...

Ja...efkes de motor ophalen en dan naar Best...ik vind het goed...kan alleen niet precies inschatten hoe laat precies...denk dat ik rond 17.30 wel zeker daar kan zijn.....nog andere geïnteresseerden inmiddels? *O*

Ja...efkes de motor ophalen en dan naar Best...ik vind het goed...kan alleen niet precies inschatten hoe laat precies...denk dat ik rond 17.30 wel zeker daar kan zijn.....nog andere geïnteresseerden inmiddels? *O*

Is goed, ben ik er om 17.30h

Heeeey was gezellig Yes!!

Gaan we vaker doen wat mij betreft!

Sorry mannen, maar aangezien jullie alleen nummers naar de baas hebben gestuurd had ik verwacht dat ze wel door zou geven dat we Eindhoven niet meer zouden redden i.v.m. de tijd.

Volgende keer ben ik er zeker voor om ff in Eindhoven op het terras te zitten. Ik weet verder ook niet waar we de 16de naar toe gaan en of het terrasweer is, maar anders is het misschien een leuke stop ;)

fijn weekend allemaal :W

Gezellig!!!
Wie is je maatje van MF??

is D'n Blaauwe
zal nog eens vragen of hij mee gaat.

oja ik ben trouwens 21
(voor het lijstje met leeftijden van de mensen die mee gaan)

Ow, dat moet ik ook ff melden dan: Ik ben 27. M'n vriendin is 23 en gaat mee achterop! *D

Voor een Big Mac op zondagmorgen ben ik altijd te porren! Ofwel: Ik ga mee! *O* *O*

Als het mag, natuurlijk B|

hoop trouwens dat ik mee kan.
Motor staat nu bij de motor dokter in rijen en er was iets meer aan als dat ik dacht. ;(
banden, balhoofdlagers en een grote beurt
En ik had hem weg gebracht om het achterwiel te laten balanceren, had het
gewichtje eraf gestoten met m'n slot

dus ik hoop dat m'n motor optijd klaar is.

Jullie mogen me dus ook in het rijtje zetten ben van BJ. 82.

Wat een jonkies allemaal zeg :P

Ben er hoogst waarschijnlijk toch wel bij, mag de komende weken toch niet voetballen van de dokter....

Jaaaah..daar is ie weer...enne...de baas (= Yes) heeft de nummers maar maakt er geen gebruik van. 16e wil ik graag mee maar zit met het probleem van de nachtdienst. Ik kan wel eventueel iets later inhaken en iets eerder weer weg gaan! Is dat een optie :? Waarom is die leeftijd toch zo belangrijk?

Eliminator: de 16e ook erbij? Kunnen we eens kijken of onze analyse klopt _O-

Jaaaah..daar is ie weer...enne...de baas (= Yes) heeft de nummers maar maakt er geen gebruik van. 16e wil ik graag mee maar zit met het probleem van de nachtdienst. Ik kan wel eventueel iets later inhaken en iets eerder weer weg gaan! Is dat een optie :? Waarom is die leeftijd toch zo belangrijk?

Eliminator: de 16e ook erbij? Kunnen we eens kijken of onze analyse klopt _O-

Tuurlijk moet jij er ook bij zijn!!! Heb je mijn nummer/sms nog gehad?
Wilde nu nog ff snel een uurtje rond gaan, gisteren nog ff snel wat dingen aangepast op me fietsje. Uitlaten lekken nu niet meer en carbs ff gesynchoniseerd. Dat brikkie gaat steeds beter lopen, de ss mannen moeten nog gaan uitkijken :Y
Denk dat we de 16e wel ergens langs de a58 kunnen afspreken zodat we met alle rijders uit deze hoek samen naar Tilburg kunnen vertrekken.

Als ik je een x moet helpen met je benz-slang van je suz dan hoor ik het wel!
*O*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan