XT 660 X Part 8, story continues....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Afgelopen week ben ik gestart met mijn motor rijlessen. De kleding wordt ter beschikking gesteld door de rijschool. Alleen de laarzen niet.
Dus die wil ik zelf al aanschaffen.

Aangezien ik na het behalen van mijn rijbewijs ga kiezen voor een XT X heb ik een vraag met wat voor soort motorlaarzen de XT X rijders rondrijden.
Wordt er gereden met echte croslaarzen, toerlaarzen of een toer-semi off-roadlaarzen ?
 
ik heb Alpinestars SMX plus bevallen erg goed
als ik mijn gewoone crosslaarzen aan doe vind ik het niet prettig om te schakelen
omdat ik ze persoonlijk te hoog vind
 
Wow bedankt voor de feedback, ik ga dan maar eens rondneuzen voor andere tandwielen die er een beetje vet uitzien en dan 15/48 :)

Qua uitlaat ben ik er nog niet zeker van of ik Leo's, G&G, Mivv moet nemen ik wacht hier maar mee tot na de motorbeurs en na de big meeting 10 maart :)
 
tip als je alleen je voortandwiel vervangt hoef je geen nieuwe ketting te kopen.
houd er ook rekening mee met het veranderen van je tandwiel verhouding ook ervoor zorgt dat je teller gaat afwijken dus 10% kortere vertanding is 10% teveel aangeven snelheid.
 
mnn ik moet met tandwiel 14 aan de voorzijde soms van het gas af in de 2 om niet achterover te gaan,
en al helemaal als de tank bijna leeg is.
maar heb je al een ander uitlaatsysteem filter pwc etc doet ook een hoop.

Jaah joh? ik rijd zelf ook met tandwiel 14 icm open dempers en een k&n filter maar die van mij komt bijna niet van de grond hoor, alleen in de eerste versnelling haha. doe ik iets verkeerd??
Gr. Laurent
 
Afgelopen week ben ik gestart met mijn motor rijlessen. De kleding wordt ter beschikking gesteld door de rijschool. Alleen de laarzen niet.
Dus die wil ik zelf al aanschaffen.

Aangezien ik na het behalen van mijn rijbewijs ga kiezen voor een XT X heb ik een vraag met wat voor soort motorlaarzen de XT X rijders rondrijden.
Wordt er gereden met echte croslaarzen, toerlaarzen of een toer-semi off-roadlaarzen ?
Reebok, wit, zijn heerlijk en schakelen gaat als de beste.
 
Wat vinden jullie van deze uitlaat?
mivv_xt660_oval_carbon_carbon_detail_z4.jpg
 
hey uitlaten zien er tof
heeft iemand toevallig ervaring met een alarm op ze xtx
is dit zo aan te pluggen heb geen zin om te knippen
zit te denken aan spy alarm iemand ervaringe
 
hey uitlaten zien er tof
heeft iemand toevallig ervaring met een alarm op ze xtx
is dit zo aan te pluggen heb geen zin om te knippen
zit te denken aan spy alarm iemand ervaringe



alarm op de xt...nee hier niet nodig !!!
en ook geen ervaring mee...woon je in een gebied waar veel motoren gestolen worden..
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen week ben ik gestart met mijn motor rijlessen. De kleding wordt ter beschikking gesteld door de rijschool. Alleen de laarzen niet.
Dus die wil ik zelf al aanschaffen.

Aangezien ik na het behalen van mijn rijbewijs ga kiezen voor een XT X heb ik een vraag met wat voor soort motorlaarzen de XT X rijders rondrijden.
Wordt er gereden met echte croslaarzen, toerlaarzen of een toer-semi off-roadlaarzen ?


ik heb gewoon sidi b2..je zet je voet toch niet aan de grond...zeker niet als je net met lessen bent begonnen !!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan