indewegrijer
MF veteraan
Al wil je een beetje leuk meedoen, zou ik proberen rond de 1.30 te blijven.Wat zijn de racetijden voor ons dit weekend?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Al wil je een beetje leuk meedoen, zou ik proberen rond de 1.30 te blijven.Wat zijn de racetijden voor ons dit weekend?
en dat minstens 12 ronden achter elkaarAl wil je een beetje leuk meedoen, zou ik proberen rond de 1.30 te blijven.
Volgens vdm wel.Oh ok verkeerd begrepen dan. Hoewel ik het nog altijd niet als een voordeel zie. Door de nieuwe asfalt laag is er een grotere slijtage bij de banden (banden zouden de dezelfde specificaties hebben als de vorige 2 jaar), daardoor geeft pirelli aan om een pitstop te doen. Ligt dus vooral aan het circuit en zal voor elk merk hetzelfde zijn.
Heeft bmw (na al hun updates) nog altijd last van overmatig slijtage aan de achterzijde?
Dan gaat bmw het nog moeilijk krijgen in het kampioenschap. Ik dacht dat het met de nieuwe swingarm verholpen was. Ze zullen toch wel op die 2 andere test circuits een toch wel long runs gedaan hebben. Anders hebben ze hun huiswerk niet goed gedaan. Data hebben van 4 man + de 2 mannen van het testteam.Volgens vdm wel.
Ben benieuwd hoe dat gaat met bautista nu er wat extra gewicht aan de fiets hangt
Dat ligt er maar helemaal aan wáár dat gewicht hangt en hoeveel het is. Ik heb er gelukkig voor Alvaro nog geen topkoffer op kunnen ontdekken.Volgens vdm wel.
Ben benieuwd hoe dat gaat met bautista nu er wat extra gewicht aan de fiets hangt
Blijkbaar waren de banden al verscheept en hebben ze daarna pas het asfalt vernieuwd. Maar die slijtage is toch voor iedereen. Het ene merk zal misschien een paar ronden langer kunnen rijden.Weet niet of het overal zo was, hij had het specifiek over Philip island.
Is natuurlijk een enorm zware baan voor de banden...
Die Duc is No 1Iannone op p2, zegt dat nu wat over het niveau van de sbk of het talent van the maniac?
Ik vind het iig knap van hem
Hij kreeg hem in ieder geval wel opgetild…Dat ligt er maar helemaal aan wáár dat gewicht hangt en hoeveel het is. Ik heb er gelukkig voor Alvaro nog geen topkoffer op kunnen ontdekken.
Klopt en klopt, daarom hebben ze de wss ook een pitstop laten maken.Blijkbaar waren de banden al verscheept en hebben ze daarna pas het asfalt vernieuwd. Maar die slijtage is toch voor iedereen. Het ene merk zal misschien een paar ronden langer kunnen rijden.
In de banden?Klopt en klopt, daarom hebben ze de wss ook een pitstop laten maken.
Ik heb genoten van de eerste races ! Jammer dat er bij de sbk race grote gaten waren na de pitstop
Vroegah met de 1098 kregen ze ook extra gewicht toen die Duc te snel was in de sbk. De start van Bautista was niet slecht trouwens.Álvaro Bautista: "Als ik het extra gewicht op de motor gevaarlijk vind blijf ik thuis"
6,5 kilo. Niet vreselijk veel maar toch. In racetrim telt alles mee. Het gewicht zal wel zo laag mogelijk zitten. Tot nu toe geen best resultaat.
Cilinderinhoud was ook veel groter.Vroegah met de 1098 kregen ze ook extra gewicht toen die Duc te snel was in de sbk. De start van Bautista was niet slecht trouwens.
Mooie openings race dat zeker!
aantal cylinders was dan weer veel minderCilinderinhoud was ook veel groter.
Dat was hun keus 6kg extra gewicht en 200cc extra cilinderinhoud.aantal cylinders was dan weer veel minder
Toen het 750 en 1000 waren hadden de 2 cilinders in het begin een gewichts voordeel (ducati gebruikte toen de volledige 1000cc nog niet).750cc viercilinder tegen 1000cc twins. In de loop der tijd bijdragen gegroeid. Toch altijd wel aan elkaar gewaagd gebleven.