Suzuki GSR *deel 10*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Qua eten houden we het dan simpel. Zal wel mijn "befaamde" kipsaté maken..... Iemand bezwaar tegen knoflook? Wil niet hebben dat als je een boer laat in je helm, je van je fiets afdondert.

Aanwezigen:

01) Bar-E
02) Erwin_83
03) 0569 (OVB)
04) Denzis
05) CorvetteFreak
06)
07)

Qua eten, n hamburger en wat stokjes sateh, lekker, ik probeer niet meer zo'n grote eter te zijn :P
En knoflook, bring it, dan maar met vizier open rijden! :P

Gvd ik zie dat 3 augustus precies tussen twee nachtdiensen in valt. Dat wordt dus een NEE van mijn kant. Ga wel proberen vrij te krijgen maar vrees voor het ergste...

Heb nu - na 3 dagen klussen - de motor weer in elkaar zitten. *O*

-1e dag alles demonteren (complete uitlaat + bochten, kuipwerk, etc) en documenteren..
-2e dag polijsten van uitlaatbochten, ontkleuren van de nieuwe tankdop, kopen van nieuwe uitlaatklemmen, monteren van Rizoma radiatorcover / de alu tankdop.
-3e dag alles monteren en test.

De tankdop was eerst zwart met goud geannodiseerd..maar goud is niet mijn ding. Gelukkig zijn er enkele gootsteenontstoppers die, juist gemengd, binnen enkele seconden de geannodiseerde kleur van metaal afbijten. Hij is nu dus zwart met zilver ;)

Foto's komen nog. Filmpje met geluid van de Lazer X-Treme demper + linkpijp komen nog. Heb ze al wel gemaakt maar krijg het niet voor elkaar dat geluid op te nemen..(heb geen filmcamera, gebruik dus mijn Olympus Mju action cam). Qua geluid en rijden merk ik niet veel verschil, maar dat had ik ook niet verwacht.

Laatst bewerkt:
ziet er goed uit Roeleey :Y

hey mensen ik heb even een algemene vraag, vorige week reed ik een lekkere tocht op de GSR en toen waaide mijn tanktas me om de oren :X natuurlijk beschik ik net zo als jullie over een uitermate goede reactie en kon hem nog net vast klemmen O-) .

nu heb ik een tanktas met magneten en dat was zeker op mijn vorige motor (ss) geen probleem maar ik heb nu geen kuip meer en dat vind de tas wat minder.
ik gebruik die tas niet zo vaak maar vindt hem wel handig met ritjes, ik zit er aan tedenken op anders een soort tanktas op de buddy te doen (rij vaak allen) maar waar rijden jullie mee en waar ik benieuwd naar ben is wat vinden jullie fijn :?

onder het mom: hoe rijden jullie de zomer door ;)

GR NEMO!

He, Nemo! Heeft die tanktas niet zo'n band voor om het voor in vast te maken? Ik heb wat jij heb gehad nooit gehad. Maar heb dan ook nog niet icm met de tanktas gereden met deze motor.

Ivm de tanktas, heb hetzelfde reeds 2x meegemaakt.. Bij normaal rijden geen probleem, zelfs hogere snelheden. Maar bij snel acceleren tas rond de oren.
Heb ze wel vooraan aan het balhoofd met een riem nog extra vast, maar los komt ze toch ( ze kan alleen niet weg ) . Wel soms schrikken

btw de gsr is gisteren binnen bij de dealer voor de rechter voorvering ( vork ; olielekkage ). Morgen mag ik hem terug gaan ophalen. Is idd nog garantie

Aanwezigen:

01) Bar-E
02) Erwin_83
03) 0569 (OVB)
04) Denzis
05) CorvetteFreak
06) Kwark 89 (OVB)
07) Roeleey
08) Remondoo
09)
10)

Lijstje weer ff up to date :)

Ivm de tanktas, heb hetzelfde reeds 2x meegemaakt.. Bij normaal rijden geen probleem, zelfs hogere snelheden. Maar bij snel acceleren tas rond de oren.
Heb ze wel vooraan aan het balhoofd met een riem nog extra vast, maar los komt ze toch ( ze kan alleen niet weg ) . Wel soms schrikken

btw de gsr is gisteren binnen bij de dealer voor de rechter voorvering ( vork ; olielekkage ). Morgen mag ik hem terug gaan ophalen. Is idd nog garantie

Misschien die band aan de voorkant nog wat strakker?
:?

Tanktas verhaal nooit meegemaakt :N
Maar heb dan een pussy kuipje :$ _O-
Weet niet wat voor tanktas je hebt, maar de mijne heeft ook een optie om de bodem de vervangen zodat hij vastzit met zuignappen i.p.v. magneten...Misschien is dat een optie?
Of anders een snelbindertje?

Er bestaan ook tassen die je met een ring vast zet op je tankdop, dan zit het echt vast. Zelf heb ik een tas met magneten maar gebruik ik bijna nooit.

hoi Kiwi, als je binnenkort in de buurt van Tilburg of Udenhout komt, laat maar horen!

hoi Kiwi, als je binnenkort in de buurt van Tilburg of Udenhout komt, laat maar horen!
Ik heb je kudde berichtjes gelezen - was even op vakantie ;)

Die regio staat de eerst komende tijd niet op het programma - meer zeeland, utrecht en arnhem. Opsturen kan natuurlijk ook altijd, maar het past niet door de brievenbus _O-

ik heb eigenlijk minder vertrouwen in zuignappen dan in magneten ;) maar je ziet het idd veel :Y .

en ik kan hem natuurlijk vastzetten met een touwtje maar vindt ik te veel werk (altijd weer dat gepruts ben ik weer altijd de laatste :+ )

en zn ring is wel heel mooi maar ook wel duur en ook ik gebruik de tas niet zo veel dus misschien zonde van het geld :?

maar tanx voor het mee denken door ervaringen te delen worden we wijzer :Y

GR NEMO!

Of een niet al te dure tas zoeken voor aan je buddy. Teminste als je tijd solo rijd.

Over die tanktassen: ik weet niet wat voor merken jullie kopen...maar mijn motor kun je zowat optillen aan de 6 magneten van de tanktas. Heb er al 200km/h mee gereden, en regelmatig vol het gas open gehad. Zit echt geen beweging in.

ziet er goed uit Roeleey :Y

hey mensen ik heb even een algemene vraag, vorige week reed ik een lekkere tocht op de GSR en toen waaide mijn tanktas me om de oren :X natuurlijk beschik ik net zo als jullie over een uitermate goede reactie en kon hem nog net vast klemmen O-) .

nu heb ik een tanktas met magneten en dat was zeker op mijn vorige motor (ss) geen probleem maar ik heb nu geen kuip meer en dat vind de tas wat minder.
ik gebruik die tas niet zo vaak maar vindt hem wel handig met ritjes, ik zit er aan tedenken op anders een soort tanktas op de buddy te doen (rij vaak allen) maar waar rijden jullie mee en waar ik benieuwd naar ben is wat vinden jullie fijn :?

onder het mom: hoe rijden jullie de zomer door ;)

GR NEMO!

Had ik ook last van en met n paar straps prima opgelost (mijn tanktas heeft plastic ringen al)

20130419_115155_zps16d16dff.jpg

20130419_115203_zps794510f6.jpg

En ik zag laatst op het Soes forum iemand met n tas waar ik al n tijdje op aas achterop die aan mijn 'eisen' voldoet:

Buddy zadeltas SW-Motech, Cargobag, 50 ltr - Splash Design BV

Zo uit mijn hoofd :)

Vind die kerel op de achtergrond wel overdrijven hoor - zoveel herrie maakt jouw GSR nou ook weer niet :+

Ik heb afgelopen week deze tanktas van Kappa gekocht. Hij past prima op de tank, maar heb er nog niet mee gereden. Ruim is hij in ieder geval wel.

kappa_tk746-1.jpg

Ik ben van plan volgend jaar twee weekjes weg te gaan. Ga dan even zoek naar goede koffers voor aan de zijkant.

Net even een LSL Mat zwart superbike stuurtje besteld bij Louis ondanks dat ik geen geld meer had ervoor kon ik het niet laten. Iriteerde me zwaar aan dat blauwe stuur.

Laatst bewerkt:
Ik ben bezig met sv-motech beugel en givi koffers, als het klaar is zal ik wel ff foto plaatsen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan