Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nieuw. 2024 triton blauw + extreme plus pakket + GP livery wrap + nog wat kleinere toeters en bellen.Een hele goede keus die het plezier in het rijden gaat vergroten!
Welke bouwjaar van de Suzuki heb je momenteel op het oog?
Altijd in A
Tractie controle in 1
Als die hoger staat krijg je te vaak zon flikkerlampje in je giechel
Idem én tandwiel voor van 17 naar 16. Eindelijk een beetje agressie en als je wat rustiger wilt doen Modus B.Altijd in A
Tractie controle in 1
Als die hoger staat krijg je te vaak zon flikkerlampje in je giechel
Idem én tandwiel voor van 17 naar 16. Eindelijk een beetje agressie en als je wat rustiger wilt doen Modus B.
Nou er volgen nog helemaal geen fotootjes... kreeg vandaag bericht van de dealer dat de importeur de motor nog steeds niet aan de dealer heeft geleverd. Gaat enkele weken langer duren. En dan adverteert Suzuki doodleuk in de media met "uit voorraad leverbaar".Ik meld me alvast aan voor dit topic.
Na 2-3 jaar wikken en wegen over het wel/niet verkopen van mijn GSXR1000 heb ik vandaag een nieuwe GSX-S1000 besteld. Wordt over 2-3 weken geleverd. Gixxer wordt ingeruild. Daarmee komt dan een einde aan ruim 20 jaar GSXR-1000 rijden. Helaas.......de geest wil nog wel maar het lijf niet meer. Dus voor een comfortabelere zithouding gekozen. Fotootje volgt over 2-3 weken.
Thanks!Ik vind het een behoorlijke verbetering. Komt echt ten goede van de lijn in het design van de motor.
Wow zwart is ook mooi . Achterband ziet er "plat" uit, is het een 190/50 ? Bij mij komt er meteen een 190/55 onder.Ander 'fly-screen' vanuit Italië ontvangen en gelijk maar even gemonteerd!
Haalt die rare 'knik' er een beetje uit boven de koplampen...
Bekijk bijlage 2011492Bekijk bijlage 2011493Bekijk bijlage 2011494Bekijk bijlage 2011495Bekijk bijlage 2011496