Twente en omgeving deel 22

Almelo aanpassen naar Twente en omgeving

  • Ja

    Stemmen: 22 88,0%
  • Nee

    Stemmen: 3 12,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
  • Opiniepeiling gesloten .
vanmiddag de GS nog even uitgelaten ,, het is toch wel een stuk frisser dan vorige week

20231018_144124.jpg
 
Gisteren mijn regelmatige route Delden-Ketelhaven (bij Dronten) v.v. gereden om op mijn boot te klussen. In de ochtend had ik mijn verwarmde onderjasje en verwarmde handschoenen hard nodig, maar aan het eind van de middag hoefden die niet meer aan de stroom.
 
We gaan t eens kijken waar t vandaan komt. Ik denk dat voor de Pan het seizoen over is. Verder op de oude Suz.
 
Zouden jullie het leuk vinden om een voorjaars receptie te houden?

Bakkie koffie of thee, bij mij hier in Denekamp op een zondagmiddag ergens begin April?

zorg ik voor koffie en thee , of iets anders wat gewild is.

Iemand anders wellicht wat te knagen koek/taart oid

Mogen jullie een datum prikken :t

Zet ik het hier in de OP :t 🥨🍰☕🫖🥤
 
Laatst bewerkt:
Zouden jullie het leuk vinden om een voorjaars receptie te houden?

Bakkie koffie of thee, bij mij hier in Denekamp op een zondagmiddag ergens begin April?

zorg ik voor koffie en thee , of iets anders wat gewild is.

Iemand anders wellicht wat te knagen koek/taart oid

Mogen jullie een datum prikken :t

Zet ik het hier in de OP :t 🥨🍰☕🫖🥤
Klinkt als een plan
 
Goed plan maar ik ben van jan tm juni niet in Twente.
Had je nog een najaarstoertje liggen voor eind oktober met ergens een bakkie? Zal ook nog ff kijken op de site/agenda van motorvrienden v twente.
A.s. zondag de zgn snertrit vd transalpclub. En zondag wordt het weer best goed!
 
Goed plan maar ik ben van jan tm juni niet in Twente.
Had je nog een najaarstoertje liggen voor eind oktober met ergens een bakkie? Zal ook nog ff kijken op de site/agenda van motorvrienden v twente.
A.s. zondag de zgn snertrit vd transalpclub. En zondag wordt het weer best goed!
Volgende week zondag mijn route bij MVT Rondje Twente 250km :Y :]
 

Bijlagen

  • Screenshot_2023-10-20-22-59-35-842_com.facebook.katana-edit.jpg
    Screenshot_2023-10-20-22-59-35-842_com.facebook.katana-edit.jpg
    172,1 KB · Weergaven: 2
Morgen is er in Winterswijk ook de herdenking voor die jonge vrouw die door haar partner (agent) om t leven is gebracht.

Zit er wel aan te denken om daar heen te gaan
 
ik ben vanaf een uurtje of 10 bij mn garage , er gaat wat gereedschap weg om plaats te maken voor iets anders en dan van middag hopelijk nog even stukje rijden dus voor wie wilt , je weet me te bereiken op telefoon , FaceBook , of hier met een Prive bericht :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan