Valentino Rossi deel 19 - Vanuit de schaduw

Rossi staat na Valencia '17...

  • 1e

    Stemmen: 17 31,5%
  • 2e

    Stemmen: 9 16,7%
  • 3e

    Stemmen: 12 22,2%
  • Anders

    Stemmen: 16 29,6%

  • Totaal aantal stemmers
    54
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Blackbird jou analyse is echt top en getuigd van moto GP kennis....complimenten.
ik heb even een stukje van instagram gepikt wat ik als racefan enorm kan waarderen en ook mooi vind in deze sport, ipv van alle commentaren die weinig toevoegen zoals het jouwe....
Ah.
Ik vroeg mij al af of iedereen het sarcasme en/of de grap zouden spotten..... (smilie zeker niet gezien?)
Bedankt voor jouw reactie (en die van nog een paar anderen). _O-
 
Laatst bewerkt:
MM. is ook wel populair op het forum de laatste post was 26 okt zegt wat over dat akelige snelle menneke.
het zal mij benieuwen wanneer hij een keer naar een ander merk overstapt ipv het veilige honda hij is net als doohan een grote maar geen lef om van een ander merk een kampioensfiets te maken maarja alleen de echte GOAT's kunnen dat.
Als je van de "veilige" bigbang overstapt op een screamer en dan daar mee wint, ben je een GROTE.
 
MM. is ook wel populair op het forum de laatste post was 26 okt zegt wat over dat akelige snelle menneke.
het zal mij benieuwen wanneer hij een keer naar een ander merk overstapt ipv het veilige honda hij is net als doohan een grote maar geen lef om van een ander merk een kampioensfiets te maken maarja alleen de echte GOAT's kunnen dat.

Zoals vale met ducati?O-)

Sorry,inkoppertje:+

Nu komen er weer 2 pagina's aan riedel van ducati dit,ducati dat:9~
 
Laten we beginnen met hoe iemand GOAT definieert. Voor mij persoonlijk valt daar meer onder dan enkel als beste over de streep komen. Voor een ander ongetwijfeld weer niet.

Sommige vinden Rossi ook geen GOAT, want ze kunnen zijn persoonlijkheid niet uitstaan. Hetzelfde zal gelden voor Marquez.
Weer andere kijken enkel naar de sportieve prestaties.

Het zal altijd subjectief en een mening blijven.

Zolang Rossi meedoet kan er voor mij geen andere GOAT zijn, want geen van de andere rijders zal een grotere persoonlijkheid worden gedurende zijn activiteit. Voor mij is persoonlijkheid een onderdeel van GOAT zijn.

Rea is een voorbeeld van een bijzondere coureur. Enkel sportief gezien een GOAT in de WSBK. In z'n algemeenheid? Nee, daar is die veel te droog voor.

Het blijft subjectief en hangt samen met de manier van definiëren.
 
Laten we beginnen met hoe iemand GOAT definieert. Voor mij persoonlijk valt daar meer onder dan enkel als beste over de streep komen. Voor een ander ongetwijfeld weer niet.

Sommige vinden Rossi ook geen GOAT, want ze kunnen zijn persoonlijkheid niet uitstaan. Hetzelfde zal gelden voor Marquez.
Weer andere kijken enkel naar de sportieve prestaties.

Het zal altijd subjectief en een mening blijven.

Zolang Rossi meedoet kan er voor mij geen andere GOAT zijn, want geen van de andere rijders zal een grotere persoonlijkheid worden gedurende zijn activiteit. Voor mij is persoonlijkheid een onderdeel van GOAT zijn.

Rea is een voorbeeld van een bijzondere coureur. Enkel sportief gezien een GOAT in de WSBK. In z'n algemeenheid? Nee, daar is die veel te droog voor.

Het blijft subjectief en hangt samen met de manier van definiëren.
ben het helemaal met je eens maar ik kijk alleen naar prestatie ,rossi werd een aantal keer kampioen 2 takt toen gingen ze naar 4 takt en hij werd direct kampioen toen ging hij naar yamaha en werd weer direct kampioen dus hij kan zichzelf ook zeer snel aanpassen kijk naar het uitgestoken been tegenwoordig is ook van de rossi school en het werkt bij iedereen en als je dan kijkt naar gister dan zou hij onder zware omstandigheden de wedstrijd nog KUNNEN winnen op 39 jarige leeftijd en de gedrevenheid vind ik ook geweldig hij had ook 2e kunnen worden en MM laten gaan dan had hij 2e in het kampioenschap gestaan maar de winst vond hij waarschijnlijk belangrijker kijk dan ben je in MIJN ogen de GROOTSE ALLERTIJDEN.

ps alleen bij ducati is het niet gelukt er was er maar 1 die met dat varken kon rijden en dat was stoner.
 
ben het helemaal met je eens maar ik kijk alleen naar prestatie ,rossi werd een aantal keer kampioen 2 takt toen gingen ze naar 4 takt en hij werd direct kampioen toen ging hij naar yamaha en werd weer direct kampioen dus hij kan zichzelf ook zeer snel aanpassen kijk naar het uitgestoken been tegenwoordig is ook van de rossi school en het werkt bij iedereen en als je dan kijkt naar gister dan zou hij onder zware omstandigheden de wedstrijd nog KUNNEN winnen op 39 jarige leeftijd en de gedrevenheid vind ik ook geweldig hij had ook 2e kunnen worden en MM laten gaan dan had hij 2e in het kampioenschap gestaan maar de winst vond hij waarschijnlijk belangrijker kijk dan ben je in MIJN ogen de GROOTSE ALLERTIJDEN.

ps alleen bij ducati is het niet gelukt er was er maar 1 die met dat varken kon rijden en dat was stoner.
Laat dat van 2t naar 4t maar tussen uit, was niks speciaals aan. Honda was het enige merk dat zijn huiswerk had gemaakt, de rest liep al achterde feiten bij het begin van het seizoen. Van honda naar yamaha was wel dik OK. Rossi werd in zijn debuut seizoen in de 500 2de, den 93 won direct de titel bij zijn debuut. Maakt hem ook een GOAT.
 
Topics gaan niet meer op slot? Ook niet gewoon voor de lol? :o
Neen, met de nieuwe software is dat niet meer nodig heb ik begrepen.
Maar jouw prachtige OP :} is een prima reden op te switchen van topic. Hopelijk wordt in het nieuwe minder met modder gegooid.

Twee weken geleden had MCN in Engeland een speciale Rossi editie uitgegeven en ik heb er één kunnen oppikken op het vliegveld toen ik daar was voor mijn werk.

rossi-cover.jpg


Maandag vlieg ik weer naar Engeland en vrijdag de 13e weer terug. Als ik op één van beide vliegvelden nog één of meer edities kan vinden om voor anderen mee te nemen, zijn er dan mensen van hier geïnteresseerd?
Staat ook een stukje / interview in over de periode bij Ducati; Rossi tast zelf ook nog steeds in het duister wat er nu precies mis was met die Duc.
 
Laatst bewerkt:
nee, maar wel met yamaha maar die was je per ongeluk vergeten en van een 2 takt naar de 4 takt het zou MM sieren als hij kampioen werd op bv Suzuki.
Nee hoor,ik ben zeer goed op de hoogte van Vale's carriere:)
Marquez is nog jong.
Kan nog vele keuzes maken
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan