Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gelukkig hebben we de foto's nog
heee maar een vraagje he neemt er iemand wel een plaatjesmaker mee naar de meeting.
ik ga er zelf ook ng 1 kopen misch dat ik tegen die tijd er ook wel 1 heb.
Ziet er goed uit
Met wat heb je dat gespoten? Ik heb ook mijn uitlaatbuizen gespoten met een aantal lagen hittebestendig verf, maar een paar maanden geleden, maar het begint weer te roesten.
Serieus...................vallen er zoveel motorrijders!
ik wil dan dus echt niet bij die kuddedieren horen!!!!!!!!!!!!!!!(maar jullie natuurlijk ook niet)
Ik heb wel al een keer een motor laten vallen (van een vriend! vond hij niet erg, was toch al beschadigd!) was de eerste keer dat ik een keer motor mocht rijden, kon niet goed met mijn voetjes aan de grond en ja hoor daar ging hij, liet hem maar los anders viel ik er ook bij!!! ding is echt zwaar dan.......
dat telt ook wel mee dan he! ga ik nu niet meer vallen!
Ik wil graag mijn velgen opnieuw spuiten, maar ik hoorde van de medewerker van de verfwinkel dat je daarvoor erg goed hechtende verf nodig hebt. Welke verf\spuitbus hebben jullie ervaring mee?
Alvast bdankt!
Gelukkig hebben we de foto's nog
Al blijft motorrijden 10x zo dodelijk als autorijden. maar ja die keuze heeft iedereen hier al gemaakt
Voila
@Slaky: je bent weeral eens gespot deze ochtend omstreeks 10u10 vanop de tramhalte. [afbeelding]
ist tie dan te versellen