Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Even een update hier vanuit 't hoge noorden!
Ik heb nu dan eindelijk MF-stickers op beide motoren (nouja 1-tje op mijn honda vision 110cc )
En heb vandaag een usb aansluiting gemaakt aan 't stuur, zodat ik mijn telefoon, camera en wellicht GPS op kan laden.
Dit omdat ik over dik een maand met de GSR naar Noorwegen vertrek
Ik ga ruim twee weken rondtrekken, ik begin in Bergen, daar ga ik met de boot heen vanaf Denemarken. Ik heb er al ontzettend veel zin aan, maar vind t wel spannend, zo alleen
Dus ben een beetje voorbereidingen aan t treffen; usb lader, roltas, tanktas, eventueel zijtassen etc. etc.
Leuk leuk leuk
Jullie eigenlijk al vakantieplannen?
zelf heb ik een (http/www.new-line.nl/nl/gereedschap/leatherman-fuse_31011.htm?gclid=CMXaqv-Iz7cCFVMetAodoQ8ACA) leatherman en die bevalt er goed (dat mes is scherp!!!) zijn hier niet heel goedkoop (mijne mee genomen uit de USA) maar gaat ook niet kapot.
Zelf wil ik de MUT (http/www.leatherman.com/product/MUT) graag nog een keer kopen, deze is speciaal gemaakt voor de dingen die ik er mee doe maar gezien de prijs staat deze nog even op hold.
GR NEMO
over het financiële aspect kan ik niks zeggen (is heel afhankelijk), maar ik vind zelf een GSR leuk .
Maar als je echt een 2 cilinder man bent zou ik er even goed over na denken, ik zeg niet dat de GSR minder is maar wel dat het anders is .
ga eerst een rondje rijden met zn ding dan weet je wat je kan verwachten als je er mee op vakantie wil zou ik zeker een ruit er op monteren wand je zit best in de wind (ik heb er nog een te koop maar los daar van ) iets wat je op je SV minder hebt, maar is een SV650N niet wat .
GR NEMO!
Hey Guys
Merk op dat mijn ketting volgens mij teveel speling heeft. kan ik dat zelf aanspannen als leek zijnde ? Of best even langs de dealer gaan ?
Rob
Even een update hier vanuit 't hoge noorden!
Ik heb nu dan eindelijk MF-stickers op beide motoren (nouja 1-tje op mijn honda vision 110cc )
En heb vandaag een usb aansluiting gemaakt aan 't stuur, zodat ik mijn telefoon, camera en wellicht GPS op kan laden.
Dit omdat ik over dik een maand met de GSR naar Noorwegen vertrek
Ik ga ruim twee weken rondtrekken, ik begin in Bergen, daar ga ik met de boot heen vanaf Denemarken. Ik heb er al ontzettend veel zin aan, maar vind t wel spannend, zo alleen
Dus ben een beetje voorbereidingen aan t treffen; usb lader, roltas, tanktas, eventueel zijtassen etc. etc.
Leuk leuk leuk
Jullie eigenlijk al vakantieplannen?
Mocht ik zaterdag thuiskomen met een GSR. Wat mag dat ruitje kosten?
Wow wel echt mooie stukjes gereedschap! Ik ben alleen bang dat ik 't niet gebruik... qua zakmes heb ik namelijk al een victorinox (gekocht in zwitserland, jaja), en die voldoet voor veel dingen denk ik.
Ik heb mezelf wel getrakteerd op een super led zaklampje.
Jij doet veel reparaties aan geweren?
\\Boutjes zijn hier idd bij de plaatselijke ijzerboer wel te halen! Welke is het eigenlijk? iets van een foto ofzo? Of modelnaam?staat voor 50 euro te koop maar als jij een GSR koopt mag je hem voor 40 hebben (of ruilen tegen een originele zn kleintje ).
ik heb alleen de bevestiging's boudjes zelf nog op de motor zitten omadt ik geen andere heb, maar je maakt gebruik van de originele ophang punten (wijst zich van zelf super duidelijk) dit betekend alleen dat je iest langere boutjes moet hebben (4x geloof ik) maar die zijn overal wel te krijgen).
mochten die boudjes echt een probleem zijn kijk ik op het werk voor andere voor je
GR NEMO
+1Euh neuh mn Yoshi's maken al heerlijke herrie!!
Nou heb de gsr gekocht ! Het reedt echt heerlijk. Het was net een brommer zo licht stuurde het dingetje. Zat ook tien keer beter. Wel een beetje veel bijbetaald maar kon het niet laten.
Ongeveer 1500 bijbetaald en mijn motor ingeleverd.
Motor was wel geimporteerd door de dealer zelf in 2011. maar heeft wel een complete onderhoudsgeschiedenis! En 4000 km geleden zijn de kleppen gedaan, nieuwe banden, nieuwe voorvorkkeringen, nieuwe schijfen en blokken etcetera.
AL met al wel een goede koop denk ik. Morgen ophalen.
Nou heb de gsr gekocht ! Het reedt echt heerlijk. Het was net een brommer zo licht stuurde het dingetje. Zat ook tien keer beter. Wel een beetje veel bijbetaald maar kon het niet laten.
Ongeveer 1500 bijbetaald en mijn motor ingeleverd.
Motor was wel geimporteerd door de dealer zelf in 2011. maar heeft wel een complete onderhoudsgeschiedenis! En 4000 km geleden zijn de kleppen gedaan, nieuwe banden, nieuwe voorvorkkeringen, nieuwe schijfen en blokken etcetera.
AL met al wel een goede koop denk ik. Morgen ophalen.
Nou ben ik weer! wat een heerlijk ding zeg! Echt heel erg blij mee. wind valt me nog reuze mee. Zelfs het idee dat het minder is dan met de SV.
Gisteren is me telefoon kapot gegaan dus foto´s komen binnenkort!
@Nemo. Ik laat snel van me horen, eerst even rijden!