Pr!li
MF veteraan
- 17 feb 2006
- 3.725
- 0
Was een ouwe fotoMiddag Fuck man, waar,wanneer,hoe?
Is het een TL'letje, of is het nog op te knappen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Was een ouwe fotoMiddag Fuck man, waar,wanneer,hoe?
Is het een TL'letje, of is het nog op te knappen
Dit is wel een heel bekend kleurtje...vanmiddag toevallig in Vlaardingen geweest? Kwam namelijk een gs500 tegen in precies dezelfde kleur...en die zijn er niet veel denk ik...ben vandaag ook even wezen beunen op m'n werk :-) kan niet wachtten tot zaterdag!
[afbeelding]
[afbeelding]
een dynojet setje.... rij je 25kw en wil je dit blijven rijden?Net een afspraak gemaakt om 26 april voor een dynojet setje en k&n luchtfilters te laten monteren.
Dit is wel een heel bekend kleurtje...vanmiddag toevallig in Vlaardingen geweest? Kwam namelijk een gs500 tegen in precies dezelfde kleur...en die zijn er niet veel denk ik...
ik las over je berichtje heen.. maar dat klopt als een bus :-)
haha ja ik zag je!
ik kom uit vlaardingen idd, jij ook?
oke dan! wel toevallig
Schijnt er nog 1 uit dit topic in vlaardingen te wonen...ik zie em alleen nooit posten?
een dynojet setje.... rij je 25kw en wil je dit blijven rijden?
[me="The Beerhunter"][/me]gaan er hier nog mensen naar de megameeting ?
ik iedergeval wel maar ja ik woon er ook 4 minuten rijden vandaan .
goed weekend allen en nog 2 weken
okIk moet nog 4 maanden 25kw rijden.
Maar hij is alleen 25kw op kenteken.
kortom, er is geen geld?Ik wil hem daarna ook opzich wel houden, de GS500 is lekker smal en licht.
Ik hoef niet wijdbeens op een motor te zitten
kortom, er is geen geld?
Haha, daar heb ik niet veel last van hoor.
Ik heb er over 3 weken weer een andere dure hobbie bij. (skydiven)
Eerst maar even een cursus he
Ik vind de GS gewoon lekker zitten, en een grotere motor kan ik toch niet kwijt in de achtertuin.
haha, ok, ik kan mij namenlijk niet voorstellen dat iemand vrijwillig op een gs500 blijft rijden, vandaarHaha, daar heb ik niet veel last van hoor.
Ik heb er over 3 weken weer een andere dure hobbie bij. (skydiven)
Eerst maar even een cursus he
Ik vind de GS gewoon lekker zitten, en een grotere motor kan ik toch niet kwijt in de achtertuin.
haha, ok, ik kan mij namenlijk niet voorstellen dat iemand vrijwillig op een gs500 blijft rijden, vandaar
maar met het skydiven er bij, ik snap het helemaal
ik weet dat het geweldig is, heb er zelf twee jaar een gehad, weet je nog?Ik kan het me wel voorstellen ..op kleine dijkjes etc is het geweldig met zown fiets
Als ik genoeg geld had, dan hield ik hem er zeker weten bij
Ik ben de TS van topic 8. Ik neem het stokje van dreetje9 over.bijna topic 8
Ik vind de gs nog altijd wel leuk maar ik heb nog een andere motorvoertuig die zeker niet weg gaat.
3motorenvoertuigen word me te gek.
Je praat een beetje poep nu dre...
dank u zeer _O_
beetje ?....hele emmel
Was een ouwe foto
Eindelijk! sinds vandaag officieel een nieuwe Gs500 rijder erbij :-) wat ben ik blij :D
[afbeelding]