Twente en omgeving deel 22

Almelo aanpassen naar Twente en omgeving

  • Ja

    Stemmen: 22 88,0%
  • Nee

    Stemmen: 3 12,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
  • Opiniepeiling gesloten .
Ik heb geen cad of ervaring daarmee. Zou jij dat kunnen doen? Of zou ik met karton daar ook terecht kunnen :+ _O-
Dat laatste weet ik niet... Zou je ze ff moeten mailen/bellen
Het eerste kan ik je wel mee helpen :)
Komma echter maar, dan moet je wel ff een tekeningetje maken met zo veel mogelijk maten erop.
8 januari begin ik weer (volgende week nog vakantie) dus dan kan ik wel wat voor je in elkaar flanzen :)
 
Als je even een middag uitrekt teken je dit zelf eenvoudig in Fusion360. Is gratis te gebruiken en die files kan elk bedrijf wel aan, en het export ook in alle formats.

Je vorm is wat lastig om in te tekenen maar dat kan je wel tracen van een foto. Ik weet niet hoe “exact” je vorm van belang is. Veel rondingen is altijd kut inmeten.

Zoiets laten snijden bij 24tailor steel zal keer 50 euro zijn bij rvs gok ik, weet alleen niet of dat ook particulier kan.
 
Ja was een heftige dit keer. Laatste keer was 5 jaar geleden maar minder erg. Toen was ik met 3 weken weer aan het werk.

L5 tm m'n stuitje is 1 stuk al 22 jaar. L5 gebroken en discografie.

Blijft een zwak punt en helaas wordt ik ook ouder :+
Ja daar kom je niet meer vanaf nee. Ouder worden we niet, tenminste mentaal niet :+
 
Als je even een middag uitrekt teken je dit zelf eenvoudig in Fusion360. Is gratis te gebruiken en die files kan elk bedrijf wel aan, en het export ook in alle formats.

Je vorm is wat lastig om in te tekenen maar dat kan je wel tracen van een foto. Ik weet niet hoe “exact” je vorm van belang is. Veel rondingen is altijd kut inmeten.

Zoiets laten snijden bij 24tailor steel zal keer 50 euro zijn bij rvs gok ik, weet alleen niet of dat ook particulier kan.
Waar kan ik dat downloaden zonder dat ik overal alles qua persoonsgegevens moet invullen . Dus de site van Fusion360 ga ik voor de gratis test versie , of voor persoonlijk gebruik etc . Was niet van plan om mijn adres gegevens en telefoonnummer enzovoorts te gaan delen

Dus wellicht nog ergens anders ?
 
Probeer eens bij BEFO in Almelo daar heb ik wel eens wat laten snijden, je moet dan wel een CAD tekening hebben, deze kun je dan mailen naar hun.
 
Probeer eens bij BEFO in Almelo daar heb ik wel eens wat laten snijden, je moet dan wel een CAD tekening hebben, deze kun je dan mailen naar hun.
Ja mooi allemaal maar dan moet ik nog steeds een programma hebben waar ik die tekening kan maken, wil het graag proberen :Y
 
keramische schijven zijn duur, maar ook erg goed, maar ik heb de oplossing
1704033125521.jpeg


Deze week in de aanbieding bij de Blokker !!
 
Waar kan ik dat downloaden zonder dat ik overal alles qua persoonsgegevens moet invullen . Dus de site van Fusion360 ga ik voor de gratis test versie , of voor persoonlijk gebruik etc . Was niet van plan om mijn adres gegevens en telefoonnummer enzovoorts te gaan delen

Dus wellicht nog ergens anders ?
Ik heb nooit ergens mijn gegevens moeten invullen?! maar misschien tegenwoordig wel.
Meestal bij dat soort dingen pak ik gewoon willekeurige gegevens...
 
Nu deze geïnstalleerd, vd week eens kijken of het lukt
ik heb de linux variant gebruikt , was wel tevreden had ook Qcad en daar kon ik dingen mee die met autocad niet konden ,, zoals oer oude tekeningen importeren en opslaan in een nieuw variant
 
dat is best een natte bende ,, ik denk dat een hovercraft misschien wel een optie is

vind dit wel een interessant machine , ,met meer veerweg en dus meer comfort zonder dat je zo'n enorme cruise HD hoeft te hebben die super duur en zwaar zijn, schijnt heel aardig te sturen , standaard af fabriek
 
Terug
Bovenaan Onderaan