Motor Maat / Tour Buddy gezocht omgeving Roermond/Midden Limburg

Decibel95

MF'er
15 jun 2023
123
162
Limburg
Hi!

Ik ben opzoek naar een Motor Maar/Tour Buddy gezocht van ongeveer mijn leeftijd (25-35) in omgeving roermond/midden limburg.
Dit om lekker samen te rijden (Hoeft niet direct in groot groepsverband) en een gezellige tijd te hebben! Naar meetings te gaan etc. etc.

Ik rij een Kawasaki Z650 (Nu nog 35KW) en heb tevens een Cardo Freecom 4X voor communicatie systeem!
Ben benieuwd of er mensen in de buurt zijn die een motor fan met hernieuwde hobby willen verwelkomen!

20230529_191900_IMG_2998.png
 
Hey, ik ben toevallig ook al een tijdje op zoek naar iemand uit deze regio om af en toe wat samen rond te rijden, rij altijd alleen (MV agusta brutale 675). Met Sena 30k

Kom zelf uit het het Witte stadje en ben 35 (ouwe lul).
Moet er wel bij zeggen dat ik alleen in het weekend langer dan een uurtje kan rijden ivm werk/kinderen.

Mocht je interesse hebben om keertje wat rond te rijden stuur maar Pb
 
Hey kerel ben ook hier net aangemeld om informatie te winnen en alles zie jou berichtje net. Heb zelf een sc57 1000rr en 33 jaar, als je wil kunnen we een toeren stuur maar pm. Ben zelf uit roermond namelijk, zoek ook een rijders maatje ook voor naar meetings mee te gaan enzo let me know some greetz
 
Terug
Bovenaan Onderaan