WSBK Slowchat seizoen

Wie wordt er WSBK 2022 kampioen?

  • Toprak Razgatlioglu

    Stemmen: 24 26,1%
  • Johnathan Rea

    Stemmen: 13 14,1%
  • Alvaro Bautista

    Stemmen: 43 46,7%
  • Michael van der Mark

    Stemmen: 4 4,3%
  • Scott Redding

    Stemmen: 2 2,2%
  • Andrea Locatelli

    Stemmen: 2 2,2%
  • Michael Rinaldi

    Stemmen: 0 0,0%
  • Xavi Vierge

    Stemmen: 0 0,0%
  • Iker Lecuona

    Stemmen: 0 0,0%
  • Iemand anders

    Stemmen: 4 4,3%

  • Totaal aantal stemmers
    92
Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooi dat de MV's weer wat naar voren komen in het Supersport veld. Tuuli heeft op de 675 al veel meer laten zien als nu met de 800.
Beetje tweaken nog met de regels, liefst in het voordeel van de 3 pitters :].
 
Al Cañiz is het dichtstbijzijnde dorpje met 1 hotel ...ben er 2x geweest .....geen zak aan daar...beetje hetzelfde als Qatar...dan alleen zonder licht.
Yup ik ben er ook geweest als monteur 2 dagen alleen het circuit gezien en een lange autorit van vliegveld naar circuit. Was voor een endurance team, voordeel van de saaiheid daarzo was dat de fiets nog nooit aan gesleuteld was als tijdens die dagen. Ook de beide racetrucks volledig uitgemest en alle spare parts op orde..... :') _O-
 
Hopelijk zijn die "groene kuipen" van TKR een beetje goedkoop met Navarro aan de clipons in 2023... :X:P
Als je kijkt naar zijn eerdere resultaten in M3 en M2 heeft hij zeker het niveau/snelheid van een Aegerter maar hij ligt er ook wel erg vaak naast en dat is juist iets wat je titels kost en iets wat Aegerter zelden overkomt..
 
Zit ik net naar FP 2 op Portimao te kijken en dan zie ik Brad Ray die bij de Yamaha pitbox met Toprak staat te praten.
Er ging al een gerucht dat hij volgend jaar misschien in het WSBK gaat rijden.
Er komen nog een paar Yamaha's bij als ik het goed begrijp dus het zou zo maar kunnen.
 
Zit ik net naar FP 2 op Portimao te kijken en dan zie ik Brad Ray die bij de Yamaha pitbox met Toprak staat te praten.
Er ging al een gerucht dat hij volgend jaar misschien in het WSBK gaat rijden.
Er komen nog een paar Yamaha's bij als ik het goed begrijp dus het zou zo maar kunnen.
Speedweek verbind Ray aan MotoX racing voor 2023, het feit dat hij en zn manager in Portimao zijn zullen ze iig serieus praten, na dit seizoen in BSB verdient hij zeker een kans.
 
Heb het niet gezien. maar als de baan vrij gemaakt moet worden voor een helikopter, dan is het geen goed teken. Gaat weer lekker de laatste weken. Fingers crossed dan maar.
 
Heb het niet gezien. maar als de baan vrij gemaakt moet worden voor een helikopter, dan is het geen goed teken. Gaat weer lekker de laatste weken. Fingers crossed dan maar.
Reed in een treintje en vloog met een highsider eraf, Gonzalez zat kort achter hem en kon hem niet ontwijken, je zag maar een flits van de crash en uiteraard zoals het hoort geen herhaling, maar ik kon wel zien dat z'n vizier van z'n helm af was gevlogen en hij aan het tombelen was als een pop... ;(
 
Ja dat zag er niet best uit, hopen op het beste.

Bautista vloog ook weer over het rechte stuk heen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan