Eh, de bezorger is een neger. En neger is toch geen belediging?randje hoor meneer de mod...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Eh, de bezorger is een neger. En neger is toch geen belediging?randje hoor meneer de mod...
Voordat je er iets van vindt, kan je ook vragen hoe het bedoeld is.heren, ik weet dat motoren een hobby zijn voor blanke mannen van middelbare leeftijd, maar ik onderschrijf volledig het commentaar van Dutchdude. Ik heb iets te veel donkere collega's en vrienden om dergelijke typeringen grappig te kunnen vinden.
En dat ga jij voor hem bepalen, dat hij het kwetsend ervaart??"neger" of negert" is wel degelijk discriminerend, ongeacht bedoeling van de spreker kan het als kwetsend worden ervaren.
Zeg, wil je wel de bal in de ploeg houden!!!!!
Motormeukt was veul eerdert:
Motormeuk - Filmpje: KLR 650 uitladen..met de hand.
Hmmm.. dat hoge spatbord en dat tasje achterop, niet echt origineel.
Ongetwijfeld. Je hebt gelijk, terug naar de benzineslurpers.Hebben we geen topic voor dit soort discussie's?
Discriminatie is in Nederland totaal uit z'n verband gerukt, dus laten we er maar over ophouden en terug gaan naar die ouwe Suup.
Oeps... sorry, leeftijdsdiscriminatie.
zeker heel gaaf alleen zit ik dan net in duitsland voor de superbikesVet. Ik ga eens kijken of ik kan. Lijkt me wel leuk. Vooral een beetje chillen met de Dr. Big's.
Hebben we geen topic voor dit soort discussie's?
Discriminatie is in Nederland totaal uit z'n verband gerukt, dus laten we er maar over ophouden en terug gaan naar die ouwe Suup.
Oeps... sorry, leeftijdsdiscriminatie.
Om weer wat ruimte te maken in m'n schuur, wil ik het één en ander opruimen. Het gaat voornamelijk om onderdelen voor de Yamaha XTZ 750 Super Ténéré maar ook enkele TDM - 4TX delen.
Voorvork incl. kroonplaten € 100
Onderste+bovenste kroonplaat € 20
Achterbrug € 30
Zadel (zwart, redelijk nette staat) € 30
Langere "Dogbones" (verlagingssetje) € 10
2 Voorwielen (1 nette en 1 minder nette) € 100
2 Achterwielen (1 nette en 1 minder nette) € 100
Tellers € 20
Bobine (3LD) € 20
Tankdop met sleutel € 10
Voorvorkrubbers (paars/blauw) € 10
Voorspatbord (zwart, klein scheurtje) € 10
Achterspatbord € 15
Achterlicht € 10
R.A.W. 2 stuks € 10
Ik heb ook een XTZ motorblok liggen waarvan de koppeling er uit is gelopen. De carters zijn nog niet allemaal van elkaar geweest maar vooralsnog lijkt iig de krukas nog in orde te zijn. Blok in z'n geheel kan, maar ook als er interesse is in delen van het blok, als dynamo, startmotor e.d. laat maar weten.
Voor de TDM (4TX) heb ik nog wat blokdelen liggen van een blok met vastgelopen krukas.
En ook 2 Bobines voor € 25
Mischien plaats ik ook nog 'ns foto's, als er interesse voor is
Zal ik ze wel eerst moeten maken