Suzuki GSR *deel 10*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hiephoi nog ff,

IK heb nog steeds zaterdag 3 augustus open staan voor de BBQ bij mij voor de deur.
Misschien moeten we maar even een lijstje gaan maken mat mensen die willen aanschuiven.
In principe is het een GSR-meet dus iedereen met een GSR is welkom.
Dat wil niet zeggen dat al je (partner) een ander type motor rijdt, niet (mee) mag komen maar het is niet de bedoeling dat het MF-Mega-BBQ wordt.
Partners zijn dus ook welkom.

Ik wil iig wel voor het fris zorgen en een biertje kan er ook nog wel af (denk wel na als je nog moet rijden, je ben zelf verantwoordelijk en hopelijk ook oud en wijs genoeg).
Vraag is wel hoe we het met vlees gaan doen, misschien inventariseren wat mensen verwachten vanaf de BBQ (Sate, ribs, hamburgers, karbonade, speklappen, etc), ik kan dan daags ervoor de boodschappen wel doen.

Kom allemaal maar op met ideeën en voorstellen.

Beetje fris enzo is toch goed, alcohol mis ik niet aangezien het nog een hele reis terug is. Kwa vlees zou ik het ook niet te ingewikkeld maken. Beetje stokbrood en satesaus en kruidenboter erbij en misschien een salade als daar liefhebbers voor zijn. En ff de rekening maken zodat iedereen ff een bijdrage kan doen ter plaatse of van te voren overmaken.

Aah dat klinkt goed *D en dan s'middags eerst een stuk met zun allen touren ofzo?? :]

Lijkt mij het makkelijkst als wij jou allemaal een bepaald bedrag storten voor drankjes en het vlees enzo.

Het is dan wel sneekweek maar dit zou ik niet graag willen missen! schuif ik s'avonds wel aan in sneek.

Zet mij maar O.V.B want moet het wel ff regelen met werk... hopelijk lukt dat

aagggghhh, ik zie niet dat ik dan nog van uit Frankrijk terug moet komen -O- .

jammer ik had wel eens (nog nooit geweest) een GSR meet mee willen maken :Y en dan nog wel met een bbq :9~

;( jammer

Voor zover ik nu kan zien heb ik er wel tijd voor dan. Valt in me vakantie maar ik heb nog geen wilde plannen verder.

@ 0569: kunnen we makkelijk doen, zijn wel wat leuke stukjes hier.
Moeten we wel rekening houden dat iedereen al uit het hele land gekomen is en waarschijnlijk al wat km in de banden hebben.

@ Denzis, Tuurlijk, je ben toch "lid van de club"....

Qua eten houden we het dan simpel. Zal wel mijn "befaamde" kipsaté maken..... Iemand bezwaar tegen knoflook? Wil niet hebben dat als je een boer laat in je helm, je van je fiets afdondert.

Aanwezigen:

01) Bar-E
02) Erwin_83
03) 0569 (OVB)
04) Denzis
05)
06)
07)

@ 0569: kunnen we makkelijk doen, zijn wel wat leuke stukjes hier.
Moeten we wel rekening houden dat iedereen al uit het hele land gekomen is en waarschijnlijk al wat km in de banden hebben.

@ Denzis, Tuurlijk, je ben toch "lid van de club"....

Qua eten houden we het dan simpel. Zal wel mijn "befaamde" kipsaté maken..... Iemand bezwaar tegen knoflook? Wil niet hebben dat als je een boer laat in je helm, je van je fiets afdondert.

Aanwezigen:

01) Bar-E
02) Erwin_83
03) 0569 (OVB)
04) Denzis
05)
06)
07)

Ben verslaafd aan knoflook. Dus dat is geen probleem. Waar moeten we wezen? Had het wel ergens gelezen maar vind het niet meer terug.

[

en ik vraag me altijd maar af wat ze bedoelen met: op onverklaarbare wijze van de weg geraakt _O-

aagggghhh, ik zie niet dat ik dan nog van uit Frankrijk terug moet komen -O- .

jammer ik had wel eens (nog nooit geweest) een GSR meet mee willen maken :Y en dan nog wel met een bbq :9~

;( jammer

Laat ik nou in precies hetzelfde schuitje zitten :(

Wil jullie koppen ook wel es zien :)

Een regio toertje kan ook altijd tussendoor voor mensen die bij elkaar in de buurt wonen.

lijkt me leuk :Y, ik woon in zutphen wie woont er in de buurt?

gaat wel even duren vanmiddag gehoord dat ik een scheurtje in een tussen wervel in mn rug heb :X

GR NEOM!

O das niet zo best met je rug zo te horen.

Zutphen is niet gelijk om de hoek, maar als we halverwege afspreken we gelijk op de Veluwe.

dat zou zeker een keer kunnen :Y onze eigen kleine GSR meet ;)

maar ben ik even nieuwsgierig waar je woont? ;)

Veluwe is wel lekker rijden :Y

Zoals het nu lijkt kan ik ook wel :)
Noteer mij dus ook maar OVB
Mensen vanuit noorden die ook die kant op gaan?

rug moet wel weer goed komen zijden ze maar kost wat tijd (en oefeningen), maar ik ga donderdag mooi weer naar het werk wand thuis zitten is niks voor mij :N

Zoals het nu lijkt kan ik ook wel :)
Noteer mij dus ook maar OVB
Mensen vanuit noorden die ook die kant op gaan?

Ergens tussen Amersfoort en Amsterdam of bij mij thuis in Huizen kunnen de noorderlingen en oosterlingen verzamelen en dan rustig aan richting het zuidoosten en nog wat mensen op de route oppikken als die er zijn.

Ergens tussen Amersfoort en Amsterdam of bij mij thuis in Huizen kunnen de noorderlingen en oosterlingen verzamelen en dan rustig aan richting het zuidoosten en nog wat mensen op de route oppikken als die er zijn.

Ik kom uit de omgeving amsterdam.. :z

Jah Zaandijk zag ik al. Kunnen we je bij Roeleey oppikken als hij mee gaat.

Vandaag m'n nieuwe (ja alweer) velgstickers aangebracht.. *O*

20130611143910.jpg

20130611143922.jpg

20130611143943.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan