- Onderwerp starter
- #1.276
Moet ik gewoon beide moeren 3 slagjes naar MIN draaien voor minder strakke vering?
of moet de een omhoog de ander omlaag?
Gewoon ff het boekje nalezen voor de zekerheid. Ik verwissel die ook vaker.
Het blauwe lampje is voor het groot licht en komt door vocht in de schakelaar.
@Fraanske: ik wil wel meegaan maar kan dit pas zaterdagavond zeker weten.
Als je voor die tijd duidelijkheid wilt hebben, moet ik helaas nu al afhaken...
Gezien de ruige verhalen inzake de vorige meeting vraagt Edith zich trouwens af of het tempo misschien iets te hoog gaat liggen
Sinds enkele weken heb ik een setje Pirelli Corsa Pro SC2 gemonteerd waarvan de achterband in de maat 190 (op 6 inch wiel). Moet zeggen dat dit wondelijk genoeg goed bevalt.
De motor valt veel meer de bocht in en dat is precies zo als ik het graag wil hebben.
Aan de rolletjes rubber rondom te zien heeft de achterband het helemaal naar zijn zin.
De voorband wordt wat langzaam warm, maar heeft niet voor problemen gezorgd. Geeft in ieder geval meer feedback en vertrouwen dan de originele band.
Zondag zijn we nog naar Biker's Classics op Francorchamps geweest en het was in een woord geweldig. Mijn echte natte droom is ooit op zo'n 500cc of 750cc viercylinder tweetakt te kunnen ronddenderen Er was ook een plek waar allerlei Belgische en Luxemburgse Corsaro 1200's stonden opgesteld. De rijders waren nergens te bekennen. Tevens stonden er demo's waarmee een rondje gereden kon worden.