Standaard opmerkingen van niet motorrijders.

• Onderwerp starter Onderwerp starter JR58
  • Startdatum Startdatum
motoren maken herrie, ook al zo'n dooddoener.
Nergens voor nodig....

Is ze er nog ?! Volgens mij al een tijdje niet gezien

Ontopic: by far de meest gekregen opmerking is toch wel het "Oh, ben je op de motor?" Wanneer je met volledige gear aan ergens binnenkomt. "Nee, ik voel me onveilig in de metro" was mijn reactie altijd. Had toch acteur moeten worden want meer dan eens is er een "Oh, echt waar?" Achteraan gekomen _O-

Wat ik het meest hoor is: Als ik op een motorfiets stap rij ik mijzelf dood
Deze kent iedereen. Ik heb een keer een filmpje gezien op YT die hier wat uitgebreider op in ging en een heerlijke comeback voor gaf. Geen idee meer van wie, iemand een tip?

Laatst bewerkt:
Ik kijk zulke mensen de laatste tijd heel meerwarrig met een zo stom mogelijke kop aan, :'):Y:')begin het deuntje van Axel F te zingen of te neurieen terwijl ik ring ding ding ding ding ring ding brraammmmmm braammm steeds hoger steeds harder ga zingen en vraag daarna of ze ook een petje hebben met een propellertje erop 🐥🐥

:Y

Vandaag een aflevering van de motorpodcast geluisterd.

Is soms leuk, maar vaak niet.
De presentatoren rijden motor, maar de ene op een, wat zij noemen, buikschuiver, de ander op een Hallie.

Ze hebben een motorrijbewijs maar zijn geen motorrijders, daarom zijn hun vragen en opmerkingen soms hilarisch.

Moet vaak lachen om hun serieuze maar voor ons waarschijnlijk domme opmerkingen.

Een tent??, slaap jij in een tent???
Ik wil enkel hotels, lekker vooraf reserveren want dan weet ik waar ik aan toe ben.

Buitenland??? Ik weet het niet hoor, ja, België..

Ben je niet bang dat je beroofd wordt??

Mailtje van een inzender, oh, hij heeft zijn uitlaat custom laten maken, bij pajies, pajisch, pajiets, nou, ik ken hem niet .. klinkt Pools.

Kom je in vol ornaat met helm op en beschermende kleding, handschoenen en motorlaarzen aan op kantoor, bij iemand op bezoek krijg je de volgende vraag: "Ben je op de motor?"

Nee ik ben op de fiets, maar veiligheid voor alles. *D

Je kent het wel, mensen die zelf niets met motorfietsen hebben maar er toch iets over willen zeggen komen dan met de meest onzinnige en soms standaard opmerkingen.
Wat ik het meest hoor is:

Als ik op een motorfiets stap rij ik mijzelf dood 🤮

Weet je... echte motorrijders....die interesserend het h.e.l.e.m.a.a.l niets wat anderen daarover zeggen *D

En als je dan nog iets dieper in de motorwereld zit....dan heb je een sfeertje om je heen dat voorkomt dat mensen überhaupt dit soort dingen tegen je zeggen.

Mocht je ooit die hard worden dan heb je een sfeertje om je heen dat voorkomt dat mensen überhaupt ongevraagd tegen je praten.

Vroeger kreeg ik wel eens van het vrouwelijk geslacht te horen "leuke motor, mag ik eens achterop". Geen probleem, stel stevige tieten tegen mijn rug.....mooie tijd.8-)
Nu zeggen ze, leuke fiets maar ik durf niet achterop. En zit er een vrouw achterop, dan is het mijn eigen vrouw. Borsten hangen tegenwoordig wat lager, en zijn niet zo stevig meer, maar vind het nog steeds niet erg. :t

Ik heb laatst een jonge vrouwelijke collega achterop gehad.
Die had wel eens achterop een chopper gezeten en wilde graag een keer op een vlotte motor mee om eens te voelen wat het verschil is.
Ik heb haar wel 10 keer gezegd dat ze echt goed moest vasthouden voordat ik een keer het gas open gedraaid heb.
Bij het remmen schoof ze volledig tegen me aan.
Was in het geheel niet vervelend.

Ze stond helemaal te stuiteren van de adrenaline toen we terug kwamen.
Er stonden drie andere collegaatjes zeer vertwijfeld te kijken maar niemand durfde meer.

Mijn meissie zit als een huis, maar met die 1000's merk ik toch dat ze loskomt met remmen

Ik heb zelf al moeite om echt te blijven zitten als ik hard anker.
Dat voorwiel graaft zich echt in lijkt het wel.

Of heb je het over dat plakspul op je tank?
Ik dacht aan zo'n zuignap handvat voor passagiers.

Of zoiets
719rPEUX9PL.jpg

• Wow
Waarderingen: JR58
Terug
Bovenaan Onderaan