Vrijdag mijn eerste motor gekocht. 😊

Dankje. 😊
Dit is in België.
Tijdelijk rijbewijs, je bedoeld hetzelfde als de voorlopige rijbewijs?
Hier is het zo, als je op het parcours slaagt, met de manoeuvres dan mag je de openbare weg op onder bepaalde voorwaarde.
Jonger dan 24, dan mag je niet op feestdagen en tussen 22u/06u rijden. Niet in buitenland en niet met passagier.
Boven de 24 jaar oud enkel de laatste 2 voorwaarde.
Ik mag nu zelf op de openbare weg verder oefenen en kies wanneer ik de laatste examen voor de openbare weg ga aanvragen. (je mag max. en jaar met de voorlopige rijbewijs rond rijden).

Ik heb ook maar 12uur les moeten nemen en mocht al voor het examen gaan. Was ook het maximale aantal uur in de keuze van pakketten.
Ik weet niet hoe dit in Nederland werkt.
Hier rijden de meesten zonder rijbewijs....
 
Vroeger werd er gezegd een truimph spot zijn plek ......dan lag er een plas olie onder:Y (nu niet meer)
Mijn eerste motor was ook een Truimph Trident.3cil.
Met een L bordje die ik achter het nr bord kon verstoppen.
Je reed toen met een oefen vergunning .binnen de stads grenzen dat kon toen nog.

Maar veel veilige km gewenst.
 
als je 'm niet hebt, kunnen ze je 'm ook niet afpakken.
Wil niet zeggen dat die een rijbewijs hebben dat ze ook goed kunnen rijden.. Zijn er genoeg die tientallen jaren zonder rijbewijs rijden zonder op te vallen.
Heel mooi moto.
Examen op openbare weg was heel simpel. Weet je al waar je dat gaat doen?
Dankje, het examen wil ik in Sint niklaas gaan doen. Mocht dat heel erg lang wachten zijn, dan misschien in Erembodegem.
 
Wil niet zeggen dat die een rijbewijs hebben dat ze ook goed kunnen rijden.. Zijn er genoeg die tientallen jaren zonder rijbewijs rijden zonder op te vallen.

Dankje, het examen wil ik in Sint niklaas gaan doen. Mocht dat heel erg lang wachten zijn, dan misschien in Erembodegem.

zo nu en dan valt er nog wel eentje door de mand inderdaad
 
Terug
Bovenaan Onderaan