Gezocht yamaha wr 450

13 nov 2022
43
16
Hallo allemaal,

Binnenkort mag ik afrijden voor mijn avd, en volgende maand wil ik al gelijk mijn eerste motor kopen aaaaa

Ik ben 20 dus het is helaas a2 maar ik kon echt niet meer wachten, ik wil heel graag een yamaha wr 450, maar heel soms maar wordt er 1 op marktplaats aangeboden, is er hier toevallig iemand die er over nadenkt om hem te verkopen mijn budget is 2000 met een uitwijk van 500 :) dus Max Max 2500

Ik zoek daarom ook in het bouwjaar 2003/2004

Groetjes
Sanneeee :)
 
Als mijn resourch (of hoe je dat ook schrijft haha) goed genoeg was dan bestaat het wel :) en een man in de motor winkel zei dat ze heel mogelijk terug te voeren waren, mochten ze meer dan 35 kilowatt zijn :)
 
Bent je wel bewust van de onderhoudsintervallen van een enduro motor.
En het gebrek aan onderhoud waar ze meestal mee verkocht worden?
De enduro's in jouw prijsrange worden meestal verkocht omdat ze (heel) binnenkort onderhoud nodig hebben
en dat is geen simpel oliewisseltje meer een nieuwe zuiger
 
Bent je wel bewust van de onderhoudsintervallen van een enduro motor.
En het gebrek aan onderhoud waar ze meestal mee verkocht worden?
De enduro's in jouw prijsrange worden meestal verkocht omdat ze (heel) binnenkort onderhoud nodig hebben
en dat is geen simpel oliewisseltje meer een nieuwe zuiger
Dankuwel voor de goude tip!

.
 
Ik heb een Yamaha WR450F uit 2004 staan. Heb er ook nog een hoop extra onderdelen bij zoals:
- Nieuwe kappenset
- Originele uitlaat (momenteel Higashi uitlaat gemonteerd)
- Nieuwe kettingset + tandwielen voor- en achter
- Bokje om de motor op te zetten (voor oliewissels of opslag)

De motor is technisch in orde, altijd om de +/- 7 uur olie + filter gewisseld en vorig jaar de carburateur ultrasoon laten reinigen. Zoals Twigsterify aangeeft zal de zuiger wellicht volgend seizoen moeten worden vervangen, maar daar kun je dit jaar nog makkelijk mee vooruit.

Voor €2500 zou deze met alle extra's weg mogen
 
Terug
Bovenaan Onderaan