Valentino Rossi deel 19 - Vanuit de schaduw

Rossi staat na Valencia '17...

  • 1e

    Stemmen: 17 31,5%
  • 2e

    Stemmen: 9 16,7%
  • 3e

    Stemmen: 12 22,2%
  • Anders

    Stemmen: 16 29,6%

  • Totaal aantal stemmers
    54
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja dat zeker,maar dat roept Rossi al tijden. Het gat is ook niet eens zo groot. Zijn gewoon een paar kleine dingen wat er minder is. Kan maar zo zijn dat ze er volgend jaar weer goed bij zitten.
 
hoe mooi is het dat we nog een unieke grote sportman hebben die allicht de zelfde prestaties zal gaan behalen als Rossi en hem nog wel eens voorbij kan streven.
Gaaf om te zien dat onze favoriete sport 2 van deze unieke bijna bovenmenselijke talenten heeft.

Rossi zal er ongetwijfeld van smullen dat hij weer echt moet werken voor de posities en zijn records allicht ziet verdwijnen en moet verdedigen.

Marquez is de komende tijd nog een geduchte en uitdagende tegenstander voor Rossi.
 
Voor zover ik het zie is Rossi dat. Zijn motor echter niet. Ook weer bevestigd door Rins na afgelopen GP.

"De 22-jarige coureur vocht aan het begin van de race met Rossi en realiseerde zich dat de acceleratie van de Suzuki beter was. Daardoor was het een kwestie van tijd voor de banden van de Italiaan minder zouden worden. “Ik denk dat ons tempo beter was dan dat van hem, hij maakte zijn banden kapot en daar heb ik op gewacht”, zei Rins. “Toen ik bij het uitkomen van de bocht zag dat hij problemen had, ben ik harder gaan rijden. Bij het remmen kon ik hem eigenlijk niet hebben, maar op acceleratie wel.”

Hetgeen waar zowel Rossi als Vinales over klagen is hetgeen wat Rins hier aangeeft. De M1 heeft een probleem met grip aan de achterkant waardoor deze de banden opvreet. Hierdoor kunnen ze niet goed uit de bochten accelereren.

Rossi heeft helaas niet het talent van Verstappen om dat te compenseren.. :+
 
Rossi dit weekend een beetje tegenvallend. Ik had m nog wel met het eerste groepje zien strijden om een podiumplek maar moest rins op het laatst ook nog voor laten gaan. Dit was de laatste kans op het podium dit jaar denk ik. Nou maar hopen dat ze daar in Japan wat verbeteren. In tegenstelling tot Rossi deed vinales het wel goed.
 
carlo pernat zegt dat rossi zijn leeftijd begint te voelen en daardoor wat angst gaat voelen als je een bocht induikt bij 300km/u nou daar was weinig van te zien dit weekend hij streedt mee voor p2 spaarde banden en reed in de 2e helft zelfs door het veld naar p2 en dit is de eerste keer dit jaar dat vinalis voor rossi finisht ik zie nog niet dat rossi echt inlevert kwa snelheid vinalis had het beter voor elkaar deze keer en onderschat de Suzuki's niet.
dus gewoon dom gelul zeg maar.
 
tja ik vind dit eigenlijk een beetje zielig. maakt niet uit wat voor coureur het is.. Dat kind heeft geen flauw idee wie Rossi is of wat hij heeft gedaan.. Persoonlijk vind ik het een beetje kind indoctrinatie.. Maar goed ik ben daar waarschijnlijk een te nuchtere noorderling voor..
_O-_O-_O-:+
 
carlo pernat zegt dat rossi zijn leeftijd begint te voelen en daardoor wat angst gaat voelen als je een bocht induikt bij 300km/u nou daar was weinig van te zien dit weekend hij streedt mee voor p2 spaarde banden en reed in de 2e helft zelfs door het veld naar p2 en dit is de eerste keer dit jaar dat vinalis voor rossi finisht ik zie nog niet dat rossi echt inlevert kwa snelheid vinalis had het beter voor elkaar deze keer en onderschat de Suzuki's niet.
dus gewoon dom gelul zeg maar.

Hij denkt dat Rossi zn leeftijd hem parten speelt.

Hij zegt niet dat het zo is.
 
Ik vind het altijd leuk om te lezen, maar weet niet wie er meer een roze gele of zwarte bril op heeft, Ted of Rinus.
Misschien zijn het wel dezelfde mensen. Hoewel Ted niet zulke lange bericht tikt.

71743fc62a8c648bdb04e724ec4855cd--vw-bugs-vale-rossi.jpg
 
Rossi heeft er zelf ook nog wel wat over te zeggen hoor. :P
Helaas had ik zelf vanaf de eerste ronde al veel last van wielspin bij het accelereren”, zei Rossi. “Ik ben ergens wat grip verloren ten opzichte van zaterdag en de warm-up. Het is spijtig want ik had het graag beter willen doen. Ik heb geprobeerd om heel netjes te rijden en de banden te sparen, maar na vijftien ronden zat ik in de problemen. Vooral bij het uitkomen van bochten naar links had ik veel te veel wielspin. Het is jammer want ik had het graag beter willen doen. Nu moeten we kijken wat we [richting de toekomst] beter kunnen doen.

Rossi ontgoocheld, maar noemt overwinning Viñales ‘goed nieuws’ - MotoGP nieuws

Vinales zegt in feite hetzelfde
Viñales waarschuwde echter dat Yamaha niet overmoedig moet worden door de overwinning. “We hebben een geweldig chassis, maar de elektronica en de motor moeten beter. Ik houd van het chassis, ik kan heel snel rijden want dit chassis is gemaakt voor mijn stijl. Er is veel verbetering mogelijk en ik denk dat Yamaha veel te doen heeft.

Vinales: Yamaha had overwinning 'hard nodig' voor 2019 - MotoGP nieuws

Ik vond het ook jammer dat Rossi uiteindelijk niet mee kon komen, het schreeuwen naar de TV heeft niet geholpen. :P
Van de andere kant, Rossi is al zo vaak afgeschreven. En heeft ook net zo vaak het tegendeel bewezen.
 
Als je wielspin hebt bij het uit komen van de bochten, mis je snelheid op het rechte stuk.
Sorry, daar doelde ik ook op ;)
Stond er echt van te kijken want het leek weer op die tijd toen we er ook crt?! Machines tussen hadden zitten, die werden ook altijd erg makkelijk ingehaald
 
mmmmm....ik vind van mezelf dat ik geen roze bril op heb ben redelijk objectief en kijk naar prestatie maakt me niet uit over welke coureur.
Kusje erop :+ je kan het misschien net even anders opschrijven dan je bedoeld / of begrepen wordt.
No offence. :t Ik zal je berichten voortaan met een roze leesbril lezen. ;)
 
Het betreffende deel op het circuit en de gereden snelheid gaven geen aanleiding daartoe.
Incident met Iannone was duidelijk van ´n andere orde. Maar dat wordt nu wel erg zwaar bestraft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan