WSBK Slowchat seizoen

Wie wordt er WSBK 2022 kampioen?

  • Toprak Razgatlioglu

    Stemmen: 24 26,1%
  • Johnathan Rea

    Stemmen: 13 14,1%
  • Alvaro Bautista

    Stemmen: 43 46,7%
  • Michael van der Mark

    Stemmen: 4 4,3%
  • Scott Redding

    Stemmen: 2 2,2%
  • Andrea Locatelli

    Stemmen: 2 2,2%
  • Michael Rinaldi

    Stemmen: 0 0,0%
  • Xavi Vierge

    Stemmen: 0 0,0%
  • Iker Lecuona

    Stemmen: 0 0,0%
  • Iemand anders

    Stemmen: 4 4,3%

  • Totaal aantal stemmers
    92
Status
Niet open voor verdere reacties.
Een verslaving is een ziekte. Sommigeen genezen er van
Sommigen niet
Ik vind de mooie anecdotes tof om te lezen. Zoals Rossi uitlegt hoe maf ie was met stappen.
Niet ieder leven verloopt gladjes....
Zijn vaak wel de bijzondere verhalen die daar uit komen.
 
Gobert verbaasde mensen, heb ik over Redding niet vaak gehoord ( vooral niet in positieve zin )
Maar het is toch nooit te vergelijken.

Wat betreft verslavingen , we hebben er allemaal wel 1 of meerdere.. het word alleen niet zo zwaar gezien als een drugs verslaving.
 
Wat betreft verslavingen , we hebben er allemaal wel 1 of meerdere.. het word alleen niet zo zwaar gezien als een drugs verslaving.
Als ik naar de postcounts van sommigen kijk, zijn er iig veel MF verslaafden ;) (ook ik)

Gobert zoals we hem graag willen herinneren

R.I.P-anthony-gobert-3.jpg


R.I.P-anthony-gobert-1.jpg


Anthony-Gobert-Lucky-Strike-Suzuki-1997-500GP-action-Gold-Goose-1200x793.jpg
 
Gobert verbaasde mensen, heb ik over Redding niet vaak gehoord ( vooral niet in positieve zin )
Maar het is toch nooit te vergelijken.

Wat betreft verslavingen , we hebben er allemaal wel 1 of meerdere.. het word alleen niet zo zwaar gezien als een drugs verslaving.
Mee eens, Redding heeft bij zijn debuut in de 125cc wel indruk gemaakt, maar niet zoals Gobert heeft gedaan. Moto2 was Redding ook nog goed, daarna ging het toch wel bergafwaarts met Redding. Denk dat Redding en Gobert qua gedrag wel bij elkaar in de buurt komen, beide wel aparte kerels.
 
Bulega op de SCQ band even onder het ronde record door, Ducati hoeft iig niet bang te zijn dat het dit jaar alleen op Bautista aan komt..
Die "blessure"van bautista snap ik zolangzamerhand ook niets meer van trouwens, zou weer helemaal fit zijn volgens eigen zeggen en blijkt dan meteen dat het niet zo is.
 
MvdM wordt zwaar overklast door de teammaat. Weer...
Eerst het eerste race weekend maar eens afwachten. Je weet niet of hij van alles moest testen, uiteindelijk heeft hij de meeste ervaring met bmw en kan hij beter beoordelen. Aangezien Redding vooraan staat zou ik me nog geen zorgen maken, tenslotte is Redding op de bmw niet beter dan VDM.
Anders is het gesteld met de wereldkampioen. Klaagt over zijn nek/rug (nochtans was dat probleem opgelost volgens hem) en een motor die wijd loopt door het extra gewicht.
 
Eerst het eerste race weekend maar eens afwachten. Je weet niet of hij van alles moest testen, uiteindelijk heeft hij de meeste ervaring met bmw en kan hij beter beoordelen. Aangezien Redding vooraan staat zou ik me nog geen zorgen maken, tenslotte is Redding op de bmw niet beter dan VDM.
Anders is het gesteld met de wereldkampioen. Klaagt over zijn nek/rug (nochtans was dat probleem opgelost volgens hem) en een motor die wijd loopt door het extra gewicht.
Als je op +1.4 staat op je fabrieksmotor, is er iets goed mis. Dat denk ik bijvoorbeeld ook van de Honda motoren, die twee seconden toegaven vandaag in de lijst van snelste tijden. Misschien niet mis in de zin van "er is iets of iemand stuk", maar wel in de zin van dat je niet ineens voor podium gaat vechten. Tuurlijk, testen is testen en racen is racen, maar goed, daar hebben we het wel weer over als er geracet wordt.

Ik heb van Michael genoten en hoop dat nog te mogen doen, maar ik ga ervan uit dat zijn carrièrepad het hoogtepunt inmiddels voorbij is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan