Valentino Rossi deel 19 - Vanuit de schaduw

Rossi staat na Valencia '17...

  • 1e

    Stemmen: 17 31,5%
  • 2e

    Stemmen: 9 16,7%
  • 3e

    Stemmen: 12 22,2%
  • Anders

    Stemmen: 16 29,6%

  • Totaal aantal stemmers
    54
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Het was hem gegund, maar helaas.

Wat wel jammer is, is die actie na de race tegen die marshall. Ik snap dat hij er geen zin in had, maar dit was totaal niet legende waardig.

Maar vooral lekker blijven lachen voor de camera en de schijn hooghouden.
 
Als je eigelijk niet blij bent rijd dan gewoon door naar de pits en ga geen bacos tegen zijn helm wegduwen... Dan moet je gewoon niet stoppen. Ik snap dat je je baalt maar dit was een minne actie.
 
Als je eigelijk niet blij bent rijd dan gewoon door naar de pits en ga geen bacos tegen zijn helm wegduwen... Dan moet je gewoon niet stoppen. Ik snap dat je je baalt maar dit was een minne actie.


ik zag hem toch wat anders......de hele race onder zware omstandigheden gevochten en verloren, loeiheet,vermoeid en nog vol adrenaline...hij stopt om het publiek ook een moment te gunnen maar voordat tie het weet hangen die baco's echt letterlijk om zijn nek. ik denk inderdaad ook Fuzzy en Maikel64 dat jullie anders hadden gereageerd 😉👍. maar nogmaals zo zag ik het. hij had inderdaad ook gewoon zwaar balend stevig door kunnen rijden richting pitbox niet zwaaien naar het publiek en gelijk rolluik naar beneden bij de pitbox....had dat beter geweest?🤔 en nee ik praat het niet goed, maar begrijp het meer dan.
 
ik zag hem toch wat anders......de hele race onder zware omstandigheden gevochten en verloren, loeiheet,vermoeid en nog vol adrenaline...hij stopt om het publiek ook een moment te gunnen maar voordat tie het weet hangen die baco's echt letterlijk om zijn nek. ik denk inderdaad ook Fuzzy en Maikel64 dat jullie anders hadden gereageerd 😉👍. maar nogmaals zo zag ik het. hij had inderdaad ook gewoon zwaar balend stevig door kunnen rijden richting pitbox niet zwaaien naar het publiek en gelijk rolluik naar beneden bij de pitbox....had dat beter geweest?🤔 en nee ik praat het niet goed, maar begrijp het meer dan.
juist.
 
Net wat commentator bom zei,een schuiver met gemengde gevoelens. Ene kant balen van zijn eventuele 1 ste overwinning,of misschien 2e plaats (Marquez was de laatste 4 ronden vast nog dichtbij gekomen) en de andere kant dat de Yamaha weer op de goede weg is lijkt het naar 2019. Vinales ook weer knap naar voren gereden. Laat het telkens weer op het begin liggen met een paar uitzonderingen.
 
Als je eigelijk niet blij bent rijd dan gewoon door naar de pits en ga geen bacos tegen zijn helm wegduwen... Dan moet je gewoon niet stoppen. Ik snap dat je je baalt maar dit was een minne actie.

Onzin natuurlijk hij stopt voor het Rossi vak om zijn publiek te bedanken, gaat er een oranje gast recht voor je neus staan, ik zeg netjes gedaan ik had het anders opgelost :)
 
Als je eigelijk niet blij bent rijd dan gewoon door naar de pits en ga geen bacos tegen zijn helm wegduwen... Dan moet je gewoon niet stoppen. Ik snap dat je je baalt maar dit was een minne actie.

_O-
Natuurlijk heb jij weer iets negatiefs gevonden om even lekker te kunnen zeiken op Rossi.

Compleet logische actie. Hij stopte daar even om zijn fans te bedanken die van heinde en verre waren gekomen en werd gelijk belaagd door een muur van officials die selfies met hem wilden maken. Hij kwam niet voor hen maar voor die fans. Dat doet ie goed. Maar ik begrijp dat het voor jou natuurlijk veel leuker is om weer de negatieve kant ervan uit te vergroten.
 
Het was wel erg aardig van Marc M. dat hij VR zijn rondjes op kop gunde.
Toen hij er 8 ronden voor het einde genoeg van kreeg reed hij er vrij gemakkelijk naar toe, en had dan ook vrijwel zeker de race gewonnen.
Jammer dat VR het gevecht uit de weg ging door hem neer te leggen......


:+
 
  • Leuk
Waarderingen: Qken
Het was wel erg aardig van Marc M. dat hij VR zijn rondjes op kop gunde.
Toen hij er 8 ronden voor het einde genoeg van kreeg reed hij er vrij gemakkelijk naar toe, en had dan ook vrijwel zeker de race gewonnen.
Jammer dat VR het gevecht uit de weg ging door hem neer te leggen......


:+

Blackbird jou analyse is echt top en getuigd van moto GP kennis....complimenten.
ik heb even een stukje van instagram gepikt wat ik als racefan enorm kan waarderen en ook mooi vind in deze sport, ipv van alle commentaren die weinig toevoegen zoals het jouwe....
 
Ik zou zeggen bekijk Blackbird zijn reactie eens met wat humor.......feit blijft wel dat Mafkees de druk er aardig op aan het zetten was.
 
Ik zou zeggen bekijk Blackbird zijn reactie eens met wat humor.......feit blijft wel dat Mafkees de druk er aardig op aan het zetten was.

daar ben ik het zeker mee eens die druk was er👍. echter laat ik het dan zo zeggen ik lees al jaren in diverse topics mee en ergens worden de commentaren er niet beter op door de jaren heen en tja teksten kan je op verschillende manieren lezen he😉 . ik zal hem het voordeel van de twijfel dan misschien maar geven.
 
Het betreffende deel op het circuit en de gereden snelheid gaven geen aanleiding daartoe.
Incident met Iannone was duidelijk van ´n andere orde. Maar dat wordt nu wel erg zwaar bestraft.
Ianone verdi er ns
Als je eigelijk niet blij bent rijd dan gewoon door naar de pits en ga geen bacos tegen zijn helm wegduwen... Dan moet je gewoon niet stoppen. Ik snap dat je je baalt maar dit was een minne actie.

Had ik het toch goed gezien ,......belangrijke mensen moet je niet zo behandelen.
 
Rossi stopt om 'zijn' publiek te bedanken voor de steun. Hij heeft zichzelf waarschijnlijk helemaal leeg gereden om Marquez van het hemd te houden, kampt met een flinke teleurstelling en toont zich een wereldkampioen waardig om de race uit te rijden zonder hoop op een fatsoenlijke klassering en om na afloop te stoppen bij 'zijn' tribunevak. Hij is moe, heeft het waarschijnlijk bloedheet, die motor zal schroeiend heet zijn, en vervolgens heb je een groepje hossende marshalls aan je nek hangen...? Dan snap ik wel dat 'ie denkt: "aan mijn lijf geen polonaise" en dat moet ook gewoon even gerespecteerd worden op zo'n moment. Er is nou ook niet echt de tijd om rustig 1-op-1 uit te leggen waarom hij daar nu geen zin in heeft, waarschijnlijk spreekt die man niet eens Engels en het is nou ook niet alsof hij hem in het gezicht heeft gestompt.

Storm in een glas water wat mij betreft.
 
_O-
Natuurlijk heb jij weer iets negatiefs gevonden om even lekker te kunnen zeiken op Rossi.

Compleet logische actie. Hij stopte daar even om zijn fans te bedanken die van heinde en verre waren gekomen en werd gelijk belaagd door een muur van officials die selfies met hem wilden maken. Hij kwam niet voor hen maar voor die fans. Dat doet ie goed. Maar ik begrijp dat het voor jou natuurlijk veel leuker is om weer de negatieve kant ervan uit te vergroten.


Stel je niet zo aan Ocampa ,....sommige Rossi fans doen het toch elders ook ??!!!
Ik was ook blij dat Rossi niet won , maar niet op zo'n manier want had liever gezien dat hij werd verslagen door Marquez en dan nog gewoon verdiend 2e te worden , want tegen MM is geen kruid tegen op gewassen.
 
Stel je niet zo aan Ocampa ,....sommige Rossi fans doen het toch elders ook ??!!!
Ik was ook blij dat Rossi niet won , maar niet op zo'n manier want had liever gezien dat hij werd verslagen door Marquez en dan nog gewoon verdiend 2e te worden , want tegen MM is geen kruid tegen op gewassen.
Ik was juist blij dat die viel.
Werd die tenminste niet verslagen door marquez.
Dat had ik veel beroerder gevonden.
En trouwens.
Het was ook zijn schuld dat Rossi viel.
Want hij begon de druk er op te zetten.
En dat mag niet. ;)

Grapje
 
Zondezondezonde!


Als m'n oren me niet bedriegen had ie z'n gas nog dicht...


https://www.racesport.nl/motogp/valentino-rossi-vijftien-ronden-mogen-dromen-over-zege/ zei:
Valentino Rossi: “Ik weet het niet, we moeten nog kijken wat er precies gebeurde. Ik pushte zeker. Maar ik heb 15 ronden lang hetzelfde gedaan, maar toen ik het gas opende gleed de achterkant onverwachts weg, iets dat ik totaal niet aan voelde komen. Op dat moment in de race maakte ik me meer zorgen over de voorkant, daarmee zat ik echt op de limiet. Ja, en op het moment dat de achterkant begon te glijden lag ik al op de grond voordat ik het goed en wel in de gaten had.”
 
Laatst bewerkt:
Stel je niet zo aan Ocampa ,....sommige Rossi fans doen het toch elders ook ??!!!
Ik was ook blij dat Rossi niet won , maar niet op zo'n manier want had liever gezien dat hij werd verslagen door Marquez en dan nog gewoon verdiend 2e te worden , want tegen MM is geen kruid tegen op gewassen.


ik dacht al : waar blijft Gerrit de sukkel nou met zijn gezeik _O-
 
MM. is ook wel populair op het forum de laatste post was 26 okt zegt wat over dat akelige snelle menneke.
het zal mij benieuwen wanneer hij een keer naar een ander merk overstapt ipv het veilige honda hij is net als doohan een grote maar geen lef om van een ander merk een kampioensfiets te maken maarja alleen de echte GOAT's kunnen dat.
 
MM. is ook wel populair op het forum de laatste post was 26 okt zegt wat over dat akelige snelle menneke.
het zal mij benieuwen wanneer hij een keer naar een ander merk overstapt ipv het veilige honda hij is net als doohan een grote maar geen lef om van een ander merk een kampioensfiets te maken maarja alleen de echte GOAT's kunnen dat.


Nou ik denk dat hij dat nog wel een x gaat doen Rinus hoor. als je goed oplet is hij wel degelijk met records en dergelijke bezig...ik zie hem nog wel een x overstappen. of hij daarmee ook een GOAT wordt? vwb jou verwijzing naar Mick Doohan...in mijn ogen is dat een hele grote, heb je hem wel eens rond zien lopen in de paddock strompelend? in 1992 hebben ze bijna zijn been geamputeerd vanwege zware crash Assen speciaal voor hem is de duimrem ontwikkeld vanwege gebrek aan kracht in het been om fatsoenlijk te remmen....hierna wordt hij 5x wereldkampioen op een NSR 500 die verre van makkelijk te rijden was,soms kan je ook GOAT zijn zonder te wisselen van merk😉 nee ik ben absoluut geen #93 fan. maar liefhebber van moto gp in de brede zin.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan