Suzuki GSR *deel 10*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog n vraagje aan jullie, welke tassen gebruiken jullie achterop de GSR? En heb je daar plaatjes van?
Moet daar toch ook eens n beetje over na gaan denken en met die uitlaten zit ik niet met n fijn gevoel op de motor met elke willekeurige set :X

Ik heb deze. Zijn vriendelijk geprijsd en de zijtassen komen niet tegen de dempers aan, scheelt heel weinig maar genoeg..

Laatst bewerkt:
Top, das een :P
Hoe houd je ze van de uitlaten weg dan?

Het plastic van de achterkant steekt net iets verder uit dan m'n dempers en doe de tassen zo ver mogelijk naar voren. De tassen zitten bevestigd een een plateautje wat je met riempjes om je zadel vastmaakt dus hier kun je een beetje mee schuiven/spelen... Ben er al een aantal keer mee weggeweest en gaat prima :Y Een collega heeft de zelfde set aangeschaft na hem bij mij gezien te hebben en hij heeft onder het plateautje een stuk schuimrubber gepropt om de afstand van z'n zijtassen iets te vergroten...

die tassen heb ik ook gehad :Y ze zaten bij de eerste motor die ik ooid kocht.
heb ze zelf nooit gebruikt maar is volgens mij wel een goede prijs kwalitijd's verhouding (zitten toch ook regen hoesen bij :? ).

GR NEMO!

En..de sportdempers gaan niet door.

Kleur was op marktplaats niet goed te zien..maar Ixil verkocht ze enkel in zwart alu..dus ik ging er van uit dat ze ook zwart zouden zijn.

Dit blijkt een special edition te zijn..die van oranje-brons overloopt in zwart. Je raad het al..dat staat totaal niet bij mijn wit/zwart/rode GSR. Iemand anders interesse? Mijn bod van €170 was geaccepteerd, dus duur zijn ze niet.

full

Laatst bewerkt:
En komt er een beetje licht uit ?

Mijn GSR kan ze aan de voorkant ook wel gebruiken. Voor de auto moet ik ze ook nog hebben, maar moet eerst even de vitting maat kijken.

Heb ze er net ingezet en met de uitgebreide handleiding van Kiwi (THNX!) de oranje kapjes verwijderd. Ziet er nu mooi strak uit. Komt genoeg licht vanaf. Heb van de voren en erna filmpjes gemaakt. Zal binnenkort ff tijd maken om die te posten.

En..de sportdempers gaan niet door.

Kleur was op marktplaats niet goed te zien..maar Ixil verkocht ze enkel in zwart alu..dus ik ging er van uit dat ze ook zwart zouden zijn.

Dit blijkt een special edition te zijn..die van oranje-brons overloopt in zwart. Je raad het al..dat staat totaal niet bij mijn wit/zwart/rode GSR. Iemand anders interesse? Mijn bod van €170 was geaccepteerd, dus duur zijn ze niet.

[afbeelding]

Zien er nog best funky uit, misschien met de oranje versies? Of die witte met gouden velgen :9

Zien er nog best funky uit, misschien met de oranje versies? Of die witte met gouden velgen :9
Beide hele mooie motoren, beiden niet in mijn bezit :+
Zal ook best mooi staan op een compleet zwarte GSR.
Ik zoek weer vrolijk B| verder

Heb wel een kneiter van een aanbieding op Motozoom gevonden..
full

Die kon ik kopen voor 150euro incl montage. Nee gezegd, want heb ze gemonteerd gezien...ziet er niet uit omdat ze iets van 5cm onder de kuip hangen.

:? Dan waren ze waarschijnlijk gewoon verkeerd gemonteerd.... :')

Ik heb de carbon versie en dat ziet er zo uit..
20120623190524.jpg

20120623190507.jpg

€ 150,00 is een spotprijsje... :Y heb veel meer betaald en moest ze nog zelf monteren -O- B|

Laatst bewerkt:
Oh dat kan al niet meer hoor, kon de motor destijds af laten leveren met de sportdempers er op. Het waren de alu versies en het zag er zo lelijk uit dat het echt niet te doen was. En volgens de motorzaak was het correct gemonteerd en zou het bij mij ook zo worden. No thanks.

Eigenlijk zou ik het liefst de DAM dempers hebben, maar die zijn lastig te vinden. Andere goede is de GPR Ghost, omdat de mooie lijn van de motor dan blijft. Ach..we zien wel waar we tegenaan lopen.

Heb ze er net ingezet en met de uitgebreide handleiding van Kiwi (THNX!) de oranje kapjes verwijderd. Ziet er nu mooi strak uit. Komt genoeg licht vanaf. Heb van de voren en erna filmpjes gemaakt. Zal binnenkort ff tijd maken om die te posten.

Ze knipperen nu wel heul snel :$
Relai moet nog vervangen worden :+

imag0177kx.jpg

Vooraf.

imag0179j.jpg

In de oven :)

imag0180ne.jpg

Resultaat met lampen aan.

imag0182ht.jpg

Resultaat met lampje uit.

Vervangen met het ebay lampje (Als je ze gaat bestellen het gaat per 2 voor $1,-) :+

Heb ook een paar korte filmpjes. Mocht je geïnteresseerd zijn stuur dan ff een privé berichtje met verzoekje en je emailadres.

Thanks to Kiwi voor de "Foto handleiding" (Zie deel 9)
Thanks to DownForZ voor het Ebay linkje :)

Laatst bewerkt:
[afbeelding]
Vooraf.

[afbeelding]
In de oven :)

[afbeelding]
Resultaat met lampen aan.

[afbeelding]
Resultaat met lampje uit.

Vervangen met het ebay lampje (Als je ze gaat bestellen het gaat per 2 voor $1,-) :+

Heb ook een paar korte filmpjes. Mocht je geïnteresseerd zijn stuur dan ff een privé berichtje met verzoekje en je emailadres.

Thanks to Kiwi voor de "Foto handleiding" (Zie deel 9)
Thanks to DownForZ voor het Ebay linkje :)

Ziet er netjes uit, hoezo knipperen ze bij jouw zo snel dan?
Heb omdat ik er ook 4 :X had ontvangen (en nog steeds wacht op m'n replica ledknippers voor achter)rondom ze erin gezet en geen snelheids verschil qua knipperen... :?
Heb je achter de originele knippers of leds? Indien dat laatste zit daar het verschil denk ik :Y

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan