Suzuki GSR *deel 10*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Over die tanktassen: ik weet niet wat voor merken jullie kopen...maar mijn motor kun je zowat optillen aan de 6 magneten van de tanktas. Heb er al 200km/h mee gereden, en regelmatig vol het gas open gehad. Zit echt geen beweging in.

ik heb er ook nog nooit last van gehad maar dit vond ik niet cool :N , heb er niet heel veel vertrouwen meer in op mn nakedbike en met mn vorige motor wat 200+ met tanktas ook geen probleem.

het laatste wat ik wil is een tanktas op de snelweg/autobhann verliezen met al je spul er in.

GR NEMO!

(ps die tas achter op is wel mooi ik keek ook al voor zo iets :Y )

Hiephoi nog ff,

IK heb nog steeds zaterdag 3 augustus open staan voor de BBQ bij mij voor de deur.
Misschien moeten we maar even een lijstje gaan maken mat mensen die willen aanschuiven.
In principe is het een GSR-meet dus iedereen met een GSR is welkom.
Dat wil niet zeggen dat al je (partner) een ander type motor rijdt, niet (mee) mag komen maar het is niet de bedoeling dat het MF-Mega-BBQ wordt.
Partners zijn dus ook welkom.

Ik wil iig wel voor het fris zorgen en een biertje kan er ook nog wel af (denk wel na als je nog moet rijden, je ben zelf verantwoordelijk en hopelijk ook oud en wijs genoeg).
Vraag is wel hoe we het met vlees gaan doen, misschien inventariseren wat mensen verwachten vanaf de BBQ (Sate, ribs, hamburgers, karbonade, speklappen, etc), ik kan dan daags ervoor de boodschappen wel doen.

Kom allemaal maar op met ideeën en voorstellen.
:W

Zit niet zo vaak meer op het forum, dus lees af en toe ff terug. Hoop nieuwe gsr bezitters sinds vorig jaar!
Maar m'n gezicht laten zien en je hamburgers opeten kan geen kwaad lijkt me :9
Misschien kan ik MJV ook meekrijgen, da's ook zo'n meelezert. (allebei omg. Den Haag).

en ik denk dat het de meest ervaren GSR rijder is van dit topic (iig meeste km's :Y )

Moet aan groot onderhoud...
Bougies, kleppen stellen, voorvorkolie en nog wat dingetjes...
Daar gaat m'n belastinggeld :/

Wordt morgen teruggebeld over een linker schetsplaat.
Bedankt voor de tip GeeJeeDee!

Ik ben van plan volgend jaar twee weekjes weg te gaan. Ga dan even zoek naar goede koffers voor aan de zijkant.

Net even een LSL Mat zwart superbike stuurtje besteld bij Louis ondanks dat ik geen geld meer had ervoor kon ik het niet laten. Iriteerde me zwaar aan dat blauwe stuur.

|( Beetje laat...maar heb nog een alu superbike stuur liggen... :$
Gratis af te halen voor de liefhebber...

Ik heb je kudde berichtjes gelezen - was even op vakantie ;)

Die regio staat de eerst komende tijd niet op het programma - meer zeeland, utrecht en arnhem. Opsturen kan natuurlijk ook altijd, maar het past niet door de brievenbus _O-

ik weet niet of ik anders zelf toch langs kan komen?? zaterdag ochtend als het droog is ofzo??

ik weet niet of ik anders zelf toch langs kan komen?? zaterdag ochtend als het droog is ofzo??
Zaterdag heb ik een uitje van mijn werk (Blijdorp) - net zoals vorig weekend het geval was (Marbella).

Vrijdagavond?

Nog even wat pics - er komen wel betere zodra ik daar zin in heb :+

De nieuwe tankdop - met slot/sleutel (meeste racing-tankdoppen hebben totaal geen slot meer).
tankdop.jpg

Voor het polijsten - met de oude en nieuwe linkpijp:
dsc01569j.jpg

Halverwege het polijsten:
polijsten.jpg

Zaterdag heb ik een uitje van mijn werk (Blijdorp) - net zoals vorig weekend het geval was (Marbella).

Vrijdagavond?

euhh, ff gauw weeronline.nl gekeken.. helemaal goed. als je me je adres wil pm'en zie je me vrijdag avond verschijnen!

Ziet er goed uit kiwi. Hoe doe je dat polijsten?
Eerst opschuren met accuboormachine met grid 80 (en laag toerental) om de steenslag weg te krijgen en donkere verkleuringen. Daarna opschuren met boortol (hoger toerental) met scots bright om alles strak te krijgen. Daarna terug naar accuboormachine + polijstpasta om alles glad af te werken.

Eerst opschuren met accuboormachine met grid 80 (en laag toerental) om de steenslag weg te krijgen en donkere verkleuringen. Daarna opschuren met boortol (hoger toerental) met scots bright om alles strak te krijgen. Daarna terug naar accuboormachine + polijstpasta om alles glad af te werken.

Ziet er mooi uit hoor :Y
Ben benieuwd naar het geluid zonder de kat....

En hoe lang blijft het dan mooi? Of is het na de eerste rit alweer verkleurd?

Laatst bewerkt:
N nieuw topic?? :o

Mooie bochten zo kiwi, wil ik stiekem ook nog eens doen, maar dan als winter klusjes...als mn huisje ook wat meer 'af' is :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan