Suzuki GSR *deel 10*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Duurde bij mij ook bijna 2 weken en met communicatie is de heer Biemans inderdaad geen ster... Zou nog een 2e mail sturen ( heb ik ook gedaan) en/of nog even geduld hebben.

Kreeg gisteravond toevallig een mailtje. Ze waren op vakantie en het setje zou vandaag op de bus gaan.
We zien het morgen.

[offtopic]
wtf, roflmao, haxorz skillz. Stelletje noobz, ik pwn joe all.

En dat allemaal van heuuuul lang geleden, UT'99
[afbeelding]

F00king hell, heb ik die nick al zo lang?

[/offtopic]

Hoi :W
Zit er dit weekend weer niet in om te gaan rijden.

Wow wat was dat toen een vet spel. Ik heb dat echt jaren gespeeld. Ik ownde iedereen met Instagib. Dat was met de shockrifle, one hit kills

Was volgens mij laatst nog iemand op zoek naar een vervangend achterspatbord om in te korten...is dit niet wat?

Was volgens mij laatst nog iemand op zoek naar een vervangend achterspatbord om in te korten...is dit niet wat?

Dankje, ik heb vast 20 euro geboden en zie wel of er reactie op komt. 48 euro vind ik wat overdreven voor een stukje plastic met wat gaten er in.

Dit is slecht een nep carbon overlay stukje, heb je niet eens als je je achter spatbord wilt inkorten, tis enkel verfraaiing van het deel om de achterlichten :)

Wow wat was dat toen een vet spel. Ik heb dat echt jaren gespeeld. Ik ownde iedereen met Instagib. Dat was met de shockrifle, one hit kills

Wat denk jij dan wat die screenshot is dan, echt wel insta. Mijn carrière begonnen op all weapons. Echt los gekomen op insta.

Ik moet er echt niet meer aan denken om dat leventje weer op te pakken. Ik woonde nog thuis, kwam thuis van het werk, even snel eten, hop naar m'n kamer, gamen, IRC chatten, beetje intersletten, koffie halen, gamen, chatten, biertje halen en zo tegen een uur of 2~3 in de nacht even de oogjes toe tot half 7 de wekker weer ging voor het werk. Op vrijdag avond doorgaan tot het licht wordt op zaterdag ochtend en hete hele weekend overdag in je nest leggen stinken en alleen 's nachts leven. Wat hebben mijn ouders een lol aan mij beleefd. :X

Ik stel voor een UT avond te plannen, gezien het aantal oud-UT-gedienden. En don't worry, ik raak geen pepernoot meer, ik was er 1 die uren per dag moest spelen om skillz bij te houden.

Wat denk jij dan wat die screenshot is dan, echt wel insta. Mijn carrière begonnen op all weapons. Echt los gekomen op insta.

Ik moet er echt niet meer aan denken om dat leventje weer op te pakken. Ik woonde nog thuis, kwam thuis van het werk, even snel eten, hop naar m'n kamer, gamen, IRC chatten, beetje intersletten, koffie halen, gamen, chatten, biertje halen en zo tegen een uur of 2~3 in de nacht even de oogjes toe tot half 7 de wekker weer ging voor het werk. Op vrijdag avond doorgaan tot het licht wordt op zaterdag ochtend en hete hele weekend overdag in je nest leggen stinken en alleen 's nachts leven. Wat hebben mijn ouders een lol aan mij beleefd. :X

Ik stel voor een UT avond te plannen, gezien het aantal oud-UT-gedienden. En don't worry, ik raak geen pepernoot meer, ik was er 1 die uren per dag moest spelen om skillz bij te houden.
Probeer je nu een GSR-LAN-Party te houden? I'm in..maar dan aub hier thuis...moet er niet aan denken om die enorme pc te moeten verslepen (+ hij zit half in mijn bureau ingebouwd) :+

30v0t1i.jpg
_O-

Lannen is altijd wel gaaf..als ik nog weet hoe t werkt en moet ik ergens UT vandaan zien te vinden :+

}) begonen met counter strike 1.6! dat was mooi (nu alleen maar black ops), maar voor mn aim kom ik gewoon op de schietbaan :Y , toch leuk een beetje competitie schieten ;)

GR NEMO!

Kreeg gisteravond toevallig een mailtje. Ze waren op vakantie en het setje zou vandaag op de bus gaan.
We zien het morgen.

Nou hij is eindelijk binnen. Meteen ingebouwd. Wat een licht. En eindelijk een lamp die blijft branden!

Jullie gaan er vanuit dat je die hobby mee naar huis neemt.... :N :+

Vandaag m'n olie blunder weer hersteld en na het doorspoelen met goede olie(10 minuutjes stationair draaien) de boel gevuld met een 2e jerrycan goede olie. Heb voor het gemak wel even een goedkope variant gehaald bij motozoom ( keer 2 alsnog €60,00). Maar over twee maanden krijgt ze toch weer een grote beurt en dan ga ik haar verwennen met echte castrol en nieuwe filtertjes :Y

Dat zal ze zeker appreciëren
full

full

Zo weekendje omgeving Groningen weer overleefd. Een kleine 750 km erbij op de tellert en nu over de 6000 km heen.

heb je aardig je best gedaan :] !

maar daar is hij ook voor ;)

De GSR heeft tijd zat om bij te komen, najah vandaag heeft me vriendin hem even geleend aangezien haar Kwalensaki weg is voor een nieuwe kettingset, die heeft de toertocht op de heenreis helaas al moeten verlaten met een rammelketting.

Hiephoi,

Ben ik weer eens. Vandaag een klein stukje gereden om de MF-petfles op de halen en te verstoppen. Denk dat dit de laatste rit was voor het jaar want ik begon het flink fris te worden. Moet eigenlijk alleen nog langs Hoegee (maar moet morgen voor de zaak naar Zuilichhem dus dat zal wel langsrijden worden met de auto) en ff kijken voor een nieuwe helm, maar dat is ook makkelijker om met de auto te doen.

Nog wintertips, tank vol of leeg bij het wegzetten? Accu gaat iig aan de druppellaar (moet ik ook nog kopen).

Grtz,
Bar-E

Avond, morgen nog lekker de GSR uitlaten, wel in textiel, leer word al snel erg frips :X

Wintertips: Tank vol (tegen roestvorming)
Banden eventueel iets meer op spanning zetten (zodat ze niet plat geraken) of voor en achter op de bok als je die hebt.
Accu aan de druppel lader.
N hoes erover voor tegen de stof en beschadigingen. Enkel n ademende hoes, je krijgt al heel snel vocht vorming anders.
Op slot zetten en af en toe n aai geven! :Y

Avond, morgen nog lekker de GSR uitlaten, wel in textiel, leer word al snel erg frips :X
Idd, mijn idee...

1-Wintertips: Tank vol (tegen roestvorming)
2-Banden eventueel iets meer op spanning zetten (zodat ze niet plat geraken) of voor en achter op de bok als je die hebt.
3-Accu aan de druppel lader.
4-N hoes erover voor tegen de stof en beschadigingen. Enkel n ademende hoes, je krijgt al heel snel vocht vorming anders.
5-Op slot zetten en af en toe n aai geven! :Y
1-Thanx, ga ik toch nog even rijden deze week, naar de pomp is toch zeker wel 600 meter. En terug.
2-Kan dan ook gelijk gebeuren.
3-Ga ik aanschaffen en aansluiten.
4-Staat droog in een half verwarme garage. Dan nog steeds nodig?
5-Altijd, en vast aan het grond-anker.

Laatst bewerkt:
Hiephoi,

Ben ik weer eens. Vandaag een klein stukje gereden om de MF-petfles op de halen en te verstoppen. Denk dat dit de laatste rit was voor het jaar want ik begon het flink fris te worden. Moet eigenlijk alleen nog langs Hoegee (maar moet morgen voor de zaak naar Zuilichhem dus dat zal wel langsrijden worden met de auto) en ff kijken voor een nieuwe helm, maar dat is ook makkelijker om met de auto te doen.

Nog wintertips, tank vol of leeg bij het wegzetten? Accu gaat iig aan de druppellaar (moet ik ook nog kopen).

Grtz,
Bar-E

Gewoon rijden *O* :]

Tank volhouden en af en toe een ritje kom je de winter ook wel door. Wel pas rijden als de weg zoutvrij is.

Idd, mijn idee...1-Thanx, ga ik toch nog even rijden deze week, naar de pomp is toch zeker wel 600 meter. En terug.
2-Kan dan ook gelijk gebeuren.
3-Ga ik aanschaffen en aansluiten.
4-Staat droog in een half verwarme garage. Dan nog steeds nodig?
5-Altijd, en vast aan het grond-anker.

3 Wat goed helpt is ook de accu lekker in huis zetten, die is dan minder onderhevig aan de lage temperaturen en gaat ook weer langer mee dan :)
4 De hoes is puur voor tegen de stof, als je geen hoes hebt hoef je m er niet speciaal voor aan te schaffen, ik doe m er wel omheen straks :Y

Eerste toertocht en meteen eerste snelheidsboete, €510 -O-
Zal voorlopig ook meteen de laatste toertocht zijn. Nu alleen nog woon-werk rijden en heul erg op de teller letten.

Zal voorlopig ook meteen de laatste toertocht zijn. Nu alleen nog woon-werk rijden en heul erg op de teller letten.

Woah..wat heb jij gedaan dan?? Meer dan 30 te hard binnen de bebouwde kom ofzo? :X

LOOK WHO'S BACK!!

Ben er weer toppers *D

Heb eindelijk internet en televisie *D
Dus ben weer vol van de partij.
Heb vorige week mijn nieuwe oliefilter en olie binnen gekregen,
denk alleen dat ik die pas volgend voorjaar ga monteren.
Of denken de mensen hier daar anders over en kan ik hem beter
dit jaar nog monteren? Ik ga namelijk niet in de wintermaanden rijden
helaas :(

Groetjes van mij voor iedereen *D

Ai ai ai
Zunde van het geld maar gelukkig ben je niet gepakt maar geflitst want anders was
het misschien nog wel erger geweest.
Ik had liever gezien dat je die boete niet had gehad en mij dat geld had gestuurd want voor mij is het een maand huur :P
Sterkte ermee.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan