Sw@tLorD
MF veteraan
Ik heb net de uitlaat gespoten. Het resultaat kan je op de foto zien. Ik vind het erg goed uitzien, al zeg ik het zelf. Nu moet ie een uurtje drogen en dan gaat ie terug op de moto om in te branden ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja, dat mag
Ik heb net de uitlaat gespoten. Het resultaat kan je op de foto zien. Ik vind het erg goed uitzien, al zeg ik het zelf. Nu moet ie een uurtje drogen en dan gaat ie terug op de moto om in te branden ... [afbeelding]
Bedankt
en dan het slechte nieuws van vandaag:
DJ1 ging iets te veel op het gas in een bocht waar natte witte vierkanten op de weg lagen.. glij, boem, crash, highsider.. met plusminus 15 km per uur over mn motor heen gevlogen.. motor op, jawel, rechterkant geland, en nog vrij hard ook...
beetje last van mn linkerarm en rechterborstkast, verder OK. kheb de motor uit en aan de kant gezet, automobilisten stopten wel maar heb ik maar doorgestuurt.
deuk in tank, lak van de tank, spiegel kapoet, knipper voor kapoet, krasjes op demper, krasjes op stuurkuipje, valbeugel heeft de klap opgevangen, is gekrast en tegen het blok aan gevouwen.. en een lapje lak uit mn helm.
KUT!
vooral die deuk is kut, valt ook niet te ontdeuken want zit een scherpe rand in. de valbeugel kan ook wel weer teruggebogen worden.. voor de rest is het veel plekjes op veel onderdeeltjes die schrammetjes hebben en wat schuur en spuitwerk nodig hebben.
mn kontje heeft gelukkig niks gehad, en de velgen en banden hebben ook geen schade. alleen die plaat waar de teller in hangt is verbogen, maar valt ook nog wel recht te buigen denk ik.
maar het vervelendste, ik kreeg hem net niet goed in het stuurslot, en het leek wel alsof ik mijn stuur niet ver genoeg opzij kreeg. bleek dat het stootblokje dat de maximale stuuruitslag bepaald, half afgescheurd is. Tijdens het rijden niets vreemds gemerkt daarvan, maar reed ook goed voorzichtig natuurlijk. de afspraak om hem te laten lassen is al geplant..
goed kut nevertheless.
ben vandaag ook even wezen beunen op m'n werk :-) kan niet wachtten tot zaterdag!
[afbeelding]
[afbeelding]
Niemand commentaar over mun uitlaat?
Niemand commentaar over mun uitlaat?
Ai das flink klote van de schade Dj1
Crash boem kut
Haha ja das toevalprachtige opname's vooral die vredige vogeltjes aan het begin
Dies onder de gordel die opmerking
Ziet er goed opvallend uit Je moet zelf van je laten horen
Op een meeting ofzo...
Zat eerlijk gezegd eerst te wachten op de opmerking of ik het ook ging doen, maar voor ik er erg in had, had ik Marspek al aan de OP toegevoegd.
En ja, dan kun je de oude garde natuurlijk niet erbuiten laten
Concludeer ik hieruit een afmelding voor de meeting
Of kun je hem voor die tijd nog opknappen
Nevertheless is het echt megakudt...........
bendegek, ik heb dr elke dag nodig om naar mn stageadres te komen. morgen maar even met de trein, dan 3 daagjes beunen en dan anderhalve week voorzichtig doen, totdat dat blokkie weer vastgelast zit.
bendegek, ik heb dr elke dag nodig om naar mn stageadres te komen. morgen maar even met de trein, dan 3 daagjes beunen en dan anderhalve week voorzichtig doen, totdat dat blokkie weer vastgelast zit.
Die Hard!
Maargoed, 90% van alle motorrijders valt binnen de 2 jaar weleens...Jij en ik behoren dus ook tot die kuddedieren...
DJ1 ging iets te veel op het gas in een bocht waar natte witte vierkanten op de weg lagen.. glij, boem, crash, highsider.. met plusminus 15 km per uur over mn motor heen gevlogen.. motor op, jawel, rechterkant geland, en nog vrij hard ook...
beetje last van mn linkerarm en rechterborstkast, verder OK. kheb de motor uit en aan de kant gezet, automobilisten stopten wel maar heb ik maar doorgestuurt.
deuk in tank, lak van de tank, spiegel kapoet, knipper voor kapoet, krasjes op demper, krasjes op stuurkuipje, valbeugel heeft de klap opgevangen, is gekrast en tegen het blok aan gevouwen.. en een lapje lak uit mn helm.
KUT!
vooral die deuk is kut, valt ook niet te ontdeuken want zit een scherpe rand in. de valbeugel kan ook wel weer teruggebogen worden.. voor de rest is het veel plekjes op veel onderdeeltjes die schrammetjes hebben en wat schuur en spuitwerk nodig hebben.
mn kontje heeft gelukkig niks gehad, en de velgen en banden hebben ook geen schade. alleen die plaat waar de teller in hangt is verbogen, maar valt ook nog wel recht te buigen denk ik.
maar het vervelendste, ik kreeg hem net niet goed in het stuurslot, en het leek wel alsof ik mijn stuur niet ver genoeg opzij kreeg. bleek dat het stootblokje dat de maximale stuuruitslag bepaald, half afgescheurd is. Tijdens het rijden niets vreemds gemerkt daarvan, maar reed ook goed voorzichtig natuurlijk. de afspraak om hem te laten lassen is al geplant..
goed kut nevertheless.
Maargoed, 90% van alle motorrijders valt binnen de 2 jaar weleens...Jij en ik behoren dus ook tot die kuddedieren...
Ik hoop het voor jeSerieus...................vallen er zoveel motorrijders!
ik wil dan dus echt niet bij die kuddedieren horen!!!!!!!!!!!!!!!(maar jullie natuurlijk ook niet)
Ik heb wel al een keer een motor laten vallen (van een vriend! vond hij niet erg, was toch al beschadigd!) was de eerste keer dat ik een keer motor mocht rijden, kon niet goed met mijn voetjes aan de grond en ja hoor daar ging hij, liet hem maar los anders viel ik er ook bij!!! ding is echt zwaar dan.......
dat telt ook wel mee dan he! ga ik nu niet meer vallen!