Suzuki GSX-S 1000 en 750 ook een beetje

zit een beetje in dubio,
Ben opzoek naar een gebogen radiator-cover en ook valprotectie vh motorblok.
Iemand een aanrader/ervaring als het aankomt op de juiste passing en looks?
Moet zoiezo passen op onderstaande gsx s1000f uit 2018.

Ik heb een radiator cover van Yoshimura erop gezet, Hoegee is daar importeur van/kan deze bestellen.

Valprotectie doppen of sliders ben ik niet van, vind het geen gezicht, heb dan ook nog geen schuiver meegemaakt (gelukkig).

Ik heb een radiator cover van Yoshimura erop gezet, Hoegee is daar importeur van/kan deze bestellen.

Valprotectie doppen of sliders ben ik niet van, vind het geen gezicht, heb dan ook nog geen schuiver meegemaakt (gelukkig).

20201018_171931.webp

Ik heb deze originele Suzuki set gemonteerd, zijn officieel van een Katana.

Bijlagen

• 20230204_123157.webp
    20230204_123157.webp
    178,4 KB · Weergaven: 0
  • 20230902_214137.webp
    20230902_214137.webp
    336,1 KB · Weergaven: 0
mensen met ervaring als het aankomt op diagnose/uitleesapparatuur voor de gsxs1000?
Ben nl voornemens om zoiets aan te schaffen.

Ik heb valprotectie op beide assen en op het blok, vindt het niet echt lelijk ofzo...

20240624_161617.webp
20240624_161623.webp

Laatst bewerkt:
denk dat er weinig zijn die een motor uitlezen
heb wel voor de auto een en ander maar doe er weinig mee
Ik sleutel graag zelf. Na kleppen stellen moet er vaak nog iets gedaan worden met gasklephuizen syncen en daarna de tps sensor. Ik vind het een belangrijke tool om er dan bij te hebben dus vandaar. :)

Vandaag kuipwerk eraf gehad, zit goed pas in elkaar vergeleken met mijn eerdere motoren. Heb een radiator cover geïnstalleerd welke van ome ali komt. Pasvorm is kudt en dus ver van wegblijven lieve mensen. Maar goed, operatie geslaagd. Binnenkort olie vervangen en dan is het weer gas op den krukas. Nog grote winterklussen voor de boeg iemand?

Ik heb op dit moment voor de geintresseerde nog een gel buddyseat van topsellerie + een bagagedrager van givi te koop voor een Suzuki GSX-S1000!
Buddy is 2 cm verhoogd en geeft beter comfort als origineel.
Voor meer info graag per mail.

Bijlagen

• 20231011_095401.webp
    20231011_095401.webp
    226,5 KB · Weergaven: 0
  • drger.webp
    drger.webp
    164,7 KB · Weergaven: 0
Kuipwerk er eens afgehaald (ter controle) en als de kuipplaatjes binnen zijn kunnen de nieuwe knippers erop.

Bijlagen

• 20241230_164313.webp
    20241230_164313.webp
    327,3 KB · Weergaven: 0
Je hebt het netjes voor elkaar met een motorbrug. Lekker pielen in de wintermaanden als het weer toch niet zo ideaal is om te rijden. :t

Jarenlang in een veel te klein schuurtje gepruld, nu we begin 2023 verhuisd zijn heb ik eindelijk een garage. De brug was een vaderdagcadeau. En ja, ik ben er heel blij mee, de rug vind op de knieën werken niet meer fijn.
Edit,
Nu laatst de ali radiator cover niet helemaal lekker paste heb ik gekozen ve r&g spatbord verlenger. Moet deze nog aanschaffen btw.

Laatst bewerkt:
Zou iemand weten waar ik de originele decals kan verkrijgen van een 2016 Carbon editie?

1000017657.webp

De beste wensen allemaal. Maak er een mooi seizoen Suzuki seizoen van 👍

Vraagje: Ik wil een andere schokdemper monteren voor mijn GSXS1000 (2024) en hier kwam ooit iemand voorbij die dat al gedaan heeft.
Ik kan die post niet terugvinden. Iemand hier die kan helpen ? Bedankt !

ik weet de post zelf niet zijn maar ik heb me destijds goed ingelezen ivm een shock swap en de meesten zijn heel erg tevreden van k-tech, ohlins en nitro. YSS kost de helft van eerst genoemde maar is nog steeds een pak beter dan stock

Vraagje: Ik wil een andere schokdemper monteren voor mijn GSXS1000 (2024) en hier kwam ooit iemand voorbij die dat al gedaan heeft.

Beste wensen!

Hier het Suzuki seizoen begonnen met de aanschaf van een LT-Z90 voor mijn zoon t.v.v. de LT50. GSX-S blijft nog even onder de hoes. Heb geen ervaring met een andere schokbreker onder de GSX-S, staat me ook niet bij die hier gelezen te hebben, wellicht een ander topic? Gr.

20250102_212829.webp

Ik vermoed dat het deze pot was van Eric1977:Een pluim voor HK Suspension in Tiel

Edit:
In mijn hoofd zat ik meer in het instellen dan een andere schokdemper. Maar misschien kun je hier toch iets mee.

Laatst bewerkt:
Beste wensen!

Hier het Suzuki seizoen begonnen met de aanschaf van een LT-Z90 voor mijn zoon t.v.v. de LT50. GSX-S blijft nog even onder de hoes. Heb geen ervaring met een andere schokbreker onder de GSX-S, staat me ook niet bij die hier gelezen te hebben, wellicht een ander topic? Gr.

Bekijk bijlage 2085382
Speelgoed vd kleine mannen :t.

Ik heb inmiddels een offerte binnen voor een Hyperpro demper (volledig instelbaar met veer op gewicht) incl montage. Ca. 1100,-.

Dure hobby die vering, eenmaal gemonteerd wil je nooit meer iets anders.
Is de standaard schokbreker te ondermaats voor jouw rijstijl enof doeleinden?
Wil niet kritisch overkomen btw :t. Heb bij mijn vorige motor de voorvering eens aangepakt, dat was gelijk strakke lijnen rijden en van oor op oor ging dat super snel. Poten ook ietwat doorgestoken gaf nog meer plezier. Bij deze motorfiets was dat ook een zwak afgeveerd onderdeel.

Volgens mij kost een ohlins shock 1000 euro. Geen idee wat men vraagt voor een shock te monteren.

Ik heb 52000km gereden op de gsxs1000 en heb ook altijd zitten twijfelen om een shock te monteren. Reed em van oor op oor maar als je em echt push dan voel je dat de shock ondermaats presteerde.

Voorvork had ik een paar klikken strakker gezet en dat was goed voelbaar. Hield zijn lijn beter.

Als ik em nog zou hebben dan had ik de suspension aangepakt en brembo pomp/ stalen remleidingen/ abs delete laten uitvoeren.

Terug
Bovenaan Onderaan