Twente en omgeving deel 22

Almelo aanpassen naar Twente en omgeving

  • Ja

    Stemmen: 22 88,0%
  • Nee

    Stemmen: 3 12,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
  • Opiniepeiling gesloten .
is een OP uiteindelijke doel dan?
M'n moeder komt er net vandaan (OCON), knie OP.. v.d. Valk is er niets bij, zo'n luxe verblijf daar..
Geen idee dat moet verder onderzoek door de Orthopeed daar bepaald worden.

Eerst liep ik bij de Rugpolie daar wilde ik zelf heen want ik had her en der goede berichten gehoord dus had er wel vertrouwen in > MAAR mooie verhalen allemaal , behandel plan bla bla....... niets, oproep voor 2 "behandelingen" geen noemenswaardigheden leek meer op fysio en ik heb dat ook afgekapt want deed te veel pijn al tijdens de "behandeling" , 2 dagen later Post ...... totaal 600 Euro , gelijk ingediend bij de verzekering , volgende dag afgekeurd ???? bellen informeren ; alternatieve geneeswijzen .............. :X:X word nergens vergoedt en heeft de Rugpolie ook niet vermeld. Afgelopen maandag word ik gebeld door de Rugpolie dat zij mij injecties gaan geven en dat het daarna klaar is en moet maar om de paar maanden terug komen om nieuwe injecties te halen |(|(. Afgelopen dinsdag bij de Podotherapeut geweest om te laten controleren of er misschien ook iets mis zou kunnen zijn met mijn benen, gelukkig niet. Die zagen wel dat mijn Heup 5cm scheef staat. Zij hebben direct contact opgenomen met mijn huisarts met een dringend verzoek voor een doorverwijzing naar een Orthopeed.

Tussen de Rugpolie en de afspraak vanmorgen bij de Huisarts had ik ook een 2nd Opnion aangevraagd bij de st Maartens Kliniek in Nijmegen ( ben ik in 2006 al geopereerd aan mijn rug met succes) 9 maanden wacht tijd ,........... daar ga ik niet opwachten.

De huisarts heeft mij geadviseerd om naar Ocon te gaan op basis van goede ervaringen, hij vroeg mij ook waarom ik naar de Rugpolie wilde destijds want ik had om een doorverwijzing gevraagd die ik van hem heb gekregen zonder commentaar. Dus uitgelegd waarom , maar ook gelijk lekker direct zoals ik ben opgevoed in Rotterdam geconfronteerd van JOH HE waarom zeg je dat dan niet als ik om een verwijzing vraag waar jullie geen beste ervaringen mee hebben................. Uitgesproken :t

Dus met 2 weken ongeveer weet ik wanneer ik een afspraak heb , kan zelfs zijn dat ik binnen de komende 2 weken een afspraak krijg.

Voor mij staan alle opties open als ik maar van de pijn af kom , er zijn dagen dat ik nauwelijks kan lopen. Zit al 3 maand thuis '('(-O--O-
ik wil weer werken , mn motor afbouwen en lekker gaan rijden met jullie :] kwaliteit van leven
 
Da's klote als je zo behandeld wordt, en dan naderhand ook nog 'genaaid' voelen, tenminste zo zou ik het zien..
V.w.b. de injecties, dat kan bij andere instanties dan de rugpoli ook voorkomen. Mn moeder heeft ook zo'n soortgelijk traject gehad -bij een ander adres-, maar in eerste instantie ook voor injecties (puur voor pijnbestrijding overigens!). Uiteindelijk dus vorige week bij de OKON geopereerd, en hoewel je natuurlijk nu nog niets kunt zeggen over de uitwerkingen, is het verblijf daar super bevallen (aldus moeders)..
 
Van de mensen die ik persoonlijk ken die ktm reden mocht ik dat wel horen ja, en @Kneusteun vertelt het toch ook. Dus zou je heel goed laten informeren hierover.
@zichthuis rijd ook KTM wellicht kan hij hier ook zijn mening geven :t
Rij een ktm superduke 1290 GT beurt om de 15000 km grote beurt met kleppen controleren, zelf met schoonzoon gedaan koste ca 600 euro

Verder geen problemen nu 35000 km
Top motor!
 
Laatst bewerkt:
Hier trouwens deze week nog een paar mooie motordingetjes gehaald..
M'n, op MP gekochte 2e hands en licht verweerde, SW-motech valbeugels voor de tiger 1050 had ik laten ontlakken en aansluitend naar de poedercoater gebracht. Kon ze deze week halen:
1709237326949.jpeg
Mooi resultaat geworden *O*
Enige nadeel is dat de montageset dus niét meegeleverd was door verkoper, ondanks dat ik daar wél om gevraagd had |(|(
Maar alle respect en een dikke👍 voor SW-Motech, naar hun gemaild en ik kon een montageset nog (gewoon) kopen bij hun, zelfs alle afzonderlijke onderdelen kon ik apart kopen.. Dus 2 tientjes geïnvesteerd en het e.e.a. komt (hopelijk) deze week ook nog binnen met de post..

Overige aankopen zijn een nieuwe Garmin Zumo XT 2 (oude 590 gecrasht en niet te repareren, was in de 'aanbieding' bij mrGps.nl en ik wil zo'n ding op de motor voor de aankomende motorvakantie over 7week) én nog een goede originele kuipset van een '99 fireblade wat allemaal morgen of zaterdag nog binnenkomt..

M'n eega klaagt zo onderhand dat het hier een post service punt is geworden, met alle inkomende en uitgaande dozen.. Komende weken maar even niet te veel thuis werken, ben anders bang dat ik nóg meer leuks zie op het www of te veel dingen nog wil veranderen als ik de schuur te vaak inloop en het materiaal zie staan..._O-_O-
 
Ahha, een VFR….
Niet eens _O- een Suzuki sv650
Compleet iets anders maar had op de motorbeurs daar op gezeten en dat beviel mij heel erg. Ding is goedkoop dus in het ergste geval maak ik een mooie advertentie, geef ik hem een beurt en verkoop ik hem door. In het beste geval is het een gave motor en dan rijd ik er even mee :) blijft de VFR stiekem wel heel erg gaaf vinden dus zodra het lekker weer is wil ik nog steeds eens op die van jou zitten als dat aanbod nog staat!
 
Niet eens _O- een Suzuki sv650
Compleet iets anders maar had op de motorbeurs daar op gezeten en dat beviel mij heel erg. Ding is goedkoop dus in het ergste geval maak ik een mooie advertentie, geef ik hem een beurt en verkoop ik hem door. In het beste geval is het een gave motor en dan rijd ik er even mee :) blijft de VFR stiekem wel heel erg gaaf vinden dus zodra het lekker weer is wil ik nog steeds eens op die van jou zitten als dat aanbod nog staat!
Oh, die sv650 is meer in de lijn van de szr. Een VFR is toch een stuk zwaarder en je moet wat meer werken…. _O-

Die aanbod staat nog….
 
Niet eens _O- een Suzuki sv650
Compleet iets anders maar had op de motorbeurs daar op gezeten en dat beviel mij heel erg. Ding is goedkoop dus in het ergste geval maak ik een mooie advertentie, geef ik hem een beurt en verkoop ik hem door. In het beste geval is het een gave motor en dan rijd ik er even mee :) blijft de VFR stiekem wel heel erg gaaf vinden dus zodra het lekker weer is wil ik nog steeds eens op die van jou zitten als dat aanbod nog staat!
Leuke fiets , mooi karakter. Uiterlijk lijkt op een szr maar daar is alles dan ook mee gezegd.
:+ (szr) smurf > (sv) Popeye, rijd fantastisch zo'n V twin . Veel meer karakter dan een Naaimachine VFR smooth operator.
Het is maar net waar je voorkeur naar uit gaat :t
 
Het was ook een beetje een impuls. Slechte advertentie, 6 foto's waarvan 2 dezelfde, 0 informatie en ver weg.

Precies wat ik zoek _O-

En ik hou een stuk budget over voor de keuken die we nog moeten doen. He kan het tenslotte maar 1x uitgeven.
 
Het was ook een beetje een impuls. Slechte advertentie, 6 foto's waarvan 2 dezelfde, 0 informatie en ver weg.

Precies wat ik zoek _O-

En ik hou een stuk budget over voor de keuken die we nog moeten doen. He kan het tenslotte maar 1x uitgeven.
Staat de szr en alle andere delen ook al te koop dan? (Zelf geen interesse) .
 
Wie heeft er een binnenwaartse lager poelie? Die ik mag kan lenen. Of ik kom jou kant op. Achterbrug lagers moeten er uit. Brug is er uit


En weet iemand wellicht waar ik hier in Twente geharde M11 bout+moer kan kopen? Ben al bij Pritech in Hengelo geweest zonder succes , gewoon helemaal niet en ook niet te bestellen 🤷‍♂️ heel raar ......

dus opzoek naar een M11 bout met moer x1.25 draad

of 🤔 M8 x 50mm x 1.25 draad met moer en M8 x 11mm x 40mm glijbus 🤷‍♂️
help mij even alsjeblieft , al gezocht op Google maar kan het niet vinden ,

Heb wel een M12 bout op de juiste lengte maar die zou dan afgedraaid moeten worden naar M11,5 net als het schroefdraad en dan zou deze wel passen in het gat in het blok.

Heb wel M11 en M12 boren maar er is op dat stuk geen ruimte om een boormachine te plaatsen om het gat groter te maken. En dan nog is het een risico omdat het aan het blok vast zit ........
 

Bijlagen

  • IMG_20240229_112934.jpg
    IMG_20240229_112934.jpg
    343,2 KB · Weergaven: 0
  • 430023005_10160317737918458_3508987087069959998_n.jpg
    430023005_10160317737918458_3508987087069959998_n.jpg
    175,9 KB · Weergaven: 0
  • 430470644_10160317966373458_6411209840498257652_n.jpg
    430470644_10160317966373458_6411209840498257652_n.jpg
    453,3 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt:
Morgen ochtend rond 10:30 ben ik bij Moto Hengelo , @Lauraah94 zal daar ook zijn geloof ik ? 🤷‍♂️ :t ff rond kijken bakkie doen en dan ga ik weer door naar mijn garage hopelijk de mogelijkheid om nog wat te doen aan de nieuwe motorsteun.
 
Ik ben er rond de lunch. En ga er vooral even naartoe omdat ik altijd een goede band met Peter (rip) en Nikki heb gehad vanuit de motoropleider.
 
Terug
Bovenaan Onderaan