S4nd3r
Die hard MF'er
Vanaf Berghem 22.4km naar het westen (binnendoor)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Vanaf Berghem 22.4km naar het westen (binnendoor)
Zoals het er nu naar uit ziet ben ik er bij op 8 Juli bij, dus tot dan
Overigens heeft TriColore toegezegd DEZE week mijn kleurverschil en kotsende radiator probleem op te zullen lossen.
He Rick,
Al iets van Bob zijn versnellingsbak gehoord?
Ook wil ik een nieuwe helm! zo'n integraal die ik kan openklappen..
wie heeft er tips hiervoor? waar moet ik op letten? .. heb nu een helm, maar zit erg strak en wil een lichtere (Heb nu een Bayard van 200 euro)
Maargoed, word dus helemaal top, aankomende Corsaro dag!
Ik ben aanwezig :D
maar bedoelen jullie met een strakke helm een integraal?
testrijden met helmen? waar leveren ze die service?
En misschien zoals je zelf al op het forum gelezen hebt, doe bij alle beurten zelf je oliewissel, want de meeste dealers maken hier een potje van.
Oke, ik ga hem morgen bellen om er even zeker van te zijn dat er 10W60 in komt...
[afbeelding]
Vindt het wel raar dat de nokkenassen er uit zijn, is in mijnziens niet nodig om een versnellingsbak te wisselen
Overigens ligt het blok zonder bescherming op de werkbank, nu maar hopen dat de boel niet bekrast is.
Gewoon zeggen, dat alle verfschade voor hen is, zo heb jij hem daar niet afgeleverd.
Wordt vervolgt, groeten van Flinstone Bob (heeft al twee paar schoenen versleten).
Welke maat heb je bob?
Echt klote, als je bike uit de roulatie is! Zal bij mijn 5000 km beurt er ook goed op letten dat de juiste olie in het blok gaat. Als het weer net zo is als vandaag dan zal ik 8 juli aanwezig zijn. Misschien met een nieuwe display!! Ligt eraan wanneer MVM hem kan ontvangen. Groeten en tot 8 juli
He fastronald: vind het extreem lang duren, naar mijn gevoel. mijn nieuwe display was na 5 dagen al binnen. Volgens mijn gevoel zit jij al 5 maanden te wachten of zo. Ik zou er toch eens achteraan bellen.
Ja, niet echt netjes van dat blok op de werkbank.
En dan te bedenken dat mijn motor ook van MVM komt.
Ik ben nog steeds aan het wachten, was er zaterdag toen zei hij dat de motor expres nog niet geleverd was zodat er niemand aan zou zitten...
iig, deze week krijg ik m.. weet dus alleen niet precies welke dag maar ik ga morgen wel bellen.
Ben overigens bezig met verzekeringen, tot nu toe lijkt Centraal Beheer het goedkoopste (all risc) want daar krijg ik 15% korting (omdat ik bij UPC werk).
Iemand nog tips voor verzekeringen? (0 schadevrije jaren.. zit nu op 187eur/maand)
Ja, niet echt netjes van dat blok op de werkbank.
En dan te bedenken dat mijn motor ook van MVM komt.
Ik ben nog steeds aan het wachten, was er zaterdag toen zei hij dat de motor expres nog niet geleverd was zodat er niemand aan zou zitten...
iig, deze week krijg ik m.. weet dus alleen niet precies welke dag maar ik ga morgen wel bellen.
Ben overigens bezig met verzekeringen, tot nu toe lijkt Centraal Beheer het goedkoopste (all risc) want daar krijg ik 15% korting (omdat ik bij UPC werk).
Iemand nog tips voor verzekeringen? (0 schadevrije jaren.. zit nu op 187eur/maand)
Zit bij KNMV, betaal ... ........ ............. . ........... ............. € 39,97 per maand All Risk. Maar..... Heb al 10 schadevrije jaren, dus 80% no Claim, heb VRO 1 en 3 gedaan, da's nog eens 10% korting en doe alles via de computer, da's nog eens 5% korting. Volgens mij is dit een van de weinige verzekeraars die tot 80% no Claim gaan, en er zit meteen een soort wegenwachtservice bij. Daarnaast kreeg ik nog 6 maanden vrij (KNMV bestand 60 jaar) en een disklock TWV €85,- (foutje denk ik, was hun vorige actie) Dus da's best goedkoop !!