WSBK Slowchat seizoen

Wie wordt er WSBK 2022 kampioen?

  • Toprak Razgatlioglu

    Stemmen: 24 26,1%
  • Johnathan Rea

    Stemmen: 13 14,1%
  • Alvaro Bautista

    Stemmen: 43 46,7%
  • Michael van der Mark

    Stemmen: 4 4,3%
  • Scott Redding

    Stemmen: 2 2,2%
  • Andrea Locatelli

    Stemmen: 2 2,2%
  • Michael Rinaldi

    Stemmen: 0 0,0%
  • Xavi Vierge

    Stemmen: 0 0,0%
  • Iker Lecuona

    Stemmen: 0 0,0%
  • Iemand anders

    Stemmen: 4 4,3%

  • Totaal aantal stemmers
    92
Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je op +1.4 staat op je fabrieksmotor, is er iets goed mis. Dat denk ik bijvoorbeeld ook van de Honda motoren, die twee seconden toegaven vandaag in de lijst van snelste tijden. Misschien niet mis in de zin van "er is iets of iemand stuk", maar wel in de zin van dat je niet ineens voor podium gaat vechten. Tuurlijk, testen is testen en racen is racen, maar goed, daar hebben we het wel weer over als er geracet wordt.

Ik heb van Michael genoten en hoop dat nog te mogen doen, maar ik ga ervan uit dat zijn carrièrepad het hoogtepunt inmiddels voorbij is.
Vrees ik ook. Hoop van niet. Tegen beter weten in haast....
 
Rea en Toprak zijn toch verrassend goed allebei. Kom wel eens mooi worden ...weer
Wel jammer dat t zo beknopt wordt uitgezonden
 
Als je op +1.4 staat op je fabrieksmotor, is er iets goed mis. Dat denk ik bijvoorbeeld ook van de Honda motoren, die twee seconden toegaven vandaag in de lijst van snelste tijden. Misschien niet mis in de zin van "er is iets of iemand stuk", maar wel in de zin van dat je niet ineens voor podium gaat vechten. Tuurlijk, testen is testen en racen is racen, maar goed, daar hebben we het wel weer over als er geracet wordt.

Ik heb van Michael genoten en hoop dat nog te mogen doen, maar ik ga ervan uit dat zijn carrièrepad het hoogtepunt inmiddels voorbij is.
Toprak is zeker beter da n Vdm. Maar Vdm is altijd beter in wedstrijd dan in een training. Ik veronderstel dat hij meer zaken moet testen, door zijn ervaring met bmw, dan Toprak. Heeft Vdm een Q-band gebruikt? Zowel Toprak als Rea hebber er de 2de dag mee gereden.
 
Als je op +1.4 staat op je fabrieksmotor, is er iets goed mis. Dat denk ik bijvoorbeeld ook van de Honda motoren, die twee seconden toegaven vandaag in de lijst van snelste tijden. Misschien niet mis in de zin van "er is iets of iemand stuk", maar wel in de zin van dat je niet ineens voor podium gaat vechten. Tuurlijk, testen is testen en racen is racen, maar goed, daar hebben we het wel weer over als er geracet wordt.

Ik heb van Michael genoten en hoop dat nog te mogen doen, maar ik ga ervan uit dat zijn carrièrepad het hoogtepunt inmiddels voorbij is.
Vraag maar aan Vinales hoe representatief wintertesten zijn ;)
 
Gisteren op 1 honderdste van elkaar....je weet toch niet wie wat test ????
Zes tiende op Razgatlioglu, best een gat maar overbrugbaar omdat Michael geen trainingsbeest is. VdM moet ook weer ritme opdoen en ik zie het nog wel kleiner worden. Dit jaar zal wel jaar van de waarheid worden voor Michael denk ik.
 
Als je op +1.4 staat op je fabrieksmotor, is er iets goed mis. Dat denk ik bijvoorbeeld ook van de Honda motoren, die twee seconden toegaven vandaag in de lijst van snelste tijden. Misschien niet mis in de zin van "er is iets of iemand stuk", maar wel in de zin van dat je niet ineens voor podium gaat vechten. Tuurlijk, testen is testen en racen is racen, maar goed, daar hebben we het wel weer over als er geracet wordt.

Ik heb van Michael genoten en hoop dat nog te mogen doen, maar ik ga ervan uit dat zijn carrièrepad het hoogtepunt inmiddels voorbij is.
Van Bulega, Redding en Rea is het bekend dat ze een kwalificatieband hebben gebruikt.
Iets in mij zegt dat MvdM dat niet heeft gedaan.
En MvdM was de 2e dag sneller dan de 1e.
 
Van Bulega, Redding en Rea is het bekend dat ze een kwalificatieband hebben gebruikt.
Iets in mij zegt dat MvdM dat niet heeft gedaan.
En MvdM was de 2e dag sneller dan de 1e.
Legt er maar net aan wat ze testen.....het is een test he...ik stond daar aan de grens van het circuit op de golfbaan en vond het geluid van de motoren mooier dan de vogels 👌👍
 
Van Bulega, Redding en Rea is het bekend dat ze een kwalificatieband hebben gebruikt.
Iets in mij zegt dat MvdM dat niet heeft gedaan.
Eens. Daarom ook: testen is testen. Desondanks zou ik het ook wel eens fijn vinden als Michael die zachte band van stal haalt, zichzelf een keer boos maakt en ook wat leuks laat zien. De wintermaanden zijn bar, gun ons een pleziertje. :+
 
Eens. Daarom ook: testen is testen. Desondanks zou ik het ook wel eens fijn vinden als Michael die zachte band van stal haalt, zichzelf een keer boos maakt en ook wat leuks laat zien. De wintermaanden zijn bar, gun ons een pleziertje. :+
Je moet het grotere geheel zien. Vdm zal wel een plan gehad hebben wat te testen. En misschien was het voor het team/fabriek belangrijker om bepaalde onderdelen te testen ipv die ene snelle ronde. Zijn maar veronderstellingen.
 
Vdm ging achter toprak aan op de scq band, helaas moest redding ineens ook mee en reden vdm en hij elkaar in de weg.
Scott heeft z'n tijd toen wel aangescherpt maar vdm dus niet.
Oftewel geen echte kwali ronde gereden
 
Je moet het grotere geheel zien. Vdm zal wel een plan gehad hebben wat te testen. En misschien was het voor het team/fabriek belangrijker om bepaalde onderdelen te testen ipv die ene snelle ronde. Zijn maar veronderstellingen.
Michael Van Der Mark takes aim at Scott Redding: ‘It’s just disrespectful… Wants to put everything on Instagram to show who’s best’

Nope, de bedoeling was dus wél een snelle ronde te rijden, maar Redding vond zichzelf belangrijker. Heb ik toch m'n stukje drama voor de winter. _O-
 
Helemaal niks
Trendsetter? :+

Sleepjes is natuurlijk al wat langer.
Met name voor de rijders in het achterveld.
(Hoe heet die rijder van vijftien jaar geleden ook al weer die door zijn vriendin in elkaar geslagen was :? reed ook Ducati)
Maar zo openlijk en constant als MM na zijn comeback was bijzonder.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan