Suzuki GSR *deel 10*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag :Z :W

Kwarkje, foto's van onze nieuwe GSR hangplek!! :P

Iqqie..kvind je eng met je stemmetjes -O-

@ boete: Godskolere :X , ja dat is naadje, voor mij ook reden om lekker voor in n groep te rijden vaak tenzij het tempo laag ligt :)
En het is ook aan de voorrijder om het tempo binnen de grenzen en perken te houden, zeker in n bewoond gebied :Y

2 GSR-en is wel funky, hoe zullen zij over elkaar gedacht hebben dat stuk? :P

KWARK!!!!!!!!

welkom terug jong, das ff geleden!
is je huisje lekker stak geworden en is alles nu af?
als dat zo is dan lieg je want geloof mij het is nooit helemaal af O-) , ik woon nu 3 jaar samen en het is ook nog niet af ;) .
maar als je niet rijd in de winter is daar nog wel tijd voor ;)

Dankjewel dankjewel :)
Haha nee nog niet af :P
Moet nog een kast in de huiskamer hebben, heb
een kast op de slaapkamer maar die deuren willen niet dicht.
Dus daar moet ik nog steeds mee bezig. Gaat me waarschijnlijk
nooit lukken haha :P
En de vrouw die wil er volgende maand bij in maar wat een gedoe zeg.
Ze wil nu al alles bepalen hoe en wat :P
Tevens ben ik aankomende zaterdag in Hoogvliet, wie van jullie woonde daar
ook alweer?

De foto's komen nog :)

Wie betaald die bepaald he Kwark, zeg dat maar tegen je meisie. Wat betreft je kast, staat deze helemaal vlak en haaks ? Als de kast niet helemaal haaks staat lopen de deuren al snel vast.

Wie betaald die bepaald he Kwark, zeg dat maar tegen je meisie. Wat betreft je kast, staat deze helemaal vlak en haaks ? Als de kast niet helemaal haaks staat lopen de deuren al snel vast.

Haha dat zei ik ook, aangezien alles in het huis van mij is.
Heb ik ook tegen haar gezegd, maar zijn denkt daar
totaal anders over en wordt echt heel heel heel boos op mij.
En zegt dat alles dan toch van ons samen is???
De kast staat helemaal dikke prima, alleen één deur
klemmetje is afgebroken en ik kan echt nergens
een nieuwe vinden zodat ik dit probleem kan verhelpen helaas :(

Tevens ben ik aankomende zaterdag in Hoogvliet, wie van jullie woonde daar
ook alweer?
:W

Ochtend, middag of avond?

Hele dag ben ik er :)

@ Bar-E, Heb daar ook aan gedacht maar als ik bezwaar ga maken moet ik voorkomen en daar heb ik ook weinig zin in. Kan natuurlijk uitleggen hoe het gegaan is en dat het een moment opname was maar denk niet dat de rechter daar iets mee doet.

@Kiwi, een heel herkenbaar verhaal. En ik had na de rit (Voordat ik van de boete wist) besloten niet weer op deze manier een tocht te gaan rijden. Dan haak ik wel af maar dit is niet mijn ding. Vind het dus ook absoluut niet lullig klinken als je een rit zou verlaten.

Ben ook een voorzichtige rijder en hou meer van netjes doorrijden dan altijd veel te hard rijden. Rustig tussen de file door rijden vind ik ook leuker dan 30 te hard rijden en constant kijken of er geen politie/flitspaal in de buurt is.

@Twan, was op zich wel blij met mijn positie als laatste van de 3. Liet de andere twee regelmatig gaan en had dan ook geen opdrukkend gevoel van iemand achter mij die ook mee wou. Ook in de bochten ging ik er op mijn eigen tempo doorheen, liever veiliger dan sneller.

@IQski, Heel zuur idd en zeker een goede les. De volgende keer haak ik af en ga ik mijn eigen gang. Het moet wel leuk blijven en had soms wel momenten dat het asociaal ging.

@allen, dank voor de reacties. Heb het in mijn omgeving maar aan een paar vrienden verteld omdat het een schaamachtig hoge boete is. Denk dat er hier meer begrip is omdat we allemaal motorrijden. Juist dát was voor mij de reden om het hier toch te posten.

Iemand met een zwarte GSR750 hier, je bent gespot. Bovenaan pagina 74.

[centraal] MF-er gespot post het hier deel 49

@Kwark89,
Overdag ben ik het grootste deel in Belgie, eind van de middag weer in het land. Kijk het weer ff aan en dan stap ik miss nog wel ff op de fiets. Stuur je straks wel een PB met mn nummer en ik zal je ook PBen als ik nog ga rijden.

Beuh kword maar niet gespot en gedraag me nog wel zo aso :o :+

Gister reed ie echt voor geen meter maar vandaag super strak, denk straks nog even n rondje uitlaten, vlug vroeg eten dus :Y

@ kwark

die deur kan jij fixen, jij bent een man en als jij het niet kan is het totaloss :Y
en die vrouw/vriendin van je, dat word in de komende jaren vaak niet beter ( ;) ) dus nu al gelijk laten zien wie de baas is hé!
starks ben je de GSR nog kwijd (ken in mijn omgeving al een paar voorbeelden |( ) en dat kan niet!

GR NEMO!

aan dit bericht kunnen geen rechten worden verleend, en nemo is niet aanspraakelijk voor eventuele gevolgen)

:+

(hoort een beetje bij samenwonen :+ )

haha, dat soort verhalen hoor ik ook te vaak. Dan prijs ik mezelf toch wl gelukkig met mijn vrouwtje, die zei 4 jaar geleden toen ik nog een Fazer reed: ' als jij die GSR echt zo gaaf vind dan moet je hem maar gaan halen'!! En toen waren we al 4 jaar getrouwd..... tja, of ze zei het om vaker van me af te zijn..... :-D

Iemand met een zwarte GSR750 hier, je bent gespot. Bovenaan pagina 74.

[centraal] MF-er gespot post het hier deel 49

@Kwark89,
Overdag ben ik het grootste deel in Belgie, eind van de middag weer in het land. Kijk het weer ff aan en dan stap ik miss nog wel ff op de fiets. Stuur je straks wel een PB met mn nummer en ik zal je ook PBen als ik nog ga rijden.

Ik gok erop dat dat Twan is geweest. Nu is Limburg groter dan Roermond, maar ik weet dat ie in Limburg woont.

Setje Ixil X-treme dempers @ marktplaats voor €200.-

Qua geld kan / mag (vriendin ;) ) ik ze wel kopen, maar knap af op het uiterlijk. Zeker omdat die grote X-treme badge er met pompnagels op zit.

Setje Ixil X-treme dempers @ marktplaats voor €200.-

Qua geld kan / mag (vriendin ;) ) ik ze wel kopen, maar knap af op het uiterlijk. Zeker omdat die grote X-treme badge er met pompnagels op zit.

Wie herrie wil maken moet euh...z'n smaak iets aanpassen :P

Kheb net de Yoshi's nog even n uurtje laten brullen, love it, als n dijk op de dijk :P :]

haha, dat soort verhalen hoor ik ook te vaak. Dan prijs ik mezelf toch wl gelukkig met mijn vrouwtje, die zei 4 jaar geleden toen ik nog een Fazer reed: ' als jij die GSR echt zo gaaf vind dan moet je hem maar gaan halen'!! En toen waren we al 4 jaar getrouwd..... tja, of ze zei het om vaker van me af te zijn..... :-D

:^ Mijne vond het zelfs na 16 jaar huwelijk geen probleem dat ik eens een nieuwe(re) motor
kocht *O* Had ze zelf een mooi excuus om anderhalve meter tv te kopen... _O-

Olieblunder heeft nog een staartje... :$ :( Helemaal vergeten de sluitring te vervangen (op zich wel handig als je 3 x in 3 weken de aftapbout eruit draait) Nu lijkt m'n fiets wel een incontinente hond die overal waar hij staat een paar druppels achterlaat... '( Van het weekend maar ff fixen...
Gisteren kwamen deze lampjes binnen... Waren geen $1 dollar per stuk, maar $1 per twee _O- Heb nu dus 2 reserve *O*
Nou hopen dat m'n achter raw snel binnen komen :Y

Hond :X :') _O- Whehehe nja weet je meteen waar die ring voor is ;)

Volgens mijn zwager klonk mijn GSR als n horzel..die ie maar niet kwijt raakte op zn Duc Monster :P :]

De kast staat helemaal dikke prima, alleen één deur
klemmetje is afgebroken en ik kan echt nergens
een nieuwe vinden zodat ik dit probleem kan verhelpen helaas :(

Mocht het een Ikea kast zijn, moet je even een bezoekje brengen bij de klantenservice, daar heb ik wel eens een automaat zien staan met reserve onderdelen.

Ik heb ook ooit eens een vriendin (met schoonpa) gehad met het moto liefde moet uit je hart komen en niet uit je portomonee. Toen we wilde gaan samen wonen mocht ik wel het huis kopen en de hypotheek dokken, maar het huis dan wel op beide namen zodat ik haar er niet ineens uit kon zetten. Daar ben ik dus niet ingetrapt en ik was nog wel zo netjes om het zelf te betalen (en eigenaar te zijn) en haar er gratis bij te laten wonen.

Hond :X :') _O- Whehehe nja weet je meteen waar die ring voor is ;)

Volgens mijn zwager klonk mijn GSR als n horzel..die ie maar niet kwijt raakte op zn Duc Monster :P :]

En een Duc klinkt ook zo lekker stationair draaiend bij het verkeerslicht oid :')

Kan niet wachten tot de eerste audi met rammel koppeling komt _O-

LOL, heb er laatst ook 4 binnen gekregen _O-

Sterkte met de naweeën.

En komt er een beetje licht uit ?

Mijn GSR kan ze aan de voorkant ook wel gebruiken. Voor de auto moet ik ze ook nog hebben, maar moet eerst even de vitting maat kijken.

Ach smoelt best lekker aan de achterkant :9

S%20GSR600%20Underseat%20xtrem.jpg
full

Inderdaad mooie pijpjes. Hopelijk blijven ze ook mooi. Ik had op mijn scooter ook 2x een Ixil uitlaat maar de kwaliteit was niet zo best. Ben benieuwd hoe ze klinken. Wordt wel leuk bij een volgende meeting al die verschillende dempers.

Kris.

Nog n vraagje aan jullie, welke tassen gebruiken jullie achterop de GSR? En heb je daar plaatjes van?
Moet daar toch ook eens n beetje over na gaan denken en met die uitlaten zit ik niet met n fijn gevoel op de motor met elke willekeurige set :X

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan