Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nu moet het gelukt zijn Het nummer is nu in het bezit van onze baas Yes..of mag ik Yvette zeggen? Benieuwd of ik iets hoor straks...hoop het want ik wil straks nog ff stukje rijden (v.l.n.r. Yes, Ninja, Roelibaldi)
Jaaaa.....MAC MURDER Ik zei het al eerder, maar kan het niet laten om het nog eens te doen: SNOEP VERSTANDIG, EET EEN WHOPPER..........
Enne Eliminator (of zoiets)...ik heb nog steeds niks gehoord van die 2 (Ninja & Yes) Ik ga straks in ieder geval nog ff in de buurt van Eindhoven cruisen en ergens terrasje pikken. Zit zéér waarschijnlijk wel even op het terras van Thunder Roadhouse (= bikercafé op Stratumseind), ken je dat?
Nee ken ik niet maar misschien makkelijk iets afspreken bij de mac in Best of veldhoven. dan zie ik wel of yes en ninja er ook bij zijn. mijn mail adres staat in mijn profiel dus mail anders je nummer?
Eliminator: ik ga je zien en als er nog andere mensen zijn die dit lezen: de MAC in Best hoogstwaarschijnlijk...
Ja...efkes de motor ophalen en dan naar Best...ik vind het goed...kan alleen niet precies inschatten hoe laat precies...denk dat ik rond 17.30 wel zeker daar kan zijn.....nog andere geïnteresseerden inmiddels?
Gezellig!!!
Wie is je maatje van MF??
Voor een Big Mac op zondagmorgen ben ik altijd te porren! Ofwel: Ik ga mee!
Als het mag, natuurlijk
Jaaaah..daar is ie weer...enne...de baas (= Yes) heeft de nummers maar maakt er geen gebruik van. 16e wil ik graag mee maar zit met het probleem van de nachtdienst. Ik kan wel eventueel iets later inhaken en iets eerder weer weg gaan! Is dat een optie Waarom is die leeftijd toch zo belangrijk?
Eliminator: de 16e ook erbij? Kunnen we eens kijken of onze analyse klopt