Yes!!! Lekker toeren in Tilburg..

• Onderwerp starter Onderwerp starter Yes
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Erg goed aanbod Eliminator...die suzuki staat anders ook maar een beetje wortel te schieten in de tuin (na 13 jaar trouwe dienst) :} Fijn dat je er een keer naar wil kijken... :} :} :} :} :}

En ik heb je nummer ontvangen, komt helemaal goed...fijn trouwens dat je bike het steeds beter doet..je bent een vakman :}

Lang niks meer van de "baas" gehoord.... :?

Erg goed aanbod Eliminator...die suzuki staat anders ook maar een beetje wortel te schieten in de tuin (na 13 jaar trouwe dienst) :} Fijn dat je er een keer naar wil kijken... :} :} :} :} :}

En ik heb je nummer ontvangen, komt helemaal goed...fijn trouwens dat je bike het steeds beter doet..je bent een vakman :}

Lang niks meer van de "baas" gehoord.... :?

Sja tis stilletje hiero. Heb lekker ff rondje getoerd en mijn bochtenwerk weer wat opgehaald.
Ja joh is zonde om je suzuki zo te laten staan, is ook helemaal niet goed af en toe laten lopen is het beste. Eigenlijk maak ik alles waar benzine in moet en een contactsleutel op staat :) hoewel ik meer ervaring heb met het 4 wielig spul.
Sja die leeftijden :? ........... 25 okt, een feestje dus B|

Stilte vóór de storm???....Ben jij de 25e jarig of heb ik iets gemist?!? Als je je verveeld mag je met die suzuki doen wat je wil...zagen, opvoeren de hele rataplan 8-)
Het is inderdaad erg rustig..iedereen is aan het toeren en ik zit hier op mijn werk :N :Z :z :r ;( -O-

Stilte vóór de storm???....Ben jij de 25e jarig of heb ik iets gemist?!? Als je je verveeld mag je met die suzuki doen wat je wil...zagen, opvoeren de hele rataplan 8-)
Het is inderdaad erg rustig..iedereen is aan het toeren en ik zit hier op mijn werk :N :Z :z :r ;( -O-

Komt er een orkaan?????
Nee de 25ste is GPZ_PAULUSKE jarig en wordt 25 jaar.(zie wat berichter eerder)
Ik kom eerst wel eens naar de suz kijken, moet toch wel iets van te maken zijn van zo'n 1400 :9~
Komende week zal ik waarschijnlijk nog thuis zitten, daarna mag ik voor 50% gaan werken :+

je verveeld mag je met die suzuki doen wat je wil...zagen, opvoeren de hele rataplan 8-)

Bedoel je zoiets?

full

Zoiets is wel acceptabel ja...enige probleem is dat mijn ouwe intruder een 750 is! Wil hem niet wegdoen...maar om hem net zo lang in de tuin te laten staan totdat hij wegrot of een tuinkabouter ermee vandoor scheurt is ook geen porem!!!

nogmaals 1000x thanks voor je aanbod...mucho respecto *O*

Zoiets is wel acceptabel ja...enige probleem is dat mijn ouwe intruder een 750 is! Wil hem niet wegdoen...maar om hem net zo lang in de tuin te laten staan totdat hij wegrot of een tuinkabouter ermee vandoor scheurt is ook geen porem!!!

nogmaals 1000x thanks voor je aanbod...mucho respecto *O*

Oww had ik verkeerd begrepen dan maar van een 750 is ook wel iets te maken.
Eerst maar eens kijken of ie nog wil lopen.

Maar Eliminator...eerlijk gezegd vind ik mijn Yammerjah mooier...wat denk jij? Balen dat ik geen foto kan plaatsen '(

Maar Eliminator...eerlijk gezegd vind ik mijn Yammerjah mooier...wat denk jij? Balen dat ik geen foto kan plaatsen '(

Das zeker, die yamaha is veel mooier. Prijs kaartje is ook wel iets anders natuurlijk. Maar je wil de intruder er toch bijhouden?
Ik neem wel een camara mee en zet jou bike hier wel een keer op het forum.

Ja, die intruder wil ik zeker houden i.v.m. emotionele waarde..is 13 jaar mijn trouwe stalen ros geweest. Wie weet dat ik mijn vriendin eindelijk zover krijg om haar rijbewijs te halen :Y

En je zit vol goede plannen Eliminator...kan ik zeker waarderen :}

Laatst bewerkt:
hey hey allemaal, Mijn naam heb je er wel bijgezet yesss..maarrr denk dat ik t echt nie ga halen vrees ik :( . Dus de tegen de anderen zeg ik. have fun 8-) !

Ja, die intruder wil ik zeker houden i.v.m. emotionele waarde..is 134 jaar mijn trouwe stalen ros geweest. Wie weet dat ik mijn vriendin eindelijk zover krijg om haar rijbewijs te halen :Y

En je zit vol goede plannen Eliminator...kan ik zeker waarderen :}

Wanneer is ze jarig? geef ze een aantal lessen met een strik erom *D
Ja tis wat met emotionele waarde, heb 2 maanden geleden helaas mijn oltimer auto moeten verkopen wegens plaats en tijd gebrek. Met 15 jaar krijg je toch wel een band met zo'n ding, gebruikte hem vroeger altijd als kroeg auto :) Maarja als ze eenmaal ouder dan 30 jaar worden moet er wel veel aan opgeknapt worden '(
Dus nu maar een motor van 25 jaar oud, die heeft niet zoveel plaats nodig ;)

Bijna klaar met werken :Z Ik ben de minuten aan het aftellen...had ik maar een vak geleerd...hopelijk is er morgen wat meer te beleven hiero... :W

Goeeeiemorgen :Z

@Roelibaldi: sorry, had je volledige 06'je niet, dus kon niet bellen....maarre we hadden het ook niet gered... De volgende keer sla ik een terrasje in E'hoven niet af :P

@ Math en Marcules: welkom!!! :W

@ Ninja: zeker gezellig!!! Hoe was de ZXR-rit gisteren??? Wel redelijk weer. Heb gisteren ook gereden in België (rotwegen B| ) was goed te doen...

@ iedereen: namen (en leeftijden) aangepast!

Werkze!!

Hmmm, 't is al de 10e intussen en nog geen route bekend :?

Komt goed, komt goed!!!!
Route volgt woensdag (we houden het spannend ;) )

Goedemorgen altezaam.

Dat wordt een behoorlijk lijstje zo! Leuk!
Lees net dat er een inwoner van het pitoreske Riel mee gaat; Math.
Zelf heb ik daar tot 2 jaar terug ook altijd gewoond, tot mijn grote plezier.
Zie dat jij van '82 bent, dan zou ik je normaal gesproken toch moeten kennen.
Ben zelf 2 bouwjaren ouder (inruiltechnisch interessante info), dan hebben we misschien nog wel op dezelfde speelplaats gespeeld!!!!!!!

Zeker een behoorlijk lijstje:

- Ninja05 (26)
- Eliminator67 (37)
- Pietje Puk96 (27) + vriendin
- Roelibaldi
- GPZ_Pauluske (nog net 24)
- Kito
- Tobberloth (23) + vriendin/vrouw (?)
- Flaterik (21)
- Alwin1973 (32)
- Math (23)
- Marcules
- Biker Mouse? (24)
- en ik natuurlijk

(13??? kan er nog iemand bij ;) -> 14!!!

Laatst bewerkt:

- Ninja05 (26)
- Eliminator67 (37)
- Pietje Puk96 (27)
- Roelibaldi
- Kito
- Tobberloth (23)
- Flaterik (21)
- Alwin1973 (32)
- Math (23)
- Marcules
- Biker Mouse?
- en ik natuurlijk

(13??? kan er nog iemand bij ;) )

Tel m'n vriendin mee, dan heb je er 14! :+

Over dat met 2en op de motor, zelf heb ik alleen een motor dus als mijn vriendin ergens mee naar toe wil zal ze wel achterop moeten. Dat levert eigenlijk nooit problemen op ook al zijn we beide niet echt de kleinsten. Het heeft volgens mij veel met vertrouwens te maken. Dat bleek wel nadat ik mijn vorige motor total loss heb gereden, de eerste tijd daarna was het vertrouwen een beetje weg en zat ze niet meer comfortabel achterop.
Je moet alleen niet gaan proberen die knie tegen het asfalt aan te krijgen met zijn 2en!

- Ninja05 (26)
- Eliminator67 (37)
- Pietje Puk96 (27) + vriendin
- Roelibaldi
- Kito
- Tobberloth (23)
- Flaterik (21)
- Alwin1973 (32)
- Math (23)
- Marcules
- Biker Mouse?
- en ik natuurlijk

(13??? kan er nog iemand bij ;) -> 14!!!

Gaat goed met de lijst, zie dat ik nog steeds de oudste ben en waarschijnlijk in stijl met de oudste motor B|

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan