XTZ 750 Super Ténéré - Deel 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is met recht heel wazig. :+

Maargoed, ik snap nu wel waarom jullie daar graag inkopen. Veul goeikoper dan hier. :)
In de favorietenlijst dus.
Maarre, eergisteren besteld, vandaag nog niet binnen, terwijl de UPS-negert al door de straat heeft gereden. Ze hadden toch een andere bezorgdienst, hoorde ik?
 
ik neem het toch even op voor factory pro hoor... factory pro titanium naald doet het bij mijn motor best aardig icm nickelplated buizen, dyno 2 en k&n + gemod.lufihuis; jarenlang en vele km's is het verbruik rond de 1 op 19 of 20, sproeier 152,5
andere dan standaard kettingset scheelt ook weliets voor verbruik: 16/44 tegenover standaard 16/46
 
De originele naald is een 5C19 de Zwitserse set heeft de code 5C20, bij de dyno zit volgens mij niet altijd een naald code.

De naald op de foto is verwacht ik een 5C19 of te wel een originele.

Groet Jorrit
 
ik neem het toch even op voor factory pro hoor... factory pro titanium naald doet het bij mijn motor best aardig icm nickelplated buizen, dyno 2 en k&n + gemod.lufihuis; jarenlang en vele km's is het verbruik rond de 1 op 19 of 20, sproeier 152,5
andere dan standaard kettingset scheelt ook weliets voor verbruik: 16/44 tegenover standaard 16/46


Ja jij heb 't al vaker over gehad dat jij titanium naalden hebt en een dynojet set. Dat begrijp ik niet helemaal want het 1 sluit het ander eigenlijk uit. :?
Jou naalden zijn of van factory pro in titanium uitvoering of van dynojet en dan dus geen titanium. Naar mijn weten bestaan titanium dynojet naalden niet.

Ik meen mij te herinneren dat jij iig de nickel plated buizen van baffo over had genomen, hij had destijds ook niet de naalden van FP erbij maar een "normaal" dynosetje stage 2. Heb jij zijn setje er nog steeds inzitten? Zoja, dan heb je dyno naalden en geen titanium.

Die nickel plated buizen heb ik er trouwens nog steeds inzitten, daar is niks mis mee.
Die titanium naalden daarintegen..........
 
Je hebt toch een track en trace nummer?
DHL is die neue bezor(ne)gert.
En die zorgt hoofdzakelijk voor zorgen of het ooit nog wel eens aankomt.

(vorige keer bij kedo verzocht om NIET via dhl te verzenden en dat ging zoals vanouds (volgende dag in huis))
 
heren, ik weet dat motoren een hobby zijn voor blanke mannen van middelbare leeftijd, maar ik onderschrijf volledig het commentaar van Dutchdude. Ik heb iets te veel donkere collega's en vrienden om dergelijke typeringen grappig te kunnen vinden.
 
Ja jij heb 't al vaker over gehad dat jij titanium naalden hebt en een dynojet set. Dat begrijp ik niet helemaal want het 1 sluit het ander eigenlijk uit. :?
Jou naalden zijn of van factory pro in titanium uitvoering of van dynojet en dan dus geen titanium. Naar mijn weten bestaan titanium dynojet naalden niet.

Ik meen mij te herinneren dat jij iig de nickel plated buizen van baffo over had genomen, hij had destijds ook niet de naalden van FP erbij maar een "normaal" dynosetje stage 2. Heb jij zijn setje er nog steeds inzitten? Zoja, dan heb je dyno naalden en geen titanium.

Die nickel plated buizen heb ik er trouwens nog steeds inzitten, daar is niks mis mee.
Die titanium naalden daarintegen..........

jaja t onderwerp kwam vaker langs...
titanium naalden via kms motoren in poeldijk bij tovami besteld, daar is die ook op de bank geweest, voor 1 keertje en daarna ben ik zelf in de weer gegaan, afijn, deel 2 of 3 ofzo
 
jaja t onderwerp kwam vaker langs...
titanium naalden via kms motoren in poeldijk bij tovami besteld, daar is die ook op de bank geweest, voor 1 keertje en daarna ben ik zelf in de weer gegaan, afijn, deel 2 of 3 ofzo


Kwil niet eigenwijs zijn maar toch klopt 't niet. Of je heb er titanium naalden van factory pro in of je hebt er tovami naalden in en die zijn echt niet van titanium hoor. Ik heb zelf ook al 2x een dynosetje bij tovami besteld en heb destijds juist voor factory pro gekozen omdat die van titanium waren.
Als jij titanium dynojet naalden hebt zijn die zeker op maat gemaakt en zijn ze vast goud waard. :+
 
(hihi) , niet om te stoken oid ,
maar onderstaand het antwoord van mr fredriks op een vraag van mijn kant over titanium naalden:

Hallo Sander, met titanium naalden zijn je buizen binnen de kortste keren versleten. Ik heb taaie alu 6250T naalden, deze houden het het langste vol met de buizen.
Groeten,Ruud Fredriks


Maar dat betekend natuurlijk niet dat hij ze niet leverd....
Mij moet je het helemaal niet vragen, naalden/buizen kennis is nihil

Ik had hem ook gevraagd naar de nickelplated buizen, maar daar zegt hij niks over in zijn antwoord.
(ondertussen een standaard setje bij KEDO besteld.....)
 
Laatst bewerkt:
nou ik weet het ook niet, de naalden zijn kennelijk een mix up in memory
factory pro nickelplated buizen zijn zeker: CRZ-EMU-100120K
en titanium naalden... of tovami aluminium naalden...? maar kga ze er niet uithalen om te checken. de setup draait al 40dzd rond 1 op 20, iig. een slijtvaste combi. 8-)
 
Laatst bewerkt:
Zo net even een Renthal stuurtje op de XTZ gezet na een onhandige aktie in een berm :X :+

Moet zeggen het zit best lekker, dit stuur loopt iets anders dan het origineel.

Met dank aan dutchdude :}
 
sow da's snel van de tnt!

fijn voor je dat het lekker zit!
Even de reden voor het stuurtje :+

kwestie van verkeerde versnelling de heuvel op gaan bovenaan viel ie stil dus snel gestart vol op het gas en hop daar stond ie vast _O- _O-

gezien ik niet zo veel meer kon heb ik hem omgetrokken om hem zo de heuvel weer af te laten rollen. Het oprapen ging alleen niet alleen (met me rug) gelukkig kwam er iemand langs en die heeft even een handje geholpen.

Stuur was een 1/2cm naar beneden gebogen en dat rijd gewoon niet fijn, dus vandaar dat een ander stuurje nodig was :P

Foto-QB34IBBD-G.jpg

Foto-MML88UHI-G.jpg
Foto-KC7FFP3D-G.jpg
 
Hmm ja, mijn stuur staat ook een klein beetje scheef. Was al zo bij de aankoop, vorige eigenaar was er ook met omgevallen. Went heel snel kan ik je vertellen. :Y
 
Hmm ja, mijn stuur staat ook een klein beetje scheef. Was al zo bij de aankoop, vorige eigenaar was er ook met omgevallen. Went heel snel kan ik je vertellen. :Y
klopt, maar toch vervang ik zoiets zo snel mogelijk dat ik er niet aan kan wennen :+
 
wiel tegen de stoeprand en stuur rechtbuigen al naar gelang links of rechts.
 
Hoe krijg je hem er weer in?http://www.dumpert.nl/mediabase/1522931/6c0189fc/motor_uitladen.html
 
Laatst bewerkt:
Neger is een aanduiding voor de oorspronkelijke, donkerhuidige bewoners van Afrika ten zuiden van de Sahara. Het wordt gebruikt om donkerkleurige mensen aan te duiden, zonder negatieve bijbedoelingen.

Bron: wikipedia

Het is dus gewoon een Nederlands woord hoor. En die t erachter is de typische geenstijl-stijl.

De mensen van Dumpert, weet je wel. Met al die handige filmpjes: http://www.dumpert.nl/mediabase/1522931/6c0189fc/motor_uitladen.html


laten we het over motor hebben joh,

het is nooit aan de spreker om te bepalen wat discriminatie is, maar aan de ontvanger.
"neger" of negert" is wel degelijk discriminerend, ongeacht bedoeling van de spreker kan het als kwetsend worden ervaren.

"dhl-bezorger" zou fatsoenlijk zijn geweest.

richtlijnen > discriminatie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan