BurgerKing
MF veteraan
- 20 okt 2002
- 10.421
- 6.173
Vandaag een rondje bij men noorderburen gereden
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je zult er maar wonenEn Zeeland is toch een heel mooie streek om is door te rijden
Me likeOef die MV ziet er wel heel gaaf uit
Standard versie
[afbeelding]
Lusso (met koffers, semi actieve vering)
[afbeelding]
Nou Triumph kom maar op met die T800 Sport
Wat betreft achtervering, had de voorspanning met de standaardveer half ingedraaid.
Met de Hyperpro gaat ie zonder extra voorspanning al hoger staan vanachter, maar heb em nu helemaal ingedraaid (=max voorspanning). Zodoende staat ie lekker op z'n neus, poten 12mm doorgestoken dat stuurt wat lekkerder en hij is nog steeds zo stabiel als wat ook bij 190+.
Me like
Ja daar heb je gelijk in, ik vind de Italiaantjes altijd super mooi wat design betreft. Alleen technisch en betrouwbaarheid is het niet je van het. Durf mijn centen er in ieder geval niet in te stoppen.Me like a lot, helaas wekken die paar gebruikersverhalen van de 800 Brutale niet echt de indruk dat bij MV alles voor elkaar is.
Vind Turismo Veloce wel de ideale mix tussen sportieve naked en allroad. Ik hoop dat Mr Bloor junior goed kijkt naar die MV
Fietsje had bijna twee weken stil gestaan en vanochtend kostte het mij een kwartier om m weer aan de praat te krijgen, startmotor deed t gewoon maar een of andere manier was de brandstof toevoer niet goed, was het dan toch teveel vocht van de afgelopen weken?
Bij mijn vorige Tiger 900 moest de accu in de winter altijd aan de lader als ik m niet dagelijks gebruikte, wat is jullie ervaring met de kou en de 800, 's winters altijd aan de druppellader?
Grt, Ningaloo
Twee weken moet zeker geen probleem zijn om te starten, dus als je accu nog vol zat ligt je probleem waarschijnlijk ergens anders. Google eens op de "stepper motor", zijn al meer mensen die daar problemen mee hebben gehad. De steppermotor goed schoon maken en af en toe wat invetten schijnt het probleem (niet starten/geen stationair) te verhelpen.Fietsje had bijna twee weken stil gestaan en vanochtend kostte het mij een kwartier om m weer aan de praat te krijgen, startmotor deed t gewoon maar een of andere manier was de brandstof toevoer niet goed, was het dan toch teveel vocht van de afgelopen weken?
Bij mijn vorige Tiger 900 moest de accu in de winter altijd aan de lader als ik m niet dagelijks gebruikte, wat is jullie ervaring met de kou en de 800, 's winters altijd aan de druppellader?
Grt, Ningaloo
Welkom Senior!Ha medeTiger-riders,
even voorstellen hier.
Nelizzz, maar die nickname bestond al, en heb even gechecked, ik ben ouder, vandaar Senior er maar bij genoemd
Heb een 800 road met ABS, venom yellow.
Ik rij er alweer twee jaar op, hele jaar door, en volledig zonder problemen. Inmiddels zo rond de 36000km.
Ik ben ook al een flinke tijd af en toe een lurker op het M-F, nooit eerder gedacht hier een account aan te maken. Grootste reden was dat ik echt specifieke tiger 800 zaken wilde zoeken en vinden, meer op specifiek topic gesorteerd (zoals op tiger800.co.uk) en dat heeft het M-F niet; alle 800 onderwerpen zijn hier in 1 draad over de 800/xc.
Maar goed, uiteindelijk toch account aangemaakt!
tot ziens
Nelizzz Sr.
Ha medeTiger-riders,
even voorstellen hier.
Nelizzz, maar die nickname bestond al, en heb even gechecked, ik ben ouder, vandaar Senior er maar bij genoemd
Heb een 800 road met ABS, venom yellow.
Ik rij er alweer twee jaar op, hele jaar door, en volledig zonder problemen. Inmiddels zo rond de 36000km.
Ik ben ook al een flinke tijd af en toe een lurker op het M-F, nooit eerder gedacht hier een account aan te maken. Grootste reden was dat ik echt specifieke tiger 800 zaken wilde zoeken en vinden, meer op specifiek topic gesorteerd (zoals op tiger800.co.uk) en dat heeft het M-F niet; alle 800 onderwerpen zijn hier in 1 draad over de 800/xc.
Maar goed, uiteindelijk toch account aangemaakt!
tot ziens
Nelizzz Sr.
Ha medeTiger-riders,
even voorstellen hier.
Nelizzz, maar die nickname bestond al, en heb even gechecked, ik ben ouder, vandaar Senior er maar bij genoemd
Heb een 800 road met ABS, venom yellow.
Ik rij er alweer twee jaar op, hele jaar door, en volledig zonder problemen. Inmiddels zo rond de 36000km.
Ik ben ook al een flinke tijd af en toe een lurker op het M-F, nooit eerder gedacht hier een account aan te maken. Grootste reden was dat ik echt specifieke tiger 800 zaken wilde zoeken en vinden, meer op specifiek topic gesorteerd (zoals op tiger800.co.uk) en dat heeft het M-F niet; alle 800 onderwerpen zijn hier in 1 draad over de 800/xc.
Maar goed, uiteindelijk toch account aangemaakt!
tot ziens
Nelizzz Sr.
Twee weken moet zeker geen probleem zijn om te starten, dus als je accu nog vol zat ligt je probleem waarschijnlijk ergens anders. Google eens op de "stepper motor", zijn al meer mensen die daar problemen mee hebben gehad. De steppermotor goed schoon maken en af en toe wat invetten schijnt het probleem (niet starten/geen stationair) te verhelpen.
Twee weken moet zeker geen probleem zijn om te starten, dus als je accu nog vol zat ligt je probleem waarschijnlijk ergens anders. Google eens op de "stepper motor", zijn al meer mensen die daar problemen mee hebben gehad. De steppermotor goed schoon maken en af en toe wat invetten schijnt het probleem (niet starten/geen stationair) te verhelpen.
Ik geloof niet dat er al een permanente oplossing voor gemaakt is, althans ik heb er nog niet van gehoord. Maar zou t graag horen als de dealer het op weet te lossen!Bedankt voor de tip! Idd wat vergelijkbare verhalen op het Engelse Tiger800 forum. Is kijken of het een aanhoudend probleem gaat worden. Verder heb ik geen probleem met stationair lopen maar als het aan gaat houden toch maar ff terug naar de dealer. Heb nog een jaar garantie
Welkom Senior!
Dat is een flinke kilometerstand die je er in twee jaar opgezet hebt,ook een hoop woon-werkverkeer neem ik aan? Anders heb je wel een hoop vrije tijdwat de naam senior weer zou verklaren natuurlijk..
Gele Tigers zie je niet veel,plaats er maar eens een foto van als je wil.
Grt Ron