Suzuki GSR *deel 10*

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Jens. Leuk plan, zelf heb ik nog geen plannen voor de vakantie, maar ik zal vast wel wat tijd op de GSR rondbrengen.

Van de week kwam ik dit topic tegen, wie weet staat er nog handige info voor je in.

@Erwin, ik had t idd ook gezien, erg handig topic!

Ik heb bijna alles wel... behalve een multitool en nog geen oplossing om voor nood benzine mee te nemen...

zelf heb ik een (http://www.new-line.nl/nl/gereedschap/leatherman-fuse_31011.htm?gclid=CMXaqv-Iz7cCFVMetAodoQ8ACA) leatherman en die bevalt er goed (dat mes is scherp!!!) :Y zijn hier niet heel goedkoop (mijne mee genomen uit de USA) maar gaat ook niet kapot.

Zelf wil ik de MUT (http://www.leatherman.com/product/MUT) graag nog een keer kopen, deze is speciaal gemaakt voor de dingen die ik er mee doe maar gezien de prijs :X staat deze nog even op hold.

GR NEMO

:W Even een update hier vanuit 't hoge noorden!

Ik heb nu dan eindelijk MF-stickers op beide motoren :) (nouja 1-tje op mijn honda vision 110cc :+ )

En heb vandaag een usb aansluiting gemaakt aan 't stuur, zodat ik mijn telefoon, camera en wellicht GPS op kan laden.

Dit omdat ik over dik een maand met de GSR naar Noorwegen vertrek *O*
Ik ga ruim twee weken rondtrekken, ik begin in Bergen, daar ga ik met de boot heen vanaf Denemarken. Ik heb er al ontzettend veel zin aan, maar vind t wel spannend, zo alleen :Y O-)

Dus ben een beetje voorbereidingen aan t treffen; usb lader, roltas, tanktas, eventueel zijtassen etc. etc.

Leuk leuk leuk 8-) 8-)

Jullie eigenlijk al vakantieplannen?

Mooie onderneming zeg! Ben benieuwd hoe het je bevalt!

Wij gaan naar italie, helaas zonder motor. Zien of ik daar ook een dagje wat kan huren en dan wat de bergjes intrekken:)

Hey Guys
Merk op dat mijn ketting volgens mij teveel speling heeft. kan ik dat zelf aanspannen als leek zijnde ? Of best even langs de dealer gaan ?

Rob

zelf heb ik een (http://www.new-line.nl/nl/gereedschap/leatherman-fuse_31011.htm?gclid=CMXaqv-Iz7cCFVMetAodoQ8ACA) leatherman en die bevalt er goed (dat mes is scherp!!!) :Y zijn hier niet heel goedkoop (mijne mee genomen uit de USA) maar gaat ook niet kapot.

Zelf wil ik de MUT (http://www.leatherman.com/product/MUT) graag nog een keer kopen, deze is speciaal gemaakt voor de dingen die ik er mee doe maar gezien de prijs :X staat deze nog even op hold.

GR NEMO

Wow wel echt mooie stukjes gereedschap! Ik ben alleen bang dat ik 't niet gebruik... qua zakmes heb ik namelijk al een victorinox (gekocht in zwitserland, jaja), en die voldoet voor veel dingen denk ik.

Ik heb mezelf wel getrakteerd op een super led zaklampje.

Jij doet veel reparaties aan geweren? O-) :P

over het financiële aspect kan ik niks zeggen (is heel afhankelijk), maar ik vind zelf een GSR leuk :] .

Maar als je echt een 2 cilinder man bent zou ik er even goed over na denken, ik zeg niet dat de GSR minder is maar wel dat het anders is :Y .

ga eerst een rondje rijden met zn ding dan weet je wat je kan verwachten ;) als je er mee op vakantie wil zou ik zeker een ruit er op monteren wand je zit best in de wind (ik heb er nog een te koop :X maar los daar van :Y ) iets wat je op je SV minder hebt, maar is een SV650N niet wat :? .

GR NEMO!

Mocht ik zaterdag thuiskomen met een GSR. Wat mag dat ruitje kosten?

Hey Guys
Merk op dat mijn ketting volgens mij teveel speling heeft. kan ik dat zelf aanspannen als leek zijnde ? Of best even langs de dealer gaan ?

Rob

Gewoon zelf doen... :Y
Kan zelfs met het bij de motor geleverde gereedschap.... ;)

1. Moer van de as losdraaien
2. boutjes van de kettingspanners aan beide zijden uitdraaien.
3. Moer van de as weer vastdraaien.

Op de kettingspanners staan streepjes, zorg dat ze aan beide kanten gelijk staan, anders staat je wiel scheef.
Zorg wel dat je voldoende speling houdt, bij het aandraaien van de as moer gaat de ketting ook nog ietsjes strakker staan.
1,5 -2 cm bij een onbelaste motor (als je er niet op zit) is goed.

:W Even een update hier vanuit 't hoge noorden!

Ik heb nu dan eindelijk MF-stickers op beide motoren :) (nouja 1-tje op mijn honda vision 110cc :+ )

En heb vandaag een usb aansluiting gemaakt aan 't stuur, zodat ik mijn telefoon, camera en wellicht GPS op kan laden.

Dit omdat ik over dik een maand met de GSR naar Noorwegen vertrek *O*
Ik ga ruim twee weken rondtrekken, ik begin in Bergen, daar ga ik met de boot heen vanaf Denemarken. Ik heb er al ontzettend veel zin aan, maar vind t wel spannend, zo alleen :Y O-)

Dus ben een beetje voorbereidingen aan t treffen; usb lader, roltas, tanktas, eventueel zijtassen etc. etc.

Leuk leuk leuk 8-) 8-)

Jullie eigenlijk al vakantieplannen?

Hoi Jens,

Cool plan, lijkt me wel gaaf, maar helaas krijg ik niet m'n hele gezin meegesleept op de motor... _O-
Laatst een paar dagen in de Eiffel vertoefd en daar wel het plan gemaakt om volgend jaar een weekje Schotland te gaan doen met een groepje vrienden/collegae.. *O* :]
Dit jaar blijft de vakantie dichtbij....Huis opknappen B|

Tx voor de kettingspan tips :-) maar de dealer gaat het effe doen ( motor is nog in garantie en mag er gewoon mee langskomen, lijkt mr gewoon effe relaxter ; kan ik ook weer een redelijk ritje doen zaterdag ).

Mocht ik zaterdag thuiskomen met een GSR. Wat mag dat ruitje kosten?

staat voor 50 euro te koop maar als jij een GSR koopt mag je hem voor 40 hebben :Y (of ruilen tegen een originele zn kleintje ;) ).

ik heb alleen de bevestiging's boudjes zelf nog op de motor zitten omadt ik geen andere heb, maar je maakt gebruik van de originele ophang punten (wijst zich van zelf :Y super duidelijk) dit betekend alleen dat je iest langere boutjes moet hebben (4x geloof ik) maar die zijn overal wel te krijgen).

mochten die boudjes echt een probleem zijn kijk ik op het werk voor andere voor je ;)

GR NEMO

Wow wel echt mooie stukjes gereedschap! Ik ben alleen bang dat ik 't niet gebruik... qua zakmes heb ik namelijk al een victorinox (gekocht in zwitserland, jaja), en die voldoet voor veel dingen denk ik.

Ik heb mezelf wel getrakteerd op een super led zaklampje.

Jij doet veel reparaties aan geweren? O-) :P

soms, maar zo als ze het in Nederland noemen officieel ( ;) ) sport schutter.
dan is zn ding wel handig, vooral om dat er (bijna) alles op zit voor vuurwapens (ontworpen voor de AR15).

zn zaklamp is ook wel handig :Y ik gebruik deze op het werk http://www.special-gear.com/olight-olight-olight-t15-cree-p-89.html en gebruik hem eigenlijk wel elke dag ;) .
mijne heeft wel meer lummen (220), en dan is het wel handig als je een extra batterij hebt wand die kan je wel eens nodig hebben als je hem regelmatig gebruikt :Y .

GR NEMO

staat voor 50 euro te koop maar als jij een GSR koopt mag je hem voor 40 hebben :Y (of ruilen tegen een originele zn kleintje ;) ).

ik heb alleen de bevestiging's boudjes zelf nog op de motor zitten omadt ik geen andere heb, maar je maakt gebruik van de originele ophang punten (wijst zich van zelf :Y super duidelijk) dit betekend alleen dat je iest langere boutjes moet hebben (4x geloof ik) maar die zijn overal wel te krijgen).

mochten die boudjes echt een probleem zijn kijk ik op het werk voor andere voor je ;)

GR NEMO
\\Boutjes zijn hier idd bij de plaatselijke ijzerboer wel te halen! Welke is het eigenlijk? iets van een foto ofzo? Of modelnaam? ;)

Nou heb de gsr gekocht ! Het reedt echt heerlijk. Het was net een brommer zo licht stuurde het dingetje. Zat ook tien keer beter. Wel een beetje veel bijbetaald maar kon het niet laten.

Ongeveer 1500 bijbetaald en mijn motor ingeleverd.

Motor was wel geimporteerd door de dealer zelf in 2011. maar heeft wel een complete onderhoudsgeschiedenis! En 4000 km geleden zijn de kleppen gedaan, nieuwe banden, nieuwe voorvorkkeringen, nieuwe schijfen en blokken etcetera.

AL met al wel een goede koop denk ik. Morgen ophalen.

heey!!!! van harte!

Als je hem hebt zo snel mogelijk veel :], zal wel lang wachten zijn tot morgen met dit weer :Y ;) .

ff snel een foto voor je

full

full

full

full

met ruitje er op, voor een beter beeld ;)

volgens mij hoort bij het ruitje ook nog 2 buisjes waar 2 boutjes door gaan (om afstand op te vullen) maar ook deze zitten nog op mijn motor :X als je interesse hebt laat het maar even weten dan lossen we dat wel op :Y .

veel plezier morgen :]

GR NEMO

Laatst bewerkt:
Nou heb de gsr gekocht ! Het reedt echt heerlijk. Het was net een brommer zo licht stuurde het dingetje. Zat ook tien keer beter. Wel een beetje veel bijbetaald maar kon het niet laten.

Motor was wel geimporteerd door de dealer zelf in 2011. maar heeft wel een complete onderhoudsgeschiedenis! En 4000 km geleden zijn de kleppen gedaan, nieuwe banden, nieuwe voorvorkkeringen, nieuwe schijfen en blokken etcetera.

Aah Mooi man, Veel plezier ermee!! :] :]

volgens mij is meer dan de helft van alle motoren geimporteerd , mijne ook, was het onderhoud niet van bekend, das wel minder maar mooi dat dat bij die van jou wel bekend is! beetje extra zekerheid :)

Ongetwijfeld een goede koop! Veel rijplezier! :] *O*

full

Ow ennuh plaatjes? :9

Laatst bewerkt:
:W

na 118k nu ook mn linker stepje afgebroken van de schetsplaat :/
Iemand toevallig een linker schetsplaat en stepje over? O-)

Laatst bewerkt:
Nou ben ik weer! wat een heerlijk ding zeg! Echt heel erg blij mee. wind valt me nog reuze mee. Zelfs het idee dat het minder is dan met de SV.

Gisteren is me telefoon kapot gegaan dus foto´s komen binnenkort!

@Nemo. Ik laat snel van me horen, eerst even rijden!

Nou ben ik weer! wat een heerlijk ding zeg! Echt heel erg blij mee. wind valt me nog reuze mee. Zelfs het idee dat het minder is dan met de SV.

Gisteren is me telefoon kapot gegaan dus foto´s komen binnenkort!

@Nemo. Ik laat snel van me horen, eerst even rijden!

groot gelijk :] met die hap!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan