Valentino Rossi deel 19 - Vanuit de schaduw

Rossi staat na Valencia '17...

  • 1e

    Stemmen: 17 31,5%
  • 2e

    Stemmen: 9 16,7%
  • 3e

    Stemmen: 12 22,2%
  • Anders

    Stemmen: 16 29,6%

  • Totaal aantal stemmers
    54
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ey deze is vol,ik maak wel ff een nieuwe.
Grazie Paul zeggen jullie dan :+
Ga jij de hond maar uitlaten.

Tegen de tijd dat je terug bent rijd lorenzo op een ktm 😋.


Mensen mensen, ben expres een paar dagen bij het forum weg gebleven omdat ik wist dat er weer een groot aantal "voetbalsupporters" ging reageren.

Word zo langzamerhand echt te sneu voor woorden.
 
Geen idee waar je op doelt,volgens mij heeft VR de sterren van de hemel gereden op Sepang zelfs Jlo was complimenteus.
Niets om voor te schuilen dus
 
Geen idee waar je op doelt,volgens mij heeft VR de sterren van de hemel gereden op Sepang zelfs Jlo was complimenteus.
Niets om voor te schuilen dus
Vr reed zeker de sterren van de hemel, ongekend !
Ik heb even geschuild omdat ik wist dat er een groot aantal vervelende reacties over en weer geplaatst werden.. blijf dan net zo lief een paar dagen offline dan dat ik me er in meng ;)
 
had alles opgenomen om s'avonds te bekijken , door het tijdelijk stil leggen van de race vanwege de regen is de uitzending zo lang uitgelopen dat ik de laatste 7 ronde niet heb kunnen zien ;( . Hoeveelste is hij over de meet gekomen ?
 
had alles opgenomen om s'avonds te bekijken , door het tijdelijk stil leggen van de race vanwege de regen is de uitzending zo lang uitgelopen dat ik de laatste 7 ronde niet heb kunnen zien ;( . Hoeveelste is hij over de meet gekomen ?
Bij KPN kon ik 'Schansspringen' op Eurosport selecteren om het tweede deel terug te kijken. ;+
 
O
19C4CB5D-D983-4C1F-8214-F43E9755EA54.jpeg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan