baszzr600
MF'er
Dat wordt dan "even" sparen voor een nieuwe veer of een compleet andere complete set voor achter.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mannen, Ik ben toe aan mijn eerste nieuwe achterband (5000 km) WELKE BAND ADVISEREN JULLIE?
MPP 2CT
MPP 2CT
OK, MPP 2ct
Maar ik heb voor nog de Pirelli erop liggen, en vd Heijden raadde mij af om er nu al een MPP op te leggen. Dat "Vloekt" samen. Voor is hij nog veel te goed om deze ook al te vervangen. Wat is wijsheid?
Mannen, Ik ben toe aan mijn eerste nieuwe achterband (5000 km) WELKE BAND ADVISEREN JULLIE?
Bas,
Met je Veloce kan je niet direct de adviezen van andere Corsaro rijders opvolgen.
Je hebt namelijk een geheel andere vering.
Van de voorvork is de compressie en rebound demping voor elke poot apart instelbaar (bij ons links compressie, rechts rebound). De achtervering heeft een grotere diameter, en een hardere veer (voor ook?) Indien je motor nadeint moet je beginnen met de demping goed in te stellen. Bij aflevering van mijn Corsaro stond alles veel te licht afgesteld van de achtervering, en de voorvering was aan de harde kant (demping).
Als je achtervering na het instellen van de demping nog doorslaat heb je inderdaad een sterkere veer nodig.
Voor heb ik geen probleem, heb ik zelfs niks over te klagen.
Maar het gaat over de achterveer, heb alles al geprobeerd, met het indraaien van de veer tot helemaal vol en helemaal niks met de rebound instelling , Hij blijft zoeken en deinen. Zoals vandaag over de A28 van en naar assen (Ducati Club Races)
Toch zullen ze die schroef niet voor niets ontluchtings schroef hebben genoemd