Screenshot_20220415-222147_TomTom.jpg
 
Aantal kappen in de afbijt staan... Als het goed is hebben ze ooit eens een nep carbon erover geplakt met een tussenlaag... En zou de originele oranje onderlaag nog redelijk goed moeten zijn.

Die carb delen verwacht ik volgende week pas.

Als ze straks geel zijn stuur ik uiteraard ook een foto 😂😂
20220416_163928.jpg
 
Eng hoor, afbijt op je plastic kappen.
Maar het resultaat mag er wezen 👍
Het was dan ook niet de echte ouwerwetse afbijt wat eraf bubbelt 😂😂 maar de niet verboden versie.... Laten we het erop houden dat je ff moet doorhebben hoe het precies werkt. Dan werkt het prima.

De kappen zijn ook niet nieuw meer ofc maar al 10x beter dan eerst.. Heb nog een mooi stickersetje liggen voor deze type dus die gaan er nog op.
Zal die wel van opknappen. Netjes.
En dan vooral dit :)
 
Tank ook maar vast ff fatsoenlijker gemaakt want nog steeds geen carb delen B| ... En wie verzint zoiets om er van dat nep carbon op te plakken. Ziet er werkelijk niet uit. Alles gaat mooi weer terug naar origineel :)

20220421_205212.jpg

20220421_213505.jpg
 
Pluspunt, helemaal blij want carb delen zijn binnen *D
Minpunt, de benzinekraan nog gedemonteerd, zat vol met troep, en poreuze bende. Eindresultaat, koperen buisje afgebroken.... Dus nu is het wachten daar nog op B|

20220422_170650.jpg
20220421_220817.jpg
 
Met zo'n opknapper is het altijd maar weer een verrassing wat je tegen komt idd. Was de prijs ook naar ofc. Nog paar dingetjes dan is ie klaar :) en dan zal er wel weer een volgend mooi projectje komen ;)

Die duc en kawa zijn hoofdzakelijk om op te rijden. Die ktm verkoop ik sowieso weer anders is er niks meer om aan te sleutelen :X
 
Ik heb mn project maar ff verplaatst naar het juiste gedeelte ipv alles hier te vervuilen.

Kunnen we het hier weer over motorrijden hebben ipv sleutelen :P

Voor mensen die het interessant vinden om te volgen of te reageren: Project topic DucatiPower
 
Ik heb mn project maar ff verplaatst naar het juiste gedeelte ipv alles hier te vervuilen.

Geen probleem hoor, vind het leuk om mee te lezen en het houdt mooi het topic in leven 👍

Ik heb mn Gix nog steeds te koop, dikke ergernis |(
Maar goed, de zomer moet nog beginnen.

Ondertussen druk bezig met mn bedrijfje in wording, 't gaat mooi *O*
 
Ik heb vanmiddag mijn knalpiep laten knetteren op Vledderveen. Met de CR500 door het stoffige klapzand.
Nice ziet er goed uit zo'n witte Cr500 zie je trouwens ook niet vaak.. Gewoon origineel zo?

Geen probleem hoor, vind het leuk om mee te lezen en het houdt mooi het topic in leven 👍

Ik heb mn Gix nog steeds te koop, dikke ergernis |(
Maar goed, de zomer moet nog beginnen.

Ondertussen druk bezig met mn bedrijfje in wording, 't gaat mooi *O*
Klopt wel alleen eigen topic is beter haha kan me voorstellen dat ook niet iedereen erop zit te wachten. Nu kan iedereen kijken en reageren die wil daar :)

Je hebt laatst nog van alles aan je gsxr vervangen toch? Wat voor motor wil je gaan rijden dan..

Wat voor iets ga je starten als bedrijf? klinkt altijd goed ofc zulke plannen :)
 
Nice ziet er goed uit zo'n witte Cr500 zie je trouwens ook niet vaak.. Gewoon origineel zo?



Zo was de motor origineel toen ik deze in 2008 kocht. Die zwarte buddyovertrek, witte spatborden en witte radiatorkappen heb ik er zelf later opgezet. De originele set heb ik ook nog en inmiddels ook nog een nieuwe originele set op voorraad. Spullen worden schaars en steeds prijziger dus voo rhet geval ik de motor weer terug naar origineel wil bouwen kan dat. Ook heb ik er een FMF Fatty uitlaatbocht onder zitten.
IMG_1445.JPG
 
Zo was de motor origineel toen ik deze in 2008 kocht. Die zwarte buddyovertrek, witte spatborden en witte radiatorkappen heb ik er zelf later opgezet. De originele set heb ik ook nog en inmiddels ook nog een nieuwe originele set op voorraad. Spullen worden schaars en steeds prijziger dus voo rhet geval ik de motor weer terug naar origineel wil bouwen kan dat. Ook heb ik er een FMF Fatty uitlaatbocht onder zitten.
Bekijk bijlage 1753572
Ja vet ding, wijs mee zijn idd... Worden alleen maar meer waard.... Zag al prijzen voorbij komen vanaf 12k oid. Zijn nu al collectors items :)
 
Je hebt laatst nog van alles aan je gsxr vervangen toch? Wat voor motor wil je gaan rijden dan..
Wat voor iets ga je starten als bedrijf? klinkt altijd goed ofc zulke plannen :)
Ja echt alles aan gedaan, en ik doe er ook nog van alles bij qua onderdelen en tools, 't verwonderd me dat hij niet allang verkocht is.
Maar wegracers zijn niet meer zo populair als vroeger, er moet net even een liefhebber voor komen.

Ik ben een verhuurbedrijf voor feest- en evenementinrichting begonnen.
Geluidsapparatuur, licht, stroom, horeca apparatuur en aankleding.

Heb jarenlang metaalbewerking / werktuigbouw gedaan, maar er zat voor mij persoonlijk eigenlijk geen vooruitgang meer in. Toen we laatst zijn getrouwd kwam ik erachter dat ik dat organiseren en inrichten van feesten eigenlijk toch nog wel heel leuk vind. Dus hoppa, nieuw bedrijf nieuwe baan _O- Even de frisse wind erdoor.
 
Ja vet ding, wijs mee zijn idd... Worden alleen maar meer waard.... Zag al prijzen voorbij komen vanaf 12k oid. Zijn nu al collectors items :)
Nostalgia is a bitch _O-

Ik heb net de Gixxer verkocht.
Maar ik blijf gewoon lekker meelezen en de OP modden hoor, no problem 👍
 
Heb jarenlang metaalbewerking / werktuigbouw gedaan, maar er zat voor mij persoonlijk eigenlijk geen vooruitgang meer in. Toen we laatst zijn getrouwd kwam ik erachter dat ik dat organiseren en inrichten van feesten eigenlijk toch nog wel heel leuk vind. Dus hoppa, nieuw bedrijf nieuwe baan _O- Even de frisse wind erdoor.
Nice zo kom je nog eens ergens achter idd :) en sowieso vooral doen waar je hart ligt en wat je leuk vindt :Y
Ik heb net de Gixxer verkocht
👌🏻👌🏻 Nog niet direct iets anders op het oog?
 
Gixxer verkocht op de vrijmarkt zeker, jij op een kleedje erbij?:+
Komt vast wel weer een keer iets anders voor terug toch?
Haha bijna, ben er net wel even overheen gelopen.
Allemaal lekkere dingen gekocht _O-
👌🏻👌🏻 Nog niet direct iets anders op het oog?
Altijd toch.

Maar nu eerst op zoek naar een bus, die heb ik nodig.
Daarom heb ik in de eerste plaats de motor verkocht $$
 
Terug
Bovenaan Onderaan