Suzuki GSR *deel 10*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ziet er erg goed uit kiwi *D zou ik eigenlijk van het winter ook ff moeten doen, die van mij mogen ook wel ff glimmen.

Ik heb dit weekend mijn Mivv dempers gemonteerd maar er kwam een kink in de kabel. De linker demper bleef los zitten en toen ik die wilde verstellen brak de schroef. Maar gelukkig heb ik heeeeeel snel van Bolski gisteren een nieuwe gekregen. Gelijk gemonteerd en de Db Killers eruit gehaald en man oh man wat een geluid }) .

Alleen heb ik een vraag aan diegene die ook Mivv dempers hebben. Bij de rechter demper blijft de uitlaatgassen eerst koud terwijl de rechter zijde bijna warm is. Heb me laten vertellen dat dat normaal is maar hebben jullie dat ook? En bij de linkpijp/katalysator en de linkpijp/linker demper komt condens/water eruit gepruttelt. Verandert dit nog of is dit normaal?

|( Beetje laat...maar heb nog een alu superbike stuur liggen... :$
Gratis af te halen voor de liefhebber...

ik zou erg graag het stuur ontvangen als hij nog niet is weggegeven :Y :Y :Y
ben al een tijdje aan het twijfelen (een keer een verkeerde besteld) maar als jij hem weg doet is dat voor mij een hele uitkomst :Y (helemaal financieel ;) ).

zou je hem eventueel ook willen opsturen? (ik betaal graag de verzendkosten).

GR NEMO!

Ik heb dit weekend mijn Mivv dempers gemonteerd maar er kwam een kink in de kabel. De linker demper bleef los zitten en toen ik die wilde verstellen brak de schroef. Maar gelukkig heb ik heeeeeel snel van Bolski gisteren een nieuwe gekregen. Gelijk gemonteerd en de Db Killers eruit gehaald en man oh man wat een geluid }) .

Alleen heb ik een vraag aan diegene die ook Mivv dempers hebben. Bij de rechter demper blijft de uitlaatgassen eerst koud terwijl de rechter zijde bijna warm is. Heb me laten vertellen dat dat normaal is maar hebben jullie dat ook? En bij de linkpijp/katalysator en de linkpijp/linker demper komt condens/water eruit gepruttelt. Verandert dit nog of is dit normaal?

Eerlijk gezegt heb ik nog nooit aan de uitlaatgassen gevoeld kwa warmte. Heb wel zelf db-killers gemaakt want wat een herrie zeg *D schaamde me dood als ik sochtends weg rijd om 6:30 O-)

Laatst bewerkt:
Sorry @ de rest geejeedee was het eerst en woont toevallig om de hoek bij de school van m'n jongste zoon, waar ik toevallig vanavond moest zijn....

Hebben mijn Yoshi's ook, de rechter (van achter gezien) is sneller warm en blijft dat ook dan de linker, omdat de rechter de snelste uitgang naar buiten is voor de uitlaatgassen.
Dat water is condens, dat kan zich vormen, liever eruit blazen dus dan erin laten druppelen :P

Net thuis van de ketting en tandwielen vervangen, leuk klusje en bijna compleet zelf gedaan, kwamen erna wel achter de conclusie dat er intern even flink wat gecontroleerd moet worden, kleppen en de NAKS...iets ratelt en was mij nog niet zo opgevallen in de tijd :$

Ja maar komt dat condens ook bij de connectie van de linkpijp en de dempers en de linkpijp naar de katalysator bij jouw Yoshi's voor?

En bij blijft de rechter demper (van achteren gezien) het koudst.

Ja maar komt dat condens ook bij de connectie van de linkpijp en de dempers en de linkpijp naar de katalysator bij jouw Yoshi's voor?

En bij blijft de rechter demper (van achteren gezien) het koudst.

Ik let er nooit zo op maar er komt wel wat witte rook uit de uitlaat als de motor nog koud is, das geloof ik condens...experts kom er maar in! :P

Hmm das dus precies andersom dan bij mij, misschien dat de flow naar de rechter beter is dan, kan zoveel zijn, als ze beide maar werken ;)

witte rook kan idd condens zijn (als het maar niet zoet ruikt!), maar begrijp ik nu goed dat er condens (water) uit de aansluiting van de linkpijp komt? dat iig niet oké dat hoort gewoon dicht tezijn (is het maar 1 drupje of echt meer?).

dat 1 demper warmer word dan de ander kan verschillende oorzaken hebben, idd meer of minder flow kan uitmaken maar dichter op de aansluiting maakt ook uit (warmte geleiding),het is niet gezegd dat de demper die het dichtste op de uitlaat zit ook het warmst word maar die kans lijkt me hier wel het grootst.

GR NEMO

Mijn besluit is genomen. Ik ga een ABM Streetbar of een Superbike stuur (de lagere versie) kopen. Dus dan heb ik een Rizoma Fatbar met Rizoma risers over. Die wil ik natuurlijk aan 1 van jullie verkopen want die risers passen alleen op een Gsr. Het stuur is mat zwart en de risers zijn zijde glans zwart. De stuurgewichten (zwart) van Rizoma verkoop ik er ook bij. De zwarte Rizoma handvatten zijn al verkocht. Mail me maar even voor de prijs.

Alsof ik een eeuwigheid weggeweest ben. Wat een bult bijleeswerk. Even een beetje gescand hoor, ben namelijk erg lui. Ik las dat er een GSR dude in Sneek bijgekomen was. Met de gekkebiker46 en mezelf, hebben we dan als een trio binnen 10km afstand van elkaar. Grapsig.

Maar ja, GSR staat nog steeds te koop. Maar de handel ligt ongeveer stil met 2de hands motoren. Worden alleen nog wat lowbudget motoren verkocht heb ik begrepen.

Straks nog even op de motor weg misschien, heb de motorbroek toch nog aan van vanmiddag. :]

Alsof ik een eeuwigheid weggeweest ben. Wat een bult bijleeswerk. Even een beetje gescand hoor, ben namelijk erg lui. Ik las dat er een GSR dude in Sneek bijgekomen was. Met de gekkebiker46 en mezelf, hebben we dan als een trio binnen 10km afstand van elkaar. Grapsig.

Maar ja, GSR staat nog steeds te koop. Maar de handel ligt ongeveer stil met 2de hands motoren. Worden alleen nog wat lowbudget motoren verkocht heb ik begrepen.

Straks nog even op de motor weg misschien, heb de motorbroek toch nog aan van vanmiddag. :]

Haha ja toevallig! en ook nog 3 zwarten als ik jullie ondertitel/foto zie *D
Heb vandaag ook al ff stukje gereden, --> Lemmer --> Oosterzee --> Joure --> Sneek :]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan