Suzuki GS500 topic #7

Status
Niet open voor verdere reacties.
:(
full

heee maar een vraagje he neemt er iemand wel een plaatjesmaker mee naar de meeting.
ik ga er zelf ook ng 1 kopen misch dat ik tegen die tijd er ook wel 1 heb.

Kheb net een plaatjesmaker aangeschaft
olympus_fe230.jpg

Gaat dus zeker mee

Ziet er goed uit
Met wat heb je dat gespoten? Ik heb ook mijn uitlaatbuizen gespoten met een aantal lagen hittebestendig verf, maar een paar maanden geleden, maar het begint weer te roesten.

Met hittebestendige verf van MOTUL (650°). Dan een uur laten uitdrogen en gemonteerd. En alles goed verhit dmv de motor. Na wat flink rookontwikkeling, was dit het resultaat
full

Damn DJ1, succes met opknappen !

Serieus...................vallen er zoveel motorrijders!
ik wil dan dus echt niet bij die kuddedieren horen!!!!!!!!!!!!!!!(maar jullie natuurlijk ook niet)

Ik heb wel al een keer een motor laten vallen (van een vriend! vond hij niet erg, was toch al beschadigd!) was de eerste keer dat ik een keer motor mocht rijden, kon niet goed met mijn voetjes aan de grond en ja hoor daar ging hij, liet hem maar los anders viel ik er ook bij!!! ding is echt zwaar dan.......
dat telt ook wel mee dan he! ga ik nu niet meer vallen!

Ik heb de GS een keer tijdens verplaatsen op de oprit moeten laten gaan, maar ging heel rustig, kon em niet meer omhoog houden dus heb ik em rustig laten zakken.
Zodra hij lag d'r overheen gespongen en weer rechtop gezet.

Toen het hier sneeuwde had ik ook het idee dat ik daar wel overheen kon rijden :P
had niet gemerkt dat het onder de laag sneeuw al bevroren was. (niet gestrooid).
Dus toen heb ik em op z'n linkerkant gehad voor het oog van een stuk of 15 auto's waar ik tussendoor moest van parkeerplaatsje tot de goeie weghelft. Zodra ik voelde dat ie ging lag ik al op de grond. Heb em meteen weer rechtop gekregen. Er is niet eens iemand uitgestapt :P Had alleen maar heel ff last van m'n knie.
Heb dan dus wel het geluk dat ik sterk genoeg ben om em zo weer rechtop te krijgen.

Dus Sandy, maak je niet te veel zorgen. Ze zeggen wel is dat iedere motorrijder een keer valt, maar dat betekend niet dat iedere motorrijder met 80 van zijn fiets afgereden word ofzo. De meeste zijn toch domme ongelukjes door gladde kinderkopjes ofzo.

Plus is er ook nog een verschil tussen onderuit glijden en crashen. De meeste motor rijders die onderuit glijden staan weer op, en hebben volgende dag wat last van spierpijn

precies, en sowieso gebeuren de meeste ongelukken bij langzame snelheden. relatief gezien zijn hoge-snelheids-total-loss-crashes vrij zeldzaam. Al blijft motorrijden 10x zo dodelijk als autorijden. maar ja die keuze heeft iedereen hier al gemaakt :)

iets anders, ik heb een nieuw bakkie voor de tellers nodig, die is wel echt goed kapot. wie o wie kan mij daar aan helpen??

PS; en het tripmeter-reset staafje zoek ik ook nog :P

Ik wil graag mijn velgen opnieuw spuiten, maar ik hoorde van de medewerker van de verfwinkel dat je daarvoor erg goed hechtende verf nodig hebt. Welke verf\spuitbus hebben jullie ervaring mee?

Alvast bdankt!

Ow trouwens dj1, ik kreeg pas een aanbieding van "nakedbiker" in te koop gezocht van een tellerkapje voor de gs500e. Ik had al 1 dus die ik had em niet meer nodig, maar misschien heeftie em nog. Ik zal wel even voor je navragen

Ik wil graag mijn velgen opnieuw spuiten, maar ik hoorde van de medewerker van de verfwinkel dat je daarvoor erg goed hechtende verf nodig hebt. Welke verf\spuitbus hebben jullie ervaring mee?

Alvast bdankt!

Peoderlakken zou nog het beste zijn. Lak durft nogal snel los te komen door steenslag e.d.

Daarnet heb ik een paar stickers aangebracht op mijn bugspoiler, tevens ook de bugspoiler vastgemaakt. Ik vind het mooi staan en jullie?

full

Middag :W

[me="Pr!li"]is een kuddedier :+ [/me]

Afgeslacht door 1 of andere koekblikker ;(

[afbeelding]

Fuck man, waar,wanneer,hoe?

Is het een TL'letje, of is het nog op te knappen :?

Gelukkig hebben we de foto's nog :X

:^

Al blijft motorrijden 10x zo dodelijk als autorijden. maar ja die keuze heeft iedereen hier al gemaakt :)

Fuck, is het zo erg :?

Ik stop met motorrijden, de meeting gaat dus niet door -O-

:+ :] *O*

Eindelijk de GS vandaag weer terug, kunt merken dat ales weer vers is :Y

Heb nu ook een wave-remschijf aan de achterzijde :Y

Jammer dat het een wave-disk is door de groeven die erin zitten -O-

Heeft iemand nog een goede achterremschijf liggen die ik over kan nemen?

Daarnet lag ik er ook bijna. Ben aan het filefilteren en kijk (ver)vooruit naar wat enkele auto's aan het doen zijn, ondertussen auto net voor mij niet goed in het oog.

Ik ben ineens dichter bij dan ik dacht bij de auto en ga hard in de ankers, hierop springt de achterkant serieus opzij.

Komt wss omdat ik gisteren er verse remblokjes heb opgezet en dat het remkrachtverschil met de oude nogal groot is *O*
Ik moest denken aan het verhaal van iemand die hier stalen remleiding had gestoken en dan zichzelf onderuit had geremd...

btw verschil blokjes:

remblok.jpg

@swatlord: heb je geen betere foto van schuin vanvoor ofzo, je kan de bugspoiler echt niet zo goed zien.

Laatst bewerkt:
Ha weet je dat dan niet, zo een tramrail rijd juist lekker strak... :N

Laatst bewerkt:
Hoi, kan iemand mij vertellen hoe je makkelijk de vrije speling op het rempendaal kun verstellen? zonder van alles los hoeven te halen?
Gr Erwub

ist tie dan te versellen :?

Ja, dan moet je ff je voetsteun met de rempomp eraan loshalen en het draadeind wat uit de rempomp steekt en aan het rempedaal zit inkorten danwel verlengen. Zitten 2 moeren op waarmee je dat kan veranderen.

Ik heb een vraagje. ik heb vandaag een GS500e aangeschaft uit 93:D en ik zit met een probleempje met de benzinekraan..

ik kan hem op PRI zetten(naar boven) en die gebruik je normaal niet. als ik een kwart slag naar links draai staat ie op res(reserve neem ik aan?) en nog een slag op on(gewoon open dus??) zit dus geen dichtstand op ofwat.. dus altijd open laten staan of? kzou wel een foto toevoegen maar de site of mijn internet doet gaar en het wil nie lukken

ik ben tevens op zoek naar een service manual als iemand hem heeft liggen

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan