Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heb ook wel interesse.... waar woon je ongeveer?
Beetje laat...maar heb nog een alu superbike stuur liggen...
Gratis af te halen voor de liefhebber...
Ik heb dit weekend mijn Mivv dempers gemonteerd maar er kwam een kink in de kabel. De linker demper bleef los zitten en toen ik die wilde verstellen brak de schroef. Maar gelukkig heb ik heeeeeel snel van Bolski gisteren een nieuwe gekregen. Gelijk gemonteerd en de Db Killers eruit gehaald en man oh man wat een geluid .
Alleen heb ik een vraag aan diegene die ook Mivv dempers hebben. Bij de rechter demper blijft de uitlaatgassen eerst koud terwijl de rechter zijde bijna warm is. Heb me laten vertellen dat dat normaal is maar hebben jullie dat ook? En bij de linkpijp/katalysator en de linkpijp/linker demper komt condens/water eruit gepruttelt. Verandert dit nog of is dit normaal?
Roeleey kan wel gaan loten
Ik heb dit weekend mijn Mivv dempers gemonteerd maar er kwam een kink in de kabel. De linker demper bleef los zitten en toen ik die wilde verstellen brak de schroef. Maar gelukkig heb ik heeeeeel snel van Bolski gisteren een nieuwe gekregen. Gelijk gemonteerd en de Db Killers eruit gehaald en man oh man wat een geluid .
Alleen heb ik een vraag aan diegene die ook Mivv dempers hebben. Bij de rechter demper blijft de uitlaatgassen eerst koud terwijl de rechter zijde bijna warm is. Heb me laten vertellen dat dat normaal is maar hebben jullie dat ook? En bij de linkpijp/katalysator en de linkpijp/linker demper komt condens/water eruit gepruttelt. Verandert dit nog of is dit normaal?
Ja maar komt dat condens ook bij de connectie van de linkpijp en de dempers en de linkpijp naar de katalysator bij jouw Yoshi's voor?
En bij blijft de rechter demper (van achteren gezien) het koudst.
Sorry @ de rest geejeedee was het eerst en woont toevallig om de hoek bij de school van m'n jongste zoon, waar ik toevallig vanavond moest zijn....
@GeeJeeDee: Helaas geen schetsplaat bij die Lars... verder zoeken
Alsof ik een eeuwigheid weggeweest ben. Wat een bult bijleeswerk. Even een beetje gescand hoor, ben namelijk erg lui. Ik las dat er een GSR dude in Sneek bijgekomen was. Met de gekkebiker46 en mezelf, hebben we dan als een trio binnen 10km afstand van elkaar. Grapsig.
Maar ja, GSR staat nog steeds te koop. Maar de handel ligt ongeveer stil met 2de hands motoren. Worden alleen nog wat lowbudget motoren verkocht heb ik begrepen.
Straks nog even op de motor weg misschien, heb de motorbroek toch nog aan van vanmiddag.
Ja, had niks meer liggenBalen man. Was ie hem al kwijt?