Helaas voor mij ook nog geen duimpje omhoog.
Maar ..... het zit er aan te komen
Afgelopen weekend weer heerlijk lopen vlammen door luxemburg. Super om te merken dat ik met mijn weinige rijervaring op zo'n fiets ervaren rijders gewoon bij kan houden. Ik kan haast niet wachten tot m'n Anakees versleten zijn en ik er wat quasi-noppen onder kan gaan leggen.
- na de nieuwe naald en naaldbuizen van kedo is het verbruik gedaalt van 1:10 naar 1:19 !!!! Ik heb die dingen ik dus binnen 1000 kilometer weer terugverdient. Dat loont nog eens de moeite. Alleen nu stottert het aparaat bij volgas. Zou het kunnen dat ik de naalden nog een tandje hoger moet zetten? of zou het toch aan de spoeiers liggen? Ik ga denk eerst de naalden een standje hoger proberen en daarna een keer naar een dynobank.
groet,
Chris
1:19 is een mooie vooruitgang, ikzelf had hetzelfde probleem en heb er een dynojet stage 1 kit onder gezet. niet alleen het verbruik is naar 1:18 gegaan maar over de hele gasboog loop hij mooier en wel 2 hele pk's meer!!!
Afgelopen hemelvaart ben ik in voorbereiding van mijn vakantie naar de noorkaap (www.bosroveroppad.nl) met volle bepakking naar de eifel gegaan en op de snelweg en binnen door op de kleinere wegen heb ik nergen last van gehad en constant rond de 1:18 gezeten.
ik raad ook aan om je motor even op een dynobank te later draaien en dan merk je snel hoe of wat.
heeft iemand voor mij nog een tip wat voor banden te nemen voor mijn reis naar de noordkaap, zal 80 % weg en 20 % gravel worden.